Αλέξης Τσίπρας

ΜΩΡΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ.png

Η Γένεσις.

“Η κοινωνία αργά ή γρήγορα θα πρέπει να επιστρέψει στον χαμένο της ηγέτη, τον παλιό καλό ψεύτη.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

Επαναστατικό ιθυφαλλικό (βλέπε λέξη) ψευδώνυμο του άθεου Αλέξανδρου Σταύρου, του άχρηστου ηθοποιού ο οποίος κάνει μ@λ@κί3ς (βλ. σχετικό άρθρο). Ισχυρές πηγές λένε ότι είναι εξώγαμο του Στάλιν, ενώ άλλες πηγές ότι πρόκειται για εξώγαμο, το οποίο προήλθε από όργια ανάμεσα σε λαθρομετανάστες και αλληλέγγυους. Ο Cheap®ass είναι πρόεδρος, νεόκοπος, του (Τ)Συριζα. Έχει κάνει ένα σύντομο πέρασμα από την ΚΝΕ, αλλά εκεί τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά και δεν άντεξε ούτε λεπτό. Αντίθετα με λαϊκές πεποιθήσεις, πλένεται συχνά, του αρέσει το παγωτό χωνάκι και το χρώμα ροζ. Είναι γιος μεγάλου εργολάβου δημοσίων έργων και έκανε το μπάνιο του μόνο στην πισίνα, ενώ παράλληλα διαδήλωνε κατά του καπιταλισμού. Έχει παντρευτεί τον ΠΑΣΠ ΓΙΑΝΝΙΝΑ σαν ευχαριστώ για την ευνοϊκή μετάθεσή του σαν φαντάρος, όμως τον αποκαλεί Μπαζιάνα, αφού είναι κοινώς ομολογουμένως, ένα μπάζο και μισό! Το Μπαζιάνιο Χιξ (το χιξ είναι απλά ήχος λόξυγγα διότι παραπίνει), είναι το μεταφυσικό "σωματίδιο του Θεού" το οποίο δίνει αυτενεργό πνοή ψυχής στην Περιστέρα που ονομάζεται Άγιο Πνεύμα. Τον ρόλο του Πατέρα Θεού όμως έχει αναλάβει αποκλειστικά ο Αλέξης• εκτός απ' τις φορές που χάνει στις εκλογές.

[επεξεργασία] Πολιτικός Βίος

Τα τελευταία χρόνια βγήκε στην επιφάνεια στη σκιά του Αλ. Αβάνου και ήταν το παιδί για όλες τις δουλειές, όμως αργότερα, αφιερώνοντας τον εαυτό του μονάχα στην αριστερά έλαβε διάφορα αξιώματα όπως: γραμματέας της Νεολαίας του ΣΥΝ, αρχηγός της ΚΝΕ, αφισσοκολλητής της αριστεράς, εκπρόσωπος τύπου, καθαρίστρια, υπεύθυνος κυλικείου στην Κουμουνδούρου και τέλος, πρωθυπουργός. Από μικρή κιόλας ηλικία έγινε νεοναζί και ανήκε σε διακεκριμένη οικογένεια εργολάβων της δικτατορίας, γνωστός σαν ανιψιός του Παττακού. Από τότε, πολεμάει για την επιτυχία της Χρυσής Αυγής, ενώ από τη στιγμή που έγινε πρωθυπουργός, όπως διαδίδει μυστικά, την προορίζει για διάδοχο του στην εξουσία! Διατέλεσε ακόμη και υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων στην παράταξη Ανοιχτοί Κώλοι. Ο Τσίπρας κατάφερε να πρωτοτυπήσει! Έγινε ο πρώτος αριστερός καπιταλιστής πρωθυπουργός, προστάτης των βιομηχάνων, των εφοπλιστών, των εργολάβων, του μεγάλου κεφαλαίου, καθώς και σκληρός διώκτης των κατώτερων οικονομικά τάξεων!

[επεξεργασία] Σχέσεις με όργια

Alexis Tsipras and Panagiotarea - Interview Feb 12, 200906:36

Alexis Tsipras and Panagiotarea - Interview Feb 12, 2009

Ο Παναθηναϊκός προφανώς δεν είναι χορηγός του ΣΥΡΙΖΑ...

