Ακριβοδίκαιος

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Μάρτιος 2011)

[επεξεργασία] Προέλευση

Ακριβοδίκαιος, ο : Πολύπλοκη λέξη προερχόμενη από το εξής σύμπλεγμα λέξεων:

Ακάρι, ο, η, το, ποιός χέστηκε; : Μικροσκοπικοί οργανισμοί που κάνουν σεξ με τις ίνες των χαλιών, των μοκετών, των μοκετόχαλων, με κάθε λογής πατάκι ρε αδερφέ, και σπανιότερα με Πέρσες. Χρησιμοποιήθηκαν από τον Σπαρτιατικό στρατό στην μάχη των Θερμοπηγών σαν είδος αντιπερισπασμού, περιοχή στην οποία εμφανίζεται περιοδική εκτόξευση αρτεσιανών υδάτων υπό τη μορφή πιδάκων, αγγλιστί γκέιζερ, λέξη που εσφαλμένα κάποιοι την εμπλέκουν σε μια προσπάθεια να εντρυφήσουν στις σεξουαλικές προτιμήσεις ορισμένων στρατιωτών την τότε εποχή και ουδεμία σχέση έχει με το λέιζερ, το μπλέιζερ, την Μπένκιζερ ή το Γούμανάιζερ).

Βόδι, το : Αφελές και ασυμπάθηστο τετράποδο της οικογένειας των αιλουροειδών-που-δεν-τους-άρεσε-το-είδος-τους-και-είπαν-(αφού-πρώτα-ήπιαν-5-κιλά-ρακή-το-καθένα)-να-δοκιμάσουν-νέες-εμπειρίες-με-άλλα-είδη, και επειδή ως γνωστόν "Ο μεθυσμένος αίλουρος και χιμπατζή γα/ν\άει", όπως δηλώνει ο λαϊκός τροβαδούρος Πλούταρχος, ύστερα από μια βραδιά αχαλίνωτου σεξ με γουρούνια, ελέφαντες, λάμα, μέλη της Γκριν Πις, και την Κούλα από τον 5ο, (για τη διάρκεια του οποίου αξίζει να σημειωθεί πως ο μόνος αρκετά ανθεκτικός ώστε να την πλησιάσει για τα ανθρώπινα δεδομένα ήταν, είναι, και θα είναι ο Πρωθ... εμ... ο Άξιος), γεννήθηκε αυτό το πλάσμα, ή διαφορετικά, η επιτομή του αποτροπιασμού. Οι Ινδουιστές τα σιχαίνονται μάλιστα τόσο, που τα έχουν ονομασει επίτηδες ιερά ώστε να μην αναγκάζονται να τα βλέπουν, ούτε σε σταύλους, ούτε σε σφαγεία, ούτε στο πιάτο τους. Επίσης, η λέξη χρησιμοποιείται για να περιγράψει άτομο με εξαιρετικά καλαίσθητους τρόπους και/ή σώμα, αν πρόκειται δε για γυναίκα, και αν έχετε κόλλημα με τις παχουλές, και θέλετε μάλιστα να είναι από πάνω κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, πρώτα θα συνιστούσα να συμβουλευτείτε έναν Ψυχολόγο με πτυχείο απόφοιτου από το ΕΕΔΒ (επαγγελματικό εκπαιδευτήριο Δέσποινα Βανδή) και μεταπτυχειακό ΤΤΕΒ (Τι Της Έχεις Βρεί), και αν ακομα επιμένετε, να κουβαλάτε πάντοτε μαζί σας έναν γρύλο καθώς και έξτρα σανίδες για το κρεβάτι. Τυχόν αγορές από κατάστημα ΙΚΕΑ θα καταρεύσουν εν ριπή οφθαλμού (διοτί ναι μεν οι Σκανδιναβές είναι μεγαλόσωμες, δεν πλησιάζουν όμως ούτε στο "μικρό" της δαχτυλάκι την Ελληνίδα παχύσαρκη). Αν δε έχετε συναρμολογήσει τα κομμάτια εσείς, (πιθανότητα 99.99%) η αποτυχία είναι δεδομένη, εκτός αν επαγγέλεστε μαραγκός, μεσσίας, ή κάστορας.

Και (!) : Ένας φίλος που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, η κραυγή απόγνωσης ενός αρσενικού σκύλου που τρώει κλωτσιά στο επίμαχο σημείο κατά τη διάρκεια της ερωτικης του επαφής με άγνωστη και αντιμετωπίζει την αιφνίδια εισβολή του έξαλου αφεντικού/νταβατζή. Συνήθως ακολουθείται από επιφωνήματα του τύπου κλαψ, λυγμ και σπαραξικάρδια άσματα.

Ος (?) : Κατά πολλούς, εδώ κρύβεται το μεγαλύτερο μυστήριο που θα καθορίσει τη σημασία της λέξης ως σύνολο... Διάφοροι προσπάθησαν κατά καιρούς να δώσουν μια εξήγηση για τη σημασία αυτοό του Ος, με επικρατέστερες τις εξής θεωρίες:

  • Θεωρία Α.Μ. : Ή διαφορετικά στην πολύπλοκη της μορφή: Θεωρία του Αναλφάβητου/Ακαμάτη Μαλάκα/Μονόρχη (χρησιμοποιήστε όποιο συνδυασμό επιθέτων πραγματικά σας κάνει κέφι) φοιτητή του Λιούις (και όχι, δεν γνωρίζω για τυχόν ύπαρξη Χιούις ή/και Ντιούις). Όμως ας μην παρασυρόμαστε από ανούσιες γενικολογίες. Ναι, είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό το αχρείο υποκείμενο σε απροειδοποίητο γραπτό διαγώνισμα, χρησιμοποίησε το Ος για να συμβολίσει το μόριο του... Οξυγόνου! Πού πήγε το μυαλό σας; Χημεία κάνουμε, όχι σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Όχι, δεν είναι το Οξυζενέ! Ούτε η Αιθυλική Αλκοόλη... Μην μιλήσω για το ακετυλοσαλικυλικό οξύ... Ειλικρινά, σταματήστε να μιλάτε, σας εκλιπαρώ!
    • Θεωρία Α.Μ.2 : Σε έτερο απροειδοποίητο διαγώνισμα (πείραμα αυτή τη φορά), το χαμερπές αυτό απολοιφάδι θέλησε να καταφέρει ένα ακόμα πλήγμα στην πολυτάραχη επιστήμη της Χημείας, το οποίο στηρίχτηκε σε μια απλή διεργασία:
COOH + NaClVI → COONaVI + HCl
Δηλαδή:
Αν σε ελαφρώς αλατισμένο Ιωδιούχο Βανάδιο προσθέσουμε μια καρβοξυλική ομάδα, ανοίγει μια τρύπα στο συνεχές του χωροχρόνου απ' όπου εισβάλουν θεωρητικά άπειρα τριχωτά απρόμαυρα ζώα (ουσία COONaVI). Το δυστύχημα είναι πως κατά την διάρκεια της χημικής διαδικασίας δημιουργείται υδροχλώριο, το οποίο είναι ασταθές και διασπάται σε Υδρογόνο (το αγνοούμε), και αέριο Χλώριο, το οποίο πραγματικά σκυλοβρωμάει. Το Χλώριο λοιπόν παγιδεύεται στο τρίχωμα των ατυχών ζώων, το οποίο μέχρι και σήμερα τους έχει επιτρέψει να κρατούν τον τίτλο των βρωμερότερων ζώων στον πλανήτη. Προσπάθειες να κουρευτούν τα ζώα δεν έχουν γίνει διότι κανείς δεν μπορεί να τα πλησιάσει λόγω της απαίσιας μυρωδιάς. Φήμες λένε πως ο Τσακ Νόρις έχει φάει ένα ολόκληρο ωμό COONaVI χωρίς καν να ζητήσει σόδα μετά. Και θα με ρωτήσετε "Τι σχέση έχει αυτό με το άρθρο;". Και θα απαντήσω: "Ξέρω 'γω; Η αλήθεια είναι πως το έγραψα επειδή μου 'ρθε και το θεώρησα ανεκτά αστείο ώστε να ενταχθεί εδώ." Μην αντιμιλάτε στον δημιουργό! Αλλά ας προχωρήσουμε επί της ουσίας.
  • Θεωρία ΟΠΟΑ : Όχι, δεν είστε σε μάθημα κηπουρικής. Πολλοί τείνουν να αγνοούν το Ο και νομίζουν πως μιλάμε για φυτά. Σε χειρότερες περιπτώσεις μάλιστα έχουν παρατηρηθεί και ορισμένοι να την ονομάζουν Θεωρία Όμποε, για λόγους πέρα από την δική μου λογική και φαντασία. Το ΟΠΟΑ είναι αρκτικόλεξο, για όσους δεν το έχουν καταλάβει και για όσους το έχουν καταλάβει και θέλουν να νιώσουν μια ελαφρά υπεροχή από τους κοινούς θνητούς. Το πλήρες αρκτικόλεξο για την ακρίβεια, είναι ΟΠΟΑ(ΤΚΑ). Η Θεωρία Οςα Παίρνει Ο Αγράμματος (Τα Κάνει Αγνώριςτα), βασίζεται στο σατυρικό μιούζικαλ και βιογραφία αυτού του ακατανόμαστου φοιτητή του Λιούις που ανέφερα παραπάνω. Αλλά αρκετά ασχοληθήκαμε με αυτόν.
  • Θεωρία Οςραμ : Ατυχής διαφημιστική καμπάνια γνωστής εταιρίας λαμπτήρων.
  • Θεωρία ΟS : Όχι, δεν ειναι Οξυγόνο και Θειάφι, χαλαρώστε. Θεωρία γνωστή ελάχιστα στο ευρύ κοινό, μυστικό των απανταχού καμένων φίλων του Γουόρλντ οφ Γουόρκραