Αλέξανδρος Κ. Καραμανλής

Nostradamusgraphic.png Αυτό το άρθρο περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια μελλοντικά γεγονότα.
Είδατε τι σαΐνια είμαστε;; Τύφλα να 'χει ο Νοστράδαμος!

Αλέξανδρος Κ. Καραμανλής. Πρωθυπουργός και πρόεδρος της Δημοκρατίας.

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Γεννήθηκε το 2003 στην Ραφήνα και είναι γιος του πρώην πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή. Η μάνα του, μια ξερακιανή ξανθιά δεν είχε χώρο στη μήτρα της, την είχε βγάλει όπως πρόσταζε η μόδα της εποχής[1]. Για το λόγο αυτό οι γονείς του παρακολούθησαν ειδικό Αμερικάνικο ντοκυμαντέρ (CQ-El - προφέρεται "σκωθκις Εl?" με σαφή υπονοούμενα...) με τίτλο "Οι δίδυμοι" και "Τζούνιορ". Μόνο τότε, με άμεση ειδική παρέμβαση του τέως πρωθυπουργού, έγινε δυνατή η γέννησή του Αλ-Ελ(ξάκη). Θα ακολουθήσει την αριστοκρατική πλουσιοκρατική παράδοση της καλής κοινωνίας των Αθηνών φοιτώντας στο Κολλέγιο Αθηνών. Προφανώς θα αποφοιτήσει με επιτυχία, για την ακρίβεια με τεράστια επιτυχία, από το πανεπιστήμιο Χάρβαντ όπου θα έχει σταλεί 100% με υποτροφία που θα πάρει το Χάρβαρντ.

[επεξεργασία] Πολιτική σταδιοδρομία

Το 2031 θα είναι το έτος που θα σημαδέψει για πάντα τον Αλεξάκη Καραμανλή αφού ύστερα από πιέσεις του οικογενειακού του περιβάλλοντος, αυτός δεν ήθελε, θα υποκύψει και θα ασχοληθεί με την πολιτική. Θα εκλεγεί βουλευτής και θα συμμετάσχει ως υπουργός επί των εξωτερικών στην κυβέρνηση την οποία θα σχηματίσει ο Κώστας Μπακογιάννης, γόνος της οικογένειας Ντε Μητσοτάκη. Από εκείνη τη στιγμή και μετά ο Αλεξάκης Καραμανλής θα αρχίσει να έχει βλέψεις για τον θρόνο της Νέας Δημοκρατίας. Το 2034, και αφού ο Κώστας Μπακογιάννης έχει χάσει τις εκλογές, ο Αλεξάκης Καραμανλής θα τον ανατρέψει με πραξικοπηματικό τρόπο και θα αυτοανακηρυχθεί Καίσαρας της Νέας Δημοκρατίας. Ο λαός συγκινημένος θα φτάσει στο Μαξίμου όπου θα απαιτήσει την άμεση παραίτηση του πρωθυπουργού, ο οποίος ήταν γιος της Φώφης Γεννηματάς. Μέσα στη γενική κατακραυγή ο πρωθυπουργός αναγκάζεται να παραιτηθεί και να προκηρύξει εκλογές. Στις εκλογές ο Καίσαρας Αλεξάκης Καραμανλής θα νικήσει με το φοβερό (Αγγλικά:απιστεύταμπλ) ποσοστό 89,9 %. Θα διορίσει αμέσως την αδερφή του, Αγγελική (ύψος 1.78, βάρος:179 κιλά) στην καίρια θέση του προέδρου της Συγκλήτου-Βουλής. Στην εξουσία θα παραμείνει για 10 ολόκληρα χρόνια στη διάρκεια των οποίων η Ελλάδα πραγματικά παρήκμασε. Το ελληνικό ποδόσφαιρο θα συνεχίσει έτσι με αποτέλεσμα η Ελλάδα να βγάζει μια ομάδα σε διεθνής διοργανώσεις[2], οι Τούρκοι θα καταλάβουν την Θράκη και το Αιγαίο ενώ οι καταλήψεις θα παραμείνουν με κύριο αίτημα την παραίτηση της κόρης της Γιαννάκου από την θέση της υπουργού παιδείας.