Ο Τσίπρας υιοθετήθηκε το 2012 από τον γνωστό παιδοβούβαλο Πάνο Καμμένο, αρχηγό των απανταχού αεροψεκασμένων. Έντονο ενδιαφέρον για την υιοθεσία του έδειξε και ο βουλευτής του, Στέλιος Παππάς, ο οποίος εκδηλώνει καθημερινά μεγάλη λατρεία στο γελαστό παιδί και ερωμένο του γιου του, Νίκου. Γνωστός από παλιά αριστερόχειρας ο Τσίπρας έσπασε το αριστερό του χέρι όταν έκανε τη μεγάλη κωλοτούμπα. Ο Καμμένος φρόντισε με αγάπη το θετό του παιδί, όταν έβαλε νάρθηκα στο αριστερό του χέρι και του έμαθε να γράφει με το άλλο. Από τότε ο Αλέξης γράφει μόνο με το δεξί.

Ομοφυλοφιλικές σχέσεις o Αλέξης Τσίπρας διατηρεί με πολλούς βουλευτές του όπως ο Νίκος Παππάς και ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης, ιδιαίτερα με τον Παππά ακούγεται ότι βρίσκεται καθημερινά σε επαφή. Ο ερωμένος Παππάς έκανε τον Τσίπρα να αγαπάει όλους τους παπάδες κι έτσι ο Αλέξης αν και [αθεϊσμός|άθεος]] ήρθε σε στενή εκκλησία, αφού αντάμειψε τον Παππά με τη μόνιμη θέση του υπουργού επικρατείας. Ωστόσο, οι σεξουαλικές σχέσεις με τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη διακόπηκαν βίαια από την ημέρα που ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας του άρπαξε την βουλευτική έδρα με τον εκβιασμό ότι θα βγάλει στα κανάλια βίντεο με μεταξύ τους σεξουαλικό όργιο. Ο Γαβριήλ φανερά εξοργισμάνος, έκανε πλάκα στον ερωμένο του πρωθυπουργό προσφέροντας του δώρο μια γραβάτα. Αυτό εξόργισε τον Αλέξη κι από τότε οι σχέσεις τους είναι μόνιμα εχθρικές. Ο Αλέξης μάλιστα, ουρλιάζει πως δε θέλει κανέναν άλλο στο κρεβάτι του παρά μόνο τον Παππά. Πρόταση να βρεθεί στο ίδιο κρεβάτι με τον Αλέξη έκανε και ο βουλευτής του, Βαρεμένος, αλλά τον απορρίφθηκε λόγω ηλικίας.

[επεξεργασία] Σχέσεις με άλλα κόμματα και το κατεστημένο

Τα Μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ για ΕΝΦΙΑ, Πλειστηριασμούς & Χρέη00:36

Τα Μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ για ΕΝΦΙΑ, Πλειστηριασμούς & Χρέη

Γελάστε ελεύθερα...

Ως υπέρμαχος της Ευρωπαϊκής όλο-κλήρωσης έκανε διάβημα στην Κομισσιόν να γίνεται η οδήγηση από τα αριστερά, ενώ ολόκληρη η πολιτική του συντίθεται από ανάλογης βαρύτητας και περιεχομένου προτάσεις. Πρωτοστάτησε στην αναθεώρηση της "συνθήκης του Μάαστριχτ" πάνω σε θεμελιώδη ζητήματα που αφορούν τη συνθήκη, όπως η ονομασία, η απόδοσή της σε βατά ελληνικά έτσι που να την καταλαβαίνει κι ο τελευταίος στο κόμμα του, η χρήση aquaforte όταν προφέρεται (γαργάρα πριν και μετά) και λοιπές αριστερές τροπολογίες. Για όλα τα παραπάνω τιμήθηκε με το διεθνές βραβείο γλίτσας "Gummy Bear".

Σημαντικό είναι επίσης να επισημάνουμε και τη σφραγίδα του στον συνδικαλισμό. Η "Αυτόχειρα Παρέα" (Α.Π.), συνδικαλιστική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ, υπό την ακούραστη καθοδήγηση του Αλέξη, έχει καταφέρει συντριπτικές νίκες σε βάρος των αφεντικών και την εκάστοτε ηγεσία της υπουργείου εργασίας, στον κοινωνικό διάλογο. Μνημείο της αγωνιστικότητας και συνέπειας των συνδικαλιστών του Αλέξη είναι ότι όταν "εφορμούν" στο τραπέζι του διαλόγου, δε βάζουν επίτηδες ζάχαρη στο τσάι τους, δηλώνοντας με τον ξεκάθαρο αυτό τρόπο την ανυποχώρητη στάση τους στον υπουργό εργασίας για την εργοδοσία. Πραγματικοί "κομμάντος της διαπραγμάτευσης" που έχουν ως τακτική να αφήνουν τα αφεντικά να μιλάνε όλη την ώρα, έτσι ώστε να μη τους δοθεί χρόνος να φάνε ούτε μισό μπισκοτάκι με τον καφέ τους, με στόχο να δοθούν στην εργατιά υπό τη μορφή κατακτήσεων (το κάθε μπισκότο ξεχωριστά, ανάλογα με τη γεύση της γέμισής του). Χαρακτηριστική είναι η υποχώρηση του διάσημου μπισκοτοβιομήχανου Παπαδόπουλου που λύγισε κάτω απ' το "βλέμμα του τίγρη" (eye of the tiger για τους αγγλομαθείς) γνωστού στελέχους της Α.Π. που κοίταζε επίμονα τον Παπαδόπουλο στη γραβάτα. Το ηρωικό στέλεχος κατάφερε να αποσπάσει ένα (1) ολόκληρο πακέτο μπισκότα για κάθε εργάτη που θα δεχόταν 90% έκπτωση στον μισθό του, και τη μονομερή δέσμευση του Παπαδόπουλου ότι δε θα αποκαλέσει ξανά κανέναν εργάτη "Κινέζο".

Η παραπάνω τακτική, γνωστή ως "έρχομαι με ανοιχτό κώλο" (I m coming with open ass), τις δύο τελευταίες δεκαετίες σηματοδότησε μια νέα αρχή στο συνδικαλιστικό κίνημα, γυρνώντας το κυριολεκτικά στην αρχή του, στους εργατοπαππούδες, τους πατέρες δηλαδή των εργατοπατέρων. Με τέτοια τσακάλια στις πλάτες του, ο Αλέξης Τσίπρας έχει κάθε λόγο να λέει προεκλογικά ότι αντίθετα με τα μνημόνια, η αριστερά δε θα σκίσει τις δανειακές συμβάσεις και όσα τις συνοδεύουν!"

[επεξεργασία] Σχέσεις του Τσίπρα με τη διαπλοκή

F-16-554x305.png

Ο Τσίπρας σε αγώνα για τη σίτιση των Ελλήνων.

Οι σχέσεις του Αλέξη με τη διαπλοκή δεν ήταν τόσο γνωστές, καθώς παλιά οι Έλληνες πίστευαν ψευδώς ότι είναι ο μεγάλος πολέμιός της, αλλά σταδιακά αποδείχθηκε ο μεγαλύτερος φίλος της. Οι αγάπες με τους εφοπλιστές, τον Ψυχάρη, τον Αλαφούζο, τον Μελισσανίδη, τον Μαρινάκη και προπάντων τον Μπόμπολα δεν κρύβονται πλέον όσο κι αν ο ίδιος κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να διατηρήσει την αγνή εικόνα για το πρόσωπο του με την οποία μας παραμύθιαζε παλιά. Χάρισε όλα τα μεγάλα χρέη τους στο δημόσιο, με προσωπικές παρεμβάσεις έφερε την απαλλαγή από τις ποινικές τους ευθύνες, μηδένισε τη φορολογία τους και ταυτόχρονα, έφερε νέες μεγάλες αυξήσεις στα διόδια.

Η διαπλοκή ήταν για τον Αλέξη Τσίπρα το αγαπημένο του χόμπι πολύ πριν γίνει πρωθυπουργός, εν απουσία όχι μόνο των οπαδών, αλλά και των ίδιων των βουλευτών του.

Σε προεκλογική περίοδο, την ίδια ώρα που είχε κηρύξει επίσημα τον πόλεμο με τη διαπλοκή, πραγματοποίησε τέσσερις μυστικές συναντήσεις με τον Ψυχάρη σε πλήρη άγνοια των κατάπληκτων Ελλήνων, οι οποίοι το έμαθαν πολλούς μήνες αργότερα μετά τη δεύτερη εκλογή του. Μοναδικός μάρτυρας σε όλες τις συναντήσεις ήταν μια γάτα με καταγωγή από τα Ιμαλάια. Περιγράφεται από τον Χ.Φ. Λάβκραφτ ως «λευκή γάτα μακρύτριχη που τα έντονα γαλανά μάτια της, όπως εξείχαν σχεδόν μέσα από το σκουρόχρωμο τρίχωμα του προσώπου της, την έκαναν να μοιάζει αυστηρή και αινιγματική».

Σε αντάλλαγμα για τις μεγάλες προσφορές του Αλέξη, η διαπλοκή τον τροφοδοτεί γενναία με πάρα πολλούς τόνους σανό σε καθημερινή βάση για να σιτίζει τους Έλληνες που δεν έχουν να φάνε. Ο ίδιος το μεταφέρει με μεγάλα φορτηγά από τα γραφεία των εργολάβων στη βουλή, ώστε να το μοιράζει γενναιόδωρα στον κόσμο, ενώ αποτελεί μάλιστα, το μόνο προϊόν που διατίθεται από τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα (εκτός από τη μαλακία) σε μεγάλες ποσότητες. Μα τι άλλο θέλετε;

[επεξεργασία] Τίτλοι και παράσημα

Γραβάτα.png

Η νέα μόδα τώρα και στην Κίνα!

Tsipras germanotsolias 2.jpg

Βάζει ο Τσίπρας τη στολή του...

Παρασημοφορήθηκε από τη φράου Μέρκελ με πολλά γαλόνια για την προσφορά του στα μνημόνια και τη λιτότητα. Σε διάστημα λιγότερο από έναν χρόνο απέκτησε τόσους πολλούς τίτλους τιμής και παράσημα, όσο δεν έγινε ποτέ με κανέναν άλλο πολιτικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο πρώτος τίτλος ήταν Συνταγματάρχης των capital control, ενώ ακολούθησαν οι τίτλοι Αφέντης του Μνημονίου, Ατσάλινη Κύστη Αντοχή, για τη δεκαεπτάωρη διαπραγμάτευσή του με τους εταίρους, καθώς και Μάστερ στα Εγγλέζικα για τη μεγάλη χάρη που διαθέτει όσον αφορά την ομιλία αυτής της γλώσσας. Μαζί με τους Ευρωπαϊκούς αυτούς τίτλους έχει τιμηθεί και με πολλούς άλλους μεγάλους τίτλους από τις ανατολικές χώρες για τη μεγάλη του συνεισφορά στην τρομοκρατία και τη λαθρομετανάστευση. Τέλος, πρόσφατα κατέκτησε και τον τίτλο Η πιο μοδάτη ένδυση, φέρνοντας τη μόδα και στην Κίνα!

[επεξεργασία] Προβολή

Re-sis-afto-to-echete-di-oute-o-tzefry-den-ekane-tetia-o-tsipras-kratai-ta-kyalia-anapoda-foto.jpg

Ο Αλέξης Τσίπρας παρατηρεί με τα κιάλια (ανάποδα!) σε στρατιωτική άσκηση.

Είναι ο μόνος αρχηγός πολιτικού κόμματος που σχολιαζόταν επί δύο εβδομάδες στις κουτσομπολίστικες εκπομπές της μεσημεριανής ζώνης, ενώ είχε και δικό του επεισόδιο σε σίριαλ του Alpha. Τώρα, κάνει σχέδια να αλλάξει manager γιατί ο Αλαβάνος γέρασε και με την καθοδήγηση του Ψινάκη, να κάνει σοβαρή προσπάθεια στο Χόλιγουντ.

Ο ίδιος, ομολόγησε πως έκανε στο παρελθόν χρήση κοκαΐνης, μάλιστα με ένα αβλαβές κατά τη γνώμη του και πρωτοποριακό τρόπο: τη Συριζοκρυστάλλωση της κοκαΐνης. Ανακάτευε λοιπόν, την κοκαΐνη με ναφθαλίνη, αμίαντο, μπαρούτι C1345, αλεσμένα αποξηραμένα φύλλα ελιάς και με Βουλευτές της αντιπολίτευσης. Δυστυχώς, τα πνευματικά δικαιώματα της μεθόδου αυτής κλάπηκαν από ένα πρεζόνι, τον Βασίλη Παπακοστάντις (BAC ΠΑΠΑΚΟCTANTIC), Εβραιοσκοπιανό τραγουδιστή.

Πήγε ταξιδάκι στο Αμέρικα τον Γενάρη του 2013 για να δει τον (άλλο του) σύντροφο, Μπαράκ Ομπάμια και να του δώσει διαπιστευτήρια ότι το κόμμα του δεν είναι ρατσιστικό με τους μαύρους σαν τη Χρυσή αυγή και ότι θα τηρήσει το μνημόνιο, τη δανειακή σύμβαση και τους εφαρμοστικούς νόμους. Φήμες που θέλουν τον Τσίπρα να ζητάει ακρόαση απ' τον Τσακ Νόρις και να τρώει άκυρο διερευνώνται ως προς την εγκυρότητά τους.

[επεξεργασία] Πλύση εγκεφάλου

Τρίπρας-μάτι.PNG

Σύμφωνα με ανεπίσημες φήμες, μια Τσίπρα μπήκε στο μάτι του Σαμαρά.

ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ

[επεξεργασία] Περισσότερη πλύση εγκεφάλου

<3 ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΚΙ ΕΡΩΤΥΛΟΣ <3, <3 ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΚΙ ΕΡΩΤΥΛΟΣ <3, <3 ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΚΙ ΕΡΩΤΥΛΟΣ <3, <3 ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΚΙ ΕΡΩΤΥΛΟΣ <3,

[επεξεργασία] Εν κατακλείδι

Ce8ar9YXIAAFd70.jpg

Ο Αλέξης Τσίπρας κατά την διάρκεια προεκλογικής του ομιλίας.

Προκαλεί όσο κανένας άλλος σύνδρομο εκρηγνυόμενης κεφαλής (exploding head syndrome για τους αγγλομαθείς) σε ΚΝΙτες και ΚΝΙτισες που σπάνε το κεφάλι τους για το αν ο/η δικός/ή τους αρχηγός είναι άνδρας ή γυναίκα, αφού είδαν ότι στην αριστερά τίθενται αρχηγοί και άνθρωποι, όχι μόνο λάθη της φύσης.

Ωστόσο το "λάθος της φύσης" φέρεται να είναι γυναίκα (για την αντίληψη του μέσου αριστερού) που μόνο ο Αλέξης έχει το προνόμιο να της κάνει κάνει επαναλαμβανόμενες προτάσεις "για να τα βρούνε", εισπράττοντας απανωτές χυλόπιτες. Πρόκειται για σίριαλ, γνωστό και ως "Ενότητα της αριστεράς" το οποίο γυρνάει μπούμερανγκ το σύνδρομο εκρηγνυόμενης κεφαλής στους ΣΥΡΙΖαίους σκηνοθέτες του. Το εν λόγω σίριαλ έχει πάρει το πανευρωπαϊκό βραβείο "Ο χαρμανιασμένος καρέλια ονειρεύεται", χωρίς ωστόσο να σημειώνει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα, σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες. Εντούτοις, αξίζει να αναφερθεί πως η "Ενότητα της αριστεράς" είναι το μακροβιότερο σίριαλ ελληνικής παραγωγής (ξεκίνησε το '50) που ξεπέρασε κατά δεκάδες χιλιάδες επεισόδια (και πρηξαρχιδισμό) δεινόσαυρους του είδους όπως: "Η λάμψη (του Φώσκωλου)" , το "Καλημέρα Ζωή (επίσης)" κ.α. και ήταν πάντα κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικές τάξεις (απ' τη Σούλα την πλύστρα, μέχρι τη Βαρδινομαριάννα την "ξύστρα").

[επεξεργασία] Τραύματα λόγω Ύψους

ALLAH.png

Ο Αλέξης σε διαδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Τσίπρας είναι ένας ιδιαίτερα κοντός άνθρωπος -πράγμα που τον έχει διαλύσει ψυχολογικά-, ενώ φήμες λένε, ότι για να το ξεπεράσει έγινε πρωθυπουργός. Το ύψος του ανέρχεται μόλις στα 1.78 μέτρα, δηλαδή είναι μόλις δέκα πόντους ψηλότερος από τον Μέγα Ναπολέοντα (δυστυχώς όλα είναι αλήθεια, ψάξ' το). Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος άρρεν Ολλανδός έχει ύψος 1.84 m, και έχουμε γίνει διεθνώς ρόμπα, γιατί σε όλες τις Ευρωπαϊκες συνεδριάσεις θα πετύχεις Ολλανδούς!!! Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μέσος Ολλανδός δεν υφίσταται, αφού η φράση αποτελεί στατιστικό όρο.

[επεξεργασία] ΌΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ!

Alekos.png

Ο Αλέξης όπως φωτογραφήθηκε κατά την πρώτη του ομιλία μετά τη νίκη του στις εκλογές Ιανουαρίου.

Δουλειά.jpg

Ο Αλέξης εν ώρα εργασίας.

Ο Τρίπρας υπερασπίζεται το πλάσμα ειδικός φρουρός.
Αυτό είναι αρκετά αστείο από μόνο του!
Τι; Ο Κούγιας είναι αυτός;
Πω πω... μπερδεύτηκα....
Μα τώρα είναι αργά, έχω ήδη σβήσει τα όμορφα σχόλια των χρυσαυγουλάδων...
Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαμε να πούμε πολλά αστεία για τον Τσίπρα, αλλά θα ήταν όλα ψέμματα και τότε θα μεγάλωνε η μύτη μας.
Θα πούμε λοιπόν μόνο αλήθειες:

  1. Ο Cheap®ass είναι προϊόν εξαγώγιμο σε χώρες της Άπω Ανατολής. Επίσης, διανέμεται δωρεάν μέσω τόρρεντζ σε διάφορες ηλεκτρονικές μορφές, αλλά κυρίως σε δωδ.
  2. Στην Ελλάδα εμφανίζεται συνήθως μεταμφιεσμένος σε κένταυρο, με μια καρέκλα κολλημένη κάτω από τον ποπό του.
  3. Επίσης, μπορείτε να τον βρείτε και σε όλα τα εγκεκριμένα οπωροπωλεία της χώρας, αλλά προσοχή στις απομιμήσεις! Να αγοράζετε μόνο τον Τσίπρας® με το ταμπελάκι Chiquita!
  4. Από σπόντα διατηρεί μια εικόνα του Τσε στο γραφείο του, νομίζοντας πως είναι ο Γκορμπατσώφ.
  5. Έπεισε την Άγκελα Μέρκελ να γίνει αριστερή. Σαν κι αυτόν δηλαδή.
  6. Έκατσε "σούζα" μπροστά σε όλους τους "κοινωνικούς" και διεθνείς "εταίρους" χωρίς το μηχανάκι του.
  7. Κατέβασε κρυφά τη σημαία του ΠΑΣΟΚ απ' την Ιπποκράτους και τη σήκωσε στην Κουμουνδούρου αμέσως μετά τον πρώτο γύρο των εκλογών του 2012.
  8. Πριν γίνει πατέρας ήταν εργατοπατέρας. Λόγω αυτής της ιδιότητας, εξακολουθεί να πιστεύει πως η Πρωτομαγιά και η 3η Σεπτεμβρίου είναι η ίδια ημέρα.
  9. Στον ελεύθερο χρόνο του ζωγραφίζει πράσινα και ροζ σφυροδρέπανα (σε οικολογικό τετράδιο εννοείται)!
  10. Γνωρίζει άπταιστα greeklish.

[επεξεργασία] Ο Αλέξης είναι μασόνος;

Οργιάζουν οι φήμες που θέλουν τον Τσίπρα να παραδέχεται πως είναι Μασόνος το βράδυ της 32ης του Μαΐου στον συναυλιακό χώρο "Κύτταρο", αμέσως μετά τη λήξη της αναμενόμενης συναυλίας των Rotting Christ. Οι φήμες έχουν αφορμή μια δημοσίευση του ίδιου του πρωθυπουργού στη σελίδα του στο Facebook, όπου ποστάρει μια εικόνα με τον ίδιο ντυμένο στα κόκκινα, συνοδευόμενη από την εξής λεζάντα: "somthink will coming veri soun... #rottingChrist #θασαςγαμησωσταμνημονια". Λόγο δεν άργησε να βγάλει και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμος, ο οποίος αναφέρει χαρακτηριστικά στη συνέντευξη που έδωσε για το περιοδικό Cosmopolitan: Ελλάδα πρέπει να ενωθεί, να προσευχηθεί για το μέλλον της και να υποταχθεί στον Θεό. Δε θα αφήσω αυτούς τους άξεστους Μασόνους να πάρουν τον έλεγχο του κόσμου από εμάς!" Ωστόσο, οι φήμες διαψεύδονται από την πρώην βουλευτή του Σύριζα, Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία έγραψε στον λογαριασμό της στο Τουίτερ: "Σιγά που αυτός ο χλεχλές έχει μπει στην Μασονία. Αφού δεν παρουσιάστηκε στο μυστικό μας συμβούλιο εχθές!" Το συγκεκριμένο ποστ το διέγραψε δύο μόλις λεπτά αργότερα, όταν συνειδητοποίησε ότι αυτοκαρφώθηκε.

[επεξεργασία] Ετυμολογία

Pano2.jpg

Ο Αλέξης συμμετέχει δυναμικά σε διαδήλωση κατά των Ελλήνων.

Το επίθετο Τσίπρας προέρχεται από τις αγγλικές λέξεις Cheap και Rush, προσωνύμιο που απέκτησε πρόγονος του στο Λονδίνο της Βικτωριανής εποχής, όντας χημικός που παρασκεύαζε φθηνά χημικά υποκατάστατα διαδεδομένων ναρκωτικών της εποχής, όπως το όπιο, το λάβδανο και η κοκαΐνη ή διάφορα παραισθησιογόνα. Είχαν ήδη αυτή την ονομασία που σήμαινε φτηνό, αλλά άκρως εθιστικό ναρκωτικό που θεωρείς ότι δεν πειράζει να το δοκιμάσεις μια-δυο φορές και στην αρχή μάλιστα σε κάνουν να νιώθεις σαν θεός.

Η αληθινή ετυμολογία του ονόματός του θα τρόμαζε και τους πιο συνηθισμένους στην ονοματολογία του Τζ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Τόλκιν. Για να δούμε:

Για να πάρουμε την αρχική μορφή, αντιστρέφουμε την δοσμένη, με μικρά:
τσίπρας - - - σαρπίστ
μετά, γρηκλισοποιούμε:
σαρπίστ - - - sarpist
στη συνέχεια, διορθώνουμε τα ορθογραφικά:
sarpist - - - sharp east
και επανελληνικοποιούμε:
sharp east - - - κοφτερή ανατολή

Σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορούμε να καταλάβουμε ότι:

  1. Ο Τσίπρας προέρχεται από τη φυλή των Ελλήνων.
  2. Το εξκάλιμπερ δε χάθηκε ποτέ. Το κρύβει ο Τσίπρας στην ντουλάπα του.

[επεξεργασία] Άλλα ονόματα

Tsiprandreou.jpg

Ο Αλέξης Τσίπρανδρέου.

Tsipraspakistan.jpg

Ο Αλέξης από το Πακιστάν.

  • "Αλέξης Τσιπρανδρέου", λόγω των gay του σχέσεων του ιδίου με το ΠΑΣΟΚ, αλλά και επειδή πήρε πολλά εντατικά μαθήματα απ' τον Γιωργάκη προτού γίνει πρωθυπουργός.
  • "Ο Αλέξης από το Πακιστάν", εξαιτίας έντονης φημολογίας που κυκλοφορεί ότι έχει Πακιστανική καταγωγή, κάτι που επιβεβαιώνεται με την υπερβολική του αγάπη στους λαθρομετανάστες κυρίως Πακιστανούς. Πρωταγωνιστής σε σκληρούς αγώνες για τα δικαιώματα των τζιχαντιστών στις σφαγές τους από χριστιανούς και Έλληνες.
  • "Αλέξης ο αρχικωλοτούμπας"
  • "Αλέξης ο γραβατωμένος", επειδή βλέπει καθημερινά στον ύπνο του γραβάτες
  • "Αλέξης ο γιαλαντζί αριστερός"
  • "Αλέξης ο εργολάβος", λόγω οικογενειακών επιχειρήσεων
  • "Αλέξης ο με το πουλί στο χέρι"
  • "Αλέξης ο ανάπηρος"

[επεξεργασία] Σοφά λόγια του ήρωα

  • Θα θέλαμε να δούμε την πραγματικά σκληρή εικόνα που αντιμετωπίζουν σήμερα η Μυτιλήνη, η Λέσβος και τα υπόλοιπα νησιά της Ελλάδας!
  • Οι γεωπολιτικές εξελίξεις δημιουργούν την ευκαιρία να ανοιχτούμε σε χώρες όπως η Αίγυπτος, το Ιράν και οι λοιπές αραβικές χώρες!
  • Πρέπει να απομονώσουμε τις ακραίες και αντιρατσιστικές φωνές σε Ελλάδα και Ευρώπη!
  • Είναι σε όλους μας συμπαθή τα νεκρά παιδιά και μας προκαλούν θλίψη.
  • Δεν κάνουμε δηλώσεις που εκθέτουν τη χώρα!
  • Μήπως πρέπει να δώσουμε πίσω αυτόν τον περήφανο 24% ΦΠΑ και να φέρουμε πίσω τον άλλον τον προσκυνημένο 13% ΦΠΑ;
  • Θα σκίσουμε τις τσέπες σας τα μνημόνια!
  • Δεν πιστεύω στον Θεό. Πιστεύω μόνο στο ευρώ.
  • Όταν έλεγα όχι στο ευρώ, εννοούσα κυριολεκτικά να μην έχουμε ευρώ.
  • Ποτέ δε μίλησα για αντικατάστασή του με άλλο νόμισμα, τα χρήματα είναι περιττά στις ακρογιαλιές της Χαβάης.
  • Απλά τον απολύεις, και με την ουρά στα σκέλια τον αντικαθιστάς μ' έναν υποτακτικό φλώρο που λέει ναι σε όλα.[1]
  • Το τσακάλι πάντα κερδίζει στο λόττο χωρίς να χρειαστεί να παίξει.
  • Πήγα να κάνω στροφή 360° μοιρών (ευθεία), αλλά λόγω υπερβολικής ορμής γλίστρησα και μου βγήκαν 180° (ανατροπή ιδεολογίας=μνημόνιο).
  • Εμένα που με βλέπεις έκανα με τους εταίρους 17 ώρες διαπραγμάτευση.
  • Πλήρωνα νοίκι, αλλά ο ιδιοκτήτης μου χάρισε το σπίτι πριν αυτοκτονήσει.
  • Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους τους μουσουλμάνους.
  • Ο Ιησούς να προστατεύει το Ισλάμ.
  • Είμαι αριστερός επειδή δεν φοράω ποτέ γραβάτα.
  • Το χρέος είναι βιώσιμο.

[επεξεργασία] Σοφά λόγια για τον ήρωα

  • Ο ηρωισμός έχει και τίμημα κι η βλακεία τον Άγιο της.
  • Σημασία δεν έχει το αν πληρώνεις μεγάλο φόρο, αρκεί τα χέρια που σε ξεζουμίζουν να είναι αντιστασιακά.

Ο ίδιος ο Άλμπερτ Αϊνστάιν στο περίφημο "Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος" εικάζεται ότι το είπε οραματιζόμενος τον Τσίπρα, πολλά χρόνια πριν γεννηθεί.

[επεξεργασία] Η πτώση

Nostradamusgraphic.png Αυτό το άρθρο περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια μελλοντικά γεγονότα!
Είδατε τι σαΐνια είμαστε;;
Τύφλα να 'χει ο Νοστράδαμος!
ΤΖΙΧΑΝΤ.jpg

Ο θάνατος του Τσίπρα.

Ο Τσιπρελλός επέλεξε την αυτοκτονία και όπως ο Μπούλης Κωστάκης της ΝΔ παραιτήθηκε. Ο Αλφαζάνης Λαζάνης, ορκισμένος εχθρός του Τσιπρελλού, δήλωσε με θράσος: «Η Γαμιστερή αυτή Τρανσφόρμα δεν έχει την δύναμη να νικήσει, απλά να καταβαραθρώσει τους αντιαριστερούς μνημονιακούς!!!»

[επεξεργασία] Το μέλλον του Αλέξη μετά την πτώση

Πολλές εκδοχές εμφανίζονται για το μέλλον του Αλέξη μετά την πτώση και μερικές από αυτές είναι η φυλάκιση, το τρελάδικο και η αυτοεξορία.

Επιτροπή καθηγητών της ψυχιατρικής θα εξετάσει τη σπάνια περίπτωση του και εφόσον κριθεί πνευματικά σώος το πιθανότερο είναι να καταλήξει στη φυλακή. Σε περίπτωση που βρεθούν σοβαρά ψυχικά προβλήματα, θα κατασκευαστεί ειδικός θάλαμος στο Δαφνί, όπου θα διαμείνει Τσίπρας φορώντας υποχρεωτικά γραβάτα με προοπτική την ψυχολογική του αποθεραπεία. Μάλιστα, σύμφωνα με εγκυρότατες πηγές, ο ίδιος σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να δραπετεύσει σαν πρόσφυγας σε μουσουλμανική χώρα.

[επεξεργασία] Υποσημειώσεις

  1. Σ' αυτό το σημείο γίνεται φανερή η συγγένεια με τον Σωκράτη (όχι τον φιλόσοφο).
Άλλες γλώσσες