Αλαντίν (ταινία)

Ταινία εκπαιδευτικού περιεχομένου της εταιρίας προαγωγής ντοκιμαντέρ με θέμα την άλγεβρα του Walt Disney. Bασίζεται στο μυθιστόρημα «Χίλιες και Μία Νύχτες», μια συλλογή από ιστορίες για έναν σουλτάνο ο οποίος μέσα σε μία νύχτα μπόρεσε να κάνει άλλες χίλιες. Στην ταινία εμφανίζονται εκτός απ' τον σουλτάνο, οι: Αλαντίν, το Βεντζίνι, μια μαϊμού, η γκόμενα, ο κακός Μάγος και ένα χαλί της Δέσποινας Μοιραράκη.

[επεξεργασία] Αλαντίν

Μυστικός πράκτορας του Μπιν-Λάντεν. Φήμες λένε ότι ο Αλαντίν βρήκε το μαγικό λυχνάρι στο ίντερνετ (ή ιντερνέτ αν ανήκετε στην τρίτη ηλικία) και συγκεκριμένα σε κάτι διαφημίσεις στο γιουτζίζ που έλεγαν : This magical lamp grants wishes! Enlarge your penis in one moment!. Ύστερα του κλέψανε το λογαριασμό της πιστωτικής του και αποφάσισε να κλέβει φρούτα (ΜΟΝΟ φρούτα!) μαζί με μια μαϊμού που λέγετε Abu.

[επεξεργασία] Abu (Αμπού)

Αυτή η μαϊμού πάσχει από κλεπτομανία. Οι θρύλοι λένε ότι έκλεψε την πιπίλα απ' τους γονείς της πριν προλάβουν να της την δώσουν, έκλεβε το φαγητό των άλλων μαϊμούδων στο μαϊμουδοσχολείο. Αργότερα έκλεβε και στα χαρτιά και στο τέλος του παιχνιδιού και τα ίδια τα χαρτιά. Επίσης αυτή σφύριξε πρώτη φορά κλέφτικα και μάρτυρες λένε ότι την είδαν σε ένα καφενείο γερασμένη φορώντας μόνο ένα καπέλο, το οποίο και το έκλεβε συνέχεια απ' τον εαυτό της καθώς κοιτούσε δεξιά και αριστερά μην την πάρει κάνα μάτι.

[επεξεργασία] Τζασμίν

Η γκόμενα του Αλαντίν και κόρη του σουλτάνου που της αρέσει να κάνει live shows στο ίντερνετς (εξ ου και το livejasmine που πετάγεται απ' το πουθενά στο γιουτζίζ).

[επεξεργασία] Το μπλε Τζίνι

Είναι τρίτος ξάδερφος με τα μπλου τζινς. Οι θρύλοι λένε ότι κάποτε υπήρχαν κι άλλα τζίνι σαν και αυτό (έτσι μπλε) και ζούσαν όλα σ' ένα τόπο μαγικό που είχε φτηνή βενζίνη (λεγόταν Βετζινάδικο) αλλά όλα τ' άλλα τζίνι καταστράφηκαν από μια επίθεση που οργάνωσε ο Χίτλερ με κωδικό όνομα 'Μπλε απειλή'. Με τον ίδιο τρόπο εξαφανίστηκαν και τα στρουμφάκια αλλά και κάτι σπάνια μπλε ψάρια από την ταινία 'Νέμο'. Δημιουργήθηκαν πολλές εικασίες γύρω απ' τον τρόπο που κατάφερε να σωθεί μόνο αυτό το μπλε τζίνι. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ήρθε η λαμπρή ιδέα στο τζίνι αυτό να εκπληρώσει μια ευχή στον εαυτό του και έτσι τηλεμεταφέρθηκε εκεί που γυριζόταν η ταινία. Άλλοι υποστηρίζουν ότι το τζίνι αυτό βρήκε ένα λιχνάρι που καταλάθος σκόνταψε το χέρι του και το έτριψε και βγήκε μέσα απ' αυτό ένα Τζίνι-Τζίνι (ή Τζίνι εις το τετράγωνο).

[επεξεργασία] Τζαφάρ

Είναι ο μοχθηρός μάγος που έψαχνε και αυτός το μαγικό λυχνάρι. Οι πήγες λένε ότι πριν γίνει μοχθηρός μάγος, ήταν καλός μάγος και έκανε παρέα με τους '3 μάγους με τα δώρα', αλλά την μέρα που πηγαίνανε τα δώρα του είπανε 'Σόρι μαν, αλλά εσύ δεν κολλάς στο πάρτι!' και τότε ήταν που ο Τζαφάρ τους απάντησε 'Θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε'. Κατόπιν μελέτησε τις σκοτεινές τέχνες της Μόρντορ, στις οποίες δεν κατάλαβε χριστό, οπότε πήγε σε ένα ΙΕΚ για μοχθηρούς μάγους.

Άλλες γλώσσες