[επεξεργασία] Η πτώση ενός μεγάλου (πραγματικά μεγάλου, 250 κιλά) πολιτικού

Το 2040 μια μεγάλη μορφή της παγκόσμιας πολιτικής σκηνής, η Μαργαρίτα Παπανδρέου, δισέγγονη του Γέρου της δημοκρατίας, θα αναλάβει τα ηνία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Η Maggie δυστυχώς δεν θα γνωρίζει ελληνικά (αλλά τι πειράζει Ελληνίδα είναι) αλλά παρόλα αυτά θα ασκήσει έντονη αντιπολίτευση. Ο Αλεξάκης Καραμανλής θα αναγκαστεί να διοργανώσει πρόωρες εκλογές τις οποίες και θα χάσει[3]. Το 2042 ο Αλεξάκης Καραμανλής εγκαταλείπει οριστικά τον θρόνο της Ν.Δ. τον οποίο και διαδέχεται ο Πρίγκιπας Νικόλαος Ντε Κωκός.

[επεξεργασία] Η τελευταία του πολιτική θέση

Το 2052 η βουλή-σύγκλητος θα εκλέξει πανηγυρικά πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Αλεξάκη Καραμανλή. Ο Αλεξάκης θα δεχτεί με χαρά την πρόταση αυτή. Πριν όμως προλάβει να γευτεί τη χαρά της δόξας ο Γεωργάκης Παπαδόπουλος, πρώην διευθυντής της CIA, θα κάνει πραξικόπημα. Ο Αλεξάκης πανικοβάλλεται και καταφεύγει στο Παρίσι όπου με τους πύρινους λόγους του θα καταγγείλει την αυθαιρεσία του ΠΑ.ΣΟ.Κ.(ήταν εκτός τόπου και χρόνου). Το 2054, αμέσως μετά την πτώση της Φούντας των Αμερικάνων, θα επιστρέψει με ένα boeing 747 της Ολυμπιακής Αεροπορίας στην Αθήνα για να αναλάβει τα καθήκοντα του ελεύθερου πλέον Ελληνικού κράτους. Η θητεία του θα λήξει ομαλά το 2062.

[επεξεργασία] Backstage

Ο Αλεξάκης Καραμανλής, όντας πανούργας, θα αρχίσει να δρα παρασκηνιακά για να ρυθμίσει τις τύχες του δύστυχου-ποταπού λαουτζίκου. Έχοντας ως υποχείριο του τον ξάδερφο Μιχάλη Λιάπακλα θα προσπαθήσει να ανατρέψει τον νόμιμο (και με την βούλα) βασιλιά Παύλο Β' Ντε Γκρέτσια. Προς στιγμήν θα τα καταφέρει και θα στέψει ο ίδιος τον Μιχάλη Ντε Λιάπακλα[4] Βασιλιά Εκάλης και πάσης Ελλάδος πλην Λαρίσης[5]. Όμως τα χαράματα της επόμενης μέρας θα βρεθεί περικυκλωμένος από μια στρατιά ελεεινών μικρών αιμοβόρων orc με αρχηγό τον Μάγο Ιερώνυμο ο οποίος και θα τον εξορίσει στο παλάτι της Ραφήνας.

[επεξεργασία] Οι επιχειρηματικές του κινήσεις

Στον επιχειρηματικό χώρο θα δράσει ενεργά με την ίδρυση της εταιρεία σάντουιτς "Ο Χοντρός" η οποία θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχίας. Η μεγάλη όμως κατανάλωση που θα έχουν τα σάντουιτς από την παχύσαρκη οικογένεια Καραμανλή δεν θα αφήσουν περιθώρια στην ανάπτυξη της με αποτέλεσμα να πτωχεύσει. Ένα από τα διάσημα προϊόντα της θα είναι και οι φρουτόκρεμες "Αλεξάκης".

[επεξεργασία] Άλλα στοιχεία

Δεν θα παντρευτεί γι'αυτό και θα δείξει μεγάλη αγάπη στον ανιψιό του Κωστάκη, γιο της αδερφής του Αλίκης. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του θα τα ζήσει απομονωμένος στην βίλα του στην Ραφήνα.

[επεξεργασία] Παραπομπές και σημειώσεις

  1. Βλ. Μιμή η ξανθιά
  2. Μια ομάδα στο Uefa και αυτή με προκριματικά
  3. Στις συγκεκριμένες εκλογές ο γραμματέας του Κ.Κ.Ε. Απόστολος Γκλέτσος, εγγονός του γνωστού ηθοποιού-νταή-γόη, θα καταγγείλει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. για ασύστολη νοθεία και θα κηρύξει πόλεμο τον οποίο θα χάσει ολοκληρωτικά μετά την εγκαθίδρυση του Αλέκου Παπαρήγα στο θρόνο του Κ.Κ.Ε.
  4. Το Ντε προσθέθηκε αργότερα
  5. Εκεί βασίλευε και θα βασιλεύει εις τους αιώνες των αιώνων ο ένας, ο μοναδικός, ο αδιαφιλονίκητος Γκουσγκουνέλ