Αλέξης Κούγιας

Kougias-panousis.png

Ένας μαλάκας στις απόκριες ντυμένος Κούγιας. Διακρίνεται και ο Άγιος Πανούσης που δίνει τις ευχές του.

Kougias-panousis 1.png

Ο ίδιος μαλάκας πάλι ντυμένος σαν απλό Κούγια με τον Άγιο Πανούση, μεγάλη η χάρη του!

Μεγάαααλες κουβέντες του μεγάαααααλου:

“Πνίγω μοντέλα με το ένα χέρι. Με το άλλο διαβάζω ποινικό δίκαιο.”

- Ο μεγάλος μοντελοπνίχτης για το χέρι του

“Είμαι πολύ πολύ ψηλός, πιο ψηλός και από σένα, ρε ζουμπά. Εγώ έπαιζα μπάσκετ στους Μαϊάμι Βάις, εεε πώς τους είπες Μαρία? Σικάγο Μπουλς θέλω να πω ρε ζουμπά.”

- Ο ψηλός για το ύψος του

“Αυτοκτόνησε με 27 μαχαιριές στην πλάτη, άρα ο πελάτης μου είναι αθώος.”

- Ο Αλέξης για τον Τζακ Αντεροβγάλτη

“Αφού πήγε το παιδί και μπήκε μπροστά στην σφαίρα του φρουρού, τι να κάνει η σφαίρα, να αλλάξει πορεία? Άρα ο Νεύτωνας φταίει και οι νόμοι της φυσικής του. Τον μαλάκα τον Νεύτωνα! ”

- Ο Αλέξης για τον Αλέξη

“Όλα αυτά που λένε για τον Αδόλφο Χίτλερ, για τον λήσταρχο Νταβέλη, για τον Αττίλα τον Ούνο, τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη, τον Φρέντυ Κρούγκερ, τον Δράκουλα των Εξαρχείων είναι παρεξήγηση. ”

- Ο μεγάλος λάτρης της αλήθειας για τους παρεξηγημένους της ιστορίας

“Αποφυλακίζω και τον Διάβολο από τα Τάρταρα άμα γουστάρω!”

- Ο μεγάλος για τις ικανότητες του

“Είμαι ψηλός”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“Είμαι πολύ ψηλός”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“Είμαι ο πολύ ψηλός”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“Είμαι ο πολύ ψηλός κάτω από το ένα μέτρο”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“Ναι θα υπερασπιζόμουν τον διάβολο. Ποιος μπορεί να με υπερασπιστεί καλύτερα από μένα;”

- για τις ικανότητες του

“Ο κ. Ψωμιάδης είναι ένας «άνθρωπος της εκκλησίας»”

- για τον Αγαπούλα
Είπαν για τον μεγάαααααλο:

“Κούκου κούκου ΚΟΥΓΙΑΣ!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Κούγια

“Δύο πράγματα είναι άπειρα σε αυτό τον κόσμο: το σύμπαν και η μαλακία αυτού του ανθρώπου . Για το πρώτο δεν είμαι βέβαιος.”

- Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Κούγια

“Γιατί δεν γεννήθηκες πριν 2000 χρόνια, να με αθωώσεις!”

- Ο Ηρώδης για τον μεγάλο

“Είχα μόνο 30 αργύρια, δεν φτάνανε να τον πληρώσω και ήμουν απελπισμένος και κρεμάστηκα!”

- Ο Ιούδας για τον μεγάλο

“Αν είχε σηκώσει το κινητό, θα είχα νικήσει τον πόλεμο!”

- Ο Χίτλερ για τον μεγάλο

“Πού 'σαι και δεν φαίνεσαι ρε μεγάλε? Ααα, εκεί κάτω είσαι? Ανέβα στο τελάρο να σε βλέπω.”

- Ο δικαστής για τον μεγάλο

“Πάρτε τον και φάτε τον στην μάπα μαλάκες άθεοι ανεγκέφαλοι.”

- Ο Θεός για να τιμωρήσει τους άθεους και τελικά τον πίνουμε και οι υπόλοιποι.

Ο Αλέξης Κούγιας (γ.1872) είναι Έλληνας ποινικολόγος, διάσημος για το ύψος του καθώς και για την συμμετοχή του στην θρυλική Τακουνομαχία. Χόμπυ του η μοντελοπνιξία.

[επεξεργασία] Σύντομη περιγραφή της ζωής του

Kougias keramiko.png

Αμφορέας που βρέθηκε στο πατάρι του σπιτιού που έμενε ο Νοστράδαμος. Τόσες μαλακίες είπε ο τύπος σε αυτή βρέθηκε να πέσει μέσα.

Αλέξης Κούγιας ή Σούγιας. Γιος του Φασούλα και της Θέμιδος. Στα παιδικά του χρόνια έπαιζε ξύλο και μπάσκετ, ενώ είχε ταλέντο στα κορίτσια. Ήταν πάντα ένας μεγάλος και απροστάτευτος άνθρωπος θύμα των περιστάσεων.[εκκρεμεί παραπομπή] Κυριότερα είχε πρόβλημα με το ύψος του, σκουντουφλούσε συνέχεια σε τοίχους και πόρτες, όπως γίνεται και σήμερα στις δίκες. Όταν μεγάλωσε του πρότειναν να γίνει μπασκεμπολίστας στους Σικάγο Βούλς, αλλά δεν ήθελε να φύγει από την Ελλάδα. Σπούδασε στη Νομική, γιατί δεν τον άφηναν οι γκόμενες της Φιλοσοφικής σε χλωρό κλαρί. Ήταν πάντα ένας τζέντλεμαν και πολύ ευγενικός άνθρωπος, δεν έμπλεκε ποτέ σε καυγάδες. Αυτά που κακές γλώσσες λένε, δε πιάνονται, εκτός αν αλλιώς νόμος ορίζει. Τελευταία έπεσε θύμα του πράσινου τύπου και του Λαζόπουλου και δε μπορεί να σταυρώσει δίκη. Τον καημένο, θα πεινάσει! Γρήγορα ας κάνουμε έναν έρανο για τον φτωχό Αλεξάκη, ένα τον έχουμε μην τον χάσουμε!

[επεξεργασία] Ξεφεύγοντας από τον Ηρώδη

Το 1083 ο Ηρώδης ο 547ος διέταξε την εκτέλεση όλων των νεογέννητων Αλέξηδων, όπως του διέταξε ανώνυμος Ελ. Ωστόσο ο Κούγιας σώθηκε από την, ανώνυμη τότε, Τζένα Τζέιμσον, που τον έκρυψε στα βυζιά της. Μετά την έχωσε στη φυλακή γιατί τόλμησε να του ζητήσει διατροφή.

[επεξεργασία] Ικανότητες και χόμπυ

Πανύψηλος μοντελοπνίχτης (1.90 μ. ψηλότερος απ' τον Φασούλα) που ξέρει να πηδάει μάντρες, να αυτοτραυματίζεται πάνω σε φουσκωτούς, να παντρεύεται γυναίκες που δεν ξέρουν να τηλεφωνήσουν στο εκατό, που σήμερα σε αγαπάει και αύριο σε βρίζει.

[επεξεργασία] Επαγγελματικός Βίος

Vlema psomiadis.jpg

Ο Κούγιας στις απόκριες ντυμένος μαλάκας

Πέρα από τα προαναφερθέντα χόμπυ του εργάζεται ως δικηγόρος για να καλύψει το μικρό κενό στην δικαιοσύνη στην παραλίγο τέλεια κοινωνία μας. Φυσικά, σπούδασε νομικός και έκανε μεταδιδακτορική έρευνα στην αθώωση ένοχων κατηγορούμενων για λαθραία εισαγωγή 5 καραβιών κοκαΐνης, 3 πυρηνικών βομβών, 100 βρεφών για εξαγωγή οργάνων, καθώς και κατηγορουμένων για υπόθαλψη ναζιστών εγκληματιών πολέμου. Στη συνέχεια παρατίθενται μερικές σημαντικές στάσεις στην καριέρα του ως δικηγόρος.

[επεξεργασία] Στο πανεπιστήμιο

Ο Alexis πέρασε με εξαιρετικούς βαθμούς στο Πανεπιστήμιο, στην σχολή της Νομικής. Η σπάνια ομορφιά του και φυσικά το θρυλικό ύψος του έκανε θραύση ανάμεσα στις γυναίκες συμφοιτήτριες του. Είχε εκατοντάδες φίλους και όσοι δεν ήταν φίλοι του παρακαλούσαν απεγνωσμένα για ένα αυτόγραφο. Φυσικά, ο Alexis απέσπασε και τον απεριόριστο θαυμασμό των δασκάλων του, οι οποίοι προέβλεψαν ότι θα γίνει ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Λίγα χρόνια αργότερα αποδείχθηκε φυσικά πως είχαν δίκιο, όταν ο Alexis ανέλαβε τις πρώτες του υποθέσεις.

[επεξεργασία] Υπεράσπιση του Ειδικού Φρουρού

Ο αγαπητός Alexis πρόσφατα ανέλαβε να υπερασπιστεί τον ειδικό φρουρό που έπεσε θύμα βάναυσης επίθεσης δεκαπεντάχρονου αλήτη και μελλοντικού βιοποριστή -ιδιοκτήτη νησιού με 9 γράμματα- από το Ψυχικό με παραβατική συμπεριφορά, ο οποίος τελικά απεβίωσε από μία σφαίρα που έριξε ο Spiderman από την κορυφή του Empire State Building, έκανε δυο γύρους γύρω από τον Πύργο του Άιφελ, εξοστρακίστηκε στο Κολοσσαίο, μετά εξοστρακίστηκε και από την Ακρόπολη και τον βρήκε -όλως τυχαίως- στην καρδιά.

Η παραπάνω εκδοχή είναι αστεία και ασόβαρη και απορώ πως βρήκε τον δρόμο της σε μια σοβαρότατη εγκυκλοπαίδεια όπως η Φρικηπαίδεια. Η πραγματικότητα είναι ότι το πιστόλι δεν εκπυρσοκρότησε και ούτε η σφαίρα εξοστρακίστηκε. Ο χαστούκης δέχτηκε επίθεση από το κακοποιό απόβρασμα, το οποίο απόβρασμα του πήρε το πιστόλι από την θήκη και πυροβόλησε. Μετά έτρεξε όπως ο Βέγγος πρόλαβε την σφαίρα, μπήκε μπροστά της και έτσι απλά αυτοκτόνησε, όπως ακριβώς είχε πει ότι θα κάνει στο προσωπικό του βλόγ στο ίντερνετς. Ο λόγος που η ευφυΐα του Κούγια δεν αθώωσε τον χαστούκη είναι γιατί ο Κρόνος και ο Άρης ήταν στην ίδια ευθεία με τον Σείριο, γεγονός το οποίο, ως γνωστό, δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα τα οποία επηρεάζουν ανεγκέφαλες ιδιοφυΐες και άλλα απόβλητα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα, όλα τα άλλα είναι προβοκάτσια των αναρχοκομμουνιστών.

[επεξεργασία] Οικογενειακός Βίος

[επεξεργασία] Η τελετή και το πρώτο διάστημα γάμου

Ο κ. Κούγιας ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου με ένα από τα μοντέλα που έπνιγε τακτικά: την Εύη Βατίδου. Η τελετή πραγματοποιήθηκε σε ένα αντιστασιακό ΚΑΠΗ το 1943. Ο Αλέξης ήταν στο άνθος της ηλικίας του, μόλις 71 χρονών. Η σύζυγος του Εύη ήταν 43. Έζησαν βίο ανθόσπαρτο μέχρι το 1955, όταν γεννήθηκε ο πρώτος τους γιος.

Δυστυχώς ο γάμος τους διαλύθηκε το 2008 και έκτοτε η συμπαθέστατη πρώην σύζυγος του αναγκάζεται να πηγαίνει σε σκυλάδικα και την περιλούζουν με γαρύφαλλα ύποπτοι έμποροι κοσμημάτων. Ο μεγαλοδικηγόρος των επιτυχιών αναγκάζεται να υπερασπίζεται αιθέριες υπάρξεις οι οποίες κατηγορούνται για ανταλλαγή σωματικών υγρών παρουσία κάμερας.

[επεξεργασία] Τα προβλήματα

Kougias.png

Ο Κούγιας χωρίς μακιγιάζ

Αντί να τους ενώσει περισσότερο, η γέννηση αυτού του παιδιού προκάλεσε ένα χάσμα σε αυτήν την μέχρι εκείνη τη στιγμή παραμυθένια σχέση Alexis-Εύη. Κατ' αρχάς, υπήρχαν διαφωνίες για το όνομα: η Εύη ήθελε να το ονομάσου Μαρκέλλο, ενώ ο Αλέξης Μαριέττα. Τελικά το είπαν Θρασύβουλο και το θέμα έληξε εκεί.

Το 1988 η οικογένεια Κούγια-Βατίδου είχε συνολικά 3 παιδιά και 33 ακόμα εξοχικά στην Μύκονο, όπου η οικογένεια παραθέριζε κάθε καλοκαίρι. Η Εύη, νεοτάτη φυσικά, μόλις 88 χρονών, ήθελε να βγαίνει έξω τα βράδια με τους χιλιάδες φίλους και θαυμαστές της (φυσικά συνέχιζε την καριέρα της ως μοντέλο) για αχαλίνωτο clubbing, ενώ ο Αλέξης, πικρολεβεντοπατέρας, έμενε στο σπίτι με τρία παιδιά. Αν και φυσικά ήταν μόλις 116 χρονών, ήταν υπερβολικά ώριμος για τέτοια παιδιαρίσματα, κάτι που βάθαινε ακόμη περισσότερο την χαράδρα μεταξύ αυτού και της Εύης.

Το 2001, ο Αλέξης αντιμετώπισε μία τεράστια κρίση: έχασε την πρώτη του υπόθεση. Υπερασπιζόταν έναν έμπορο ναρκωτικών που στον ελεύθερο χρόνο του ήταν παιδεραστής και ο οποίος τελικά καταδικάστηκε σε τρεις μήνες φυλάκιση. Η ψυχική οδύνη του Αλέξη ήταν τόσο μεγάλη που ξέσπασε με βία στη γυναίκα του Εύη, η οποία απέκτησε δώδεκα εγκεφαλικά τραύματα και τριανταδύο κατάγματα. Αυτό της κόστισε την καριέρα της και το ζευγάρι έφτασε στα πρόθυρα του χωρισμού. Αλλά δεν χώρισε.

Το 2005, η 105χρονη Εύη πέρασε πρόωρη κλιμακτήριο, με αποτέλεσμα να πετάξει την τακτική υπεράσπισης μίας υπόθεσης του Αλέξη στην λεκάνη της τουαλέτας. Ο 133χρονος Αλέξης, παρ' όλο που είχε επίγνωση της δύσκολης κατάστασης της Εύης, εξοργίστηκε και έκαψε το προσωπικό της τζετ. Μετά από μία σειρά δυναμικών καβγάδων το ζευγάρι αποφάσισε να μην χωρίσει, αλλά μόνο και μόνο για να μην πληγώσουν τα πανέμορφα παιδιά τους. Ο 50χρονος Θρασύβουλος είχε μόλις μπει στο πανεπιστήμιο, η 32χρονη Έλλη είχε φιλήσει το πρώτο της αγόρι και ο 22χρονος Μήτσος είχε μάθει να περπατάει.

[επεξεργασία] Χωρισμός, Τακουνομαχία, περιοδεία στις κουτσομπολίστικες εκπομπές και δικαστική μάχη

Πανουσης VS kougia06:18

Πανουσης VS kougia

Ο Πανούσης παίρνει συνέντευξη από Κούγια. Απίστευτο αλλά αληθινό.

Αλλά το 2008 η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο με την κλιμακτήριο του ίδιου του Αλέξη, κάτι που τον έκανε να πετάξει όλα τα καλλυντικά της Εύης από το παράθυρο του ουρανοξύστη τους στο Μανχάταν. Η Εύη αποφάσισε ότι αυτό πήγαινε πολύ. Μόλις άκουσε την είδηση για τα καλλυντικά της στις ειδήσεις του CNN, σταμάτησε να δίνει στον 25χρονο Μήτσο την φρουτόκρεμά του και έτρεξε στην αποθήκη, όπου ο Αλέξης έπνιγε στο ποτό τον καημό του.

Ακολούθησε μία θρυλική μάχη που έμεινε γνωστή στην ιστορία ως Τακουνομαχία. Η Εύη έβγαλε το δεξί της τακούνι Prada, το εκτόξευσε εναντίον του Αλέξη, εκείνο εξοστρακίστηκε στην ντουλάπα και τον βρήκε στο κεφάλι. Ο Αλέξης ούρλιαξε από τον πόνο, ενώ ζεστό αίμα ανάβλυζε από το σημείο όπου τον είχε χτυπήσει το τακούνι.

Τρεις μέρες αργότερα, οι δύο πήγαν στον συμβολαιογράφο και κατέθεσαν αίτηση διαζυγίου. Ωστόσο, η Εύη είχε λαδώσει τον συμβολαιογράφο, ο οποίος έπειτα άλλαξε τους όρους του διαζυγίου και έδωσε τα πλήρη δικαιώματα της κηδεμονίας των παιδιών στην Εύη, ενώ ο Αλέξης δεν είχε πλέον δικαίωμα να τα βλέπει. Ο Αλέξης, ως άριστος νομικός, ανακάλυψε αμέσως την κομπίνα και προέβη σε μία τεράστια περιοδεία ανά τις μεσημεριανές κουτσομπολίστικες εκπομπές για να δικαιωθεί. Τελικά, άρχισε μία κολοσσιαία δικαστική μάχη, όπου ο Αλέξης ανέλαβε δικηγόρος του εαυτού του. Τα νωπά τραύματα από το τακούνι κάλυψε με έναν σκούφο, κάτι που προκάλεσε τα γέλια της Εύης, με αποτέλεσμα μία δεύτερη μεγάλη μάχη πάνω στον εισαγγελέα. Ακόμη και σήμερα, η κηδεμονία των τριών αγγελουδιών της οικογένειας Κούγια δεν έχει κριθεί ακόμη.

[επεξεργασία] Τι είπε πραγματικά ο Αλέξης Κούγιας με τον Αλέξη Κούγια

Όρθιος είμαι!

[επεξεργασία] Πελάτες

-Ο Χίτλερ -Η μητριά της Χιονάτης -Γιώργος Παπαδόπουλος -Ειδικός φρουρός -Διάβολος -Διάφοροι Κάγκουρες

[επεξεργασία] Μαθηματικός τύπος που δίνει το «όριο Κούγια»

 f(Kougias) = \frac{malakia^{googol} - {Mitsotakis}^{x-y}-\sqrt{Psomiadis}^{x-\pi}}{{\pi}^2}
 \lim_{malakia \to \infty} = \sqrt{Kougias} + \prod_{malakia \to \infty}^{Kougias} \ = f(Kougias)