Ακυρη λεξη

Η κβλαντική θεωρία

[επεξεργασία] Εισαγωγή

Σύμφωνα με τον Όμηρο και τον Τέρενς ‘Νες’ Κουίκ, πριν από κάμποσα έτη φωτός ένας φυσικομαθηματικοχημικοεξολοθρευτησεντόμων, άγνωστος ακόμη στην ανθρωπότητα (πολλοί λένε ότι ήταν ένα ακόμη Βριλ), μαζί με την βοήθεια κάποιου άλλου, (πολλοί λένε ότι καταγόταν από κάπου αλλού) έφτιαξε μια θεωρία, την κβλαντική. Σύμφωνα με αυτήν την θεωρία, όλοι είμαστε ηλίθιοι (σ.σ. βλάκες).

Η θεωρία αυτή είναι πολύ ευκατανόητη σε όλα τα άτομα ανεξαρτήτου φύλου, ηλικίας, ομάδα αίματος, ομάδα ποδοσφαίρου, σεξουαλικής προτίμησης, γαστρονομικής προτίμησης, γενικά, σε όλους.

[επεξεργασία] Παραδείγματα

Ο φυσικο..μπλα μπλα αυτός δεν είχε καθόλου άδικο. Αυτό αποδεικνύεται ταμάλα μόνο και μόνο αν θυμηθεί κανένας (γενικά κανένας, όχι ο ένας και μοναδικός κανένας) ποιος κυβερνούσε τον κόσμο πριν από τον έγχρωμο κύριο Μπάρακ Ομπάμια. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της θεωρίας είναι όσοι τόλμησαν να πάνε κόντρα στον Τσακ Νόρις και τον Γιάννη Ράμβο. Αν και το καλύτερο παράδειγμα είμαστε εμείς οι ίδιοι.

[επεξεργασία] Μαθηματικός Τύπος

Η φυσικομαθηματικοχημική εξίσωση της θεωρίας αυτής είναι η εξής: Β=Μ*Κεκ/Ονν^1234 (όπου Β= Βλακεία, Μ= Μαλακία, Κεκ = Καμμένα εγκεφαλικά κύτταρα και Ονν= Ότι Να’Ναι

Αυτά...Δεν υπάρχει περαιτέρω εξήγηση ή διασαφήνιση του θέματος αυτού. Όπως είπαμε, ο κύριος αυτός ήταν αγνώστης προελεύσεως, ίσως και αγνώστου φύλου.