Αλβανία

Αλβανία (αραβικά Αλ-βανία, αντιδάνειο του αρχαίου ελληνικού Αλ(=βάση), σημαίνει βάση των Αλ) είναι μία γειτονική χώρα της Ελλάδας, στη μέση γη, την κοιτίδα των Αλ. Όπως με όλους τους γείτονες οι Ελ ανέπτυξαν άριστες σχέσεις, ΑΛλά με τους συγκεκριμένους ανέπτυξαν ιδιαίτερα στενές σχέσεις που ισχύει το θεώρημα Bolzano (β΄΄. Υπάρχει τουλάχιστον ένας Αλ σε κάθε διάστημα Ελ και τουλάχιστον ένας Ελ σε κάθε διάστημα Αλ. Από τους Αλ προήλθαν και οι ΙτΑΛ, όταν υπό την πίεση του Μεγάλου Αλεξάνδρου πέρασαν απέναντι στην Τακουνία, δηλαδή τη σημερινή ΙτΑΛία . Εκεί αναμείχθηκαν με τον ντόπιο πληθυσμό μαζί του εμπνεύστηκαν το σχέδιο ΠΑΞ ΡΟΜΑΝΑ, δηλαδή την ίδρυση ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, για να κλέψουν τη δόξα των Ελ. Οι Αλ διακρίνονται για την ικανότητά τους να μεταναστεύουν πάντα και παντού ανεξάρτητα που θέλουν να πάνε. Εκτός από την Αραβία και την Ιταλία, αποίκησαν και την ΑΛαμπουρνεζία και την Αμερική, στην οποία ίδρυσαν την Αλβανική αποικία της ΑΛαμπάμας, γενέτειρα του Μπάρακ Ομπάμα, όπως και την ΑΛάσκα, τη γενέτειρα της Σάρας και της Μάρας ΠΑλιν. Η Άλβανια αποκαλείται η χώρα του δικέφαλου αετού (μάλλον της ΑΕΚ), μια παρακαταθήκη της βυζαντινής παράδοσης, ή μάλλον έχει κάποια με τα χανούμια.

[επεξεργασία] Οικονομία

Κατά τα τέλη του 20ου αιώνα μ.Χ. η παραγωγή της Αλβανίας ήταν ως επί το πλείστον αγροτική. Οι κερδοφόρες δραστηριότητες εστιάζονταν κυρίως εις τον τομέα της αφαλάτωσης του σαλεπιού και πεταλώματος ελεφάντων εν συνεχεία για εισαγωγή της παραγωγής εις το εσωτερικόν της Αλβανίας καθώς και στην πώληση ρολογιών του Ελ Γεωργίου Βύσιου Β'. Αυτή η ομολογουμένως αρκετά παράξενη παραγωγική διάρθρωση, αν και δεδομένου ότι αποτελούσε το 84,7% του Α.Ε.Π., έδωσε τη θέση της σε μια άλλη, περισσότερο προοδευτική ειδικώς μετά την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος και την επάνοδο στην εξουσία του Σαλί Μπερίσα.

Με την παγκοσμιοποίηση και τις νέες προκλήσεις και αναδιαρθρώσεις που επικράτησαν σε παγκόσμια σφαίρα, οι παραγωγικές δομές της Αλβανίας έχριζαν αναθεώρησης. Η οικονομία της χώρας αυτής από τον 21ο αιώνα έως και σήμερα βασίζεται κυρίως στην εξαγωγή αναμνηστικών αγαλματιδίων τσολιάδων κυρίως προς τη γείτονα χώρα της, την Ελλάδα. Πέρα από αυτό είναι πολύ φτωχοί και ας χρεώνουν το εν λόγω εξαγώγιμο προϊόν (μαζί με το οποίο δίνουν και κόπιες του Pro) με εξωφρενικές τιμές. Κυκλοφορούν με κάτι Mercedes και BMW ενώ φήμες λένε ότι στη πρωτεύουσα της χωράς κυκλοφορούν και πολλά αλλά κατώτερης κατηγορίας οχήματα όπως πατίνια και ελικόπτερα.

Κινητήριος μοχλός της οικονομίας είναι η εμπορία των ΑΚ-47.

[επεξεργασία] Αρχιτεκτονική

Elhome
Η πρεσβεία των Ελ στην Αλβανία είναι ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα κτιρίων στα Τίρανα.

Κάθε χώρα της Μεσογείου έχει μία ιδιαίτερη τεχνική κατασκευής λίθινων οικοδομημάτων. Οι Αιγύπτιοι είχαν την πυραμιδική λιθοδομή, οι Λέσβιοι της Λεσβιακή (επίπεδες πέτρες, που ταίριαζαν απόλυτα μεταξύ τους) κ.ο.κ. Οι Άλβανοί ανέπτυξαν την λεγόμενη Αλβανική Λιθοδομή. Η τεχνική χρησιμοποιεί πέτρες ελαφρώς επεξεργασμένες, ώστε να αποκτήσουν παρόμοιο μέγεθος. Στην συνέχεια, για να συγκρατηθούν οι πέτρες μεταξύ τους χρησιμοποιείται τσιμέντο. Σήμερα η Αλβανική λιθοδομή έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Την τέχνη εξασκούν ειδικά εκπαιδευμένοι εργάτες για να κατασκευάσουν μάντρες και άλλα κατασκευές που δεν είναι ανάγκη να διαρκέσουν. Η Αλβανική λιθοδομή είναι το κύριο εξαγωγικό προϊόν της Αλβανίας.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των κτιρίων είναι τα φωτεινά χρώματα του χρησιμοποιούνται για να βαφούν οι εξωτερικοί τοίχοι.

[επεξεργασία] To Φαινόμενο των Αλβανικών Ιστοσελίδων (The Albanian Websites Effect)

Στις 23/09/2009 η Microsoft εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία συμβουλέυει τους χρήστες του Internet Explorer να αποφεύγουν την περιήγησή τους σε Αλβανικές Ιστοσελίδες, διότι για κάποιον ανεξήγητο λόγο εξαφανίζεται από τον υπολογιστή του χρήστη το ψηφιακό ρολόι των Windows κάτω δεξιά. Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι το ζήτημα διερευνάται και μέχρι το 2076 αναμένεται να έχει βγει το πρώτο πόρισμα, ενώ οι υποψίες πέφτουν στην Αλβανική ομάδα χάκερζ Two BrotherS.

[επεξεργασία] Ιστορικές μορφές