Αλέξανδρος Παπαρήγας

Παπαρήγας

Ο Παπαρήγας είναι πολύ δυνατό χαρτί στο πόκερ της πολιτικής.

Η Αλέκα (Αλεξάνδρα) Παπαρήγα είναι Ελληνίδα πολιτικός, ρωσικής καταγωγής από το χωριό Khabarovsk της ορεινής Ρωσιας! Είναι:

  • Γενική γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ.
  • Επίτιμο μέλος φιλοζωικής οργάνωσης που ειδικεύεται στην προστασία των λεμούριων της Μαδαγασκάρης.
  • Το έκτο μέλος της πενταμελούς κριτικής επιτροπής, η οποία στον ελληνικό τελικό θα επιλέξει μαζί με το κοινό (σε ποσοστό 50-50%) το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την ΕΡΤ στον 57ο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Γιουροβίζιον.
  • Μεγαλομέτοχος της εφημερίδας "(Α)ΣΤΟΧΟΣ" μαζί με τους Παπαγεωργόπουλου, Ψωμιάδη και Άνθιμο!

Μιλάει αγγλικά, ρωσικά και σουαχίλι (στα σουαχίλι:kiswahili) και έχει συγγράψει βιβλίο για τη χειραφέτηση και την απελευθέρωση των δίπρωκτων καγκουρό της Καζαμπλάνκας (ισπ.:casa blanca = λευκός οίκος, αραβ.:الدار البيضاء ad-Dār al-Bayḍā).

[επεξεργασία] Βιογραφία

Γεννήθηκε στο Khabarovsk της Ρωσίας στις 5 Νοεμβρίου του 1945. Γονείς της ήταν ο Νίκος Καρβέλας και η Madame Tussauds ("Μαντάμ Τισό" για τους αγγλομαθείς). Σπούδασε στο Μπουκαλο-Βενζινο-Στούπι, τμήμα του Πανεπιστημίου Ali Sabieh! Στην ηλικία των 19 ίδρυσε παρακρατική οργάνωση κυνηγιού ήμερης πεταλούδας, την κατά κόσμο γνωστή,"16 Σεπτεμβρη", οργάνωση που ιδρύθηκε 32 μέρες μετά την δημιουργία της οργάνωσης Δεκαπενταύγουστος (παραθρησκευτικού χαρακτήρα) και 62 μέρες πριν την οργάνωση 17-Νοέμβρη (ρουφιανικού χαρακτήρα)! Το 1969 έγινε μέλος του ΚΚΕ ύστερα από τον αποκλεισμό της από τον Παναμερικανικό Επίσημο Διαγωνισμό Ομορφιάς και από ένα τροχαίο ατύχημα που είχε την ώρα που το καρουζέλ που επέβαινε συγκρούστηκε μετωπικά με νταλίκα στο Πέταλο του Μαλιακού!

[επεξεργασία] Σχετικά Με Την Ζωή Της

Αλέκα Στάλιν

ο Αλέκος όταν ήταν στον Κόκκινο Στρατό με το όνομα Παπαστάλιν.

Διαμένει σε ρετιρέ στην Εκάλη μαζί με τον Αλή Μπαμπά (χωρίς τους σαράντα κλέφτες) και τα τρία της παιδιά τον Λιούι, τον Ντιούι και τον Χιούι ενώ φημολογείται ότι διατηρεί εξωσυζυγική σχέση με τον Μπάρακ-Οοο-Μπαμ-ΑΑΑΑΑΑ! Συχνάζει σε δρόμους γύρω από το Σύνταγμα όπως την Μητροπόλεως, την Φιλελλήνων και την Πλατεία Κολωνακίου! Τρέφεται αποκλειστικά με μπρικ (αβγά σολωμού) τα οποία πρωτού φάει βάφει κόκκινα ενώ κατ' εξαίρεση την περίοδο του Πάσχα τα βάφει ΧΡΥΣΑ! Χόμπυ της η συγγραφή και η διανομή εκφυλιστικών εφημερίδων όπως αυτή του Ριζοσπάστ(αμας) που χιλιάδες έφηβοι της χώρας χρησιμοποιούν ως βοήθημα κατά την διάρκεια του αυνανισμού! Συνηθίζει να βάφει κόκκινα τα νύχια της και να κρύβεται πίσω από παπαρούνες και τηλεοπτικά ντιμπέιτ!

[επεξεργασία] Αγαπημένες Της Φράσεις

  • Ταξικά τα μέτρα
  • Ταξική και η πάλη
  • Τάξη στην ταξική αταξία
  • Όλες οι ταξινομήσεις είναι ταξικές
  • Καλέστε μου ένα Ταξί
    • Ή έστω ένα ραδιοταξί
  • Ο μισθός της πείνας του εργαζόμενου Ταξιθέτη
  • Ο ιμπεριαλισμός των Ταξιδιωτικών γραφείων
  • Κατάργηση των καπιταλιστικών Ταξιδιωτικών πακέτων
  • Το δικαίωμα του απόστρατου Ταξιάρχη στην απεργία.
  • Όχι.

Rtrt Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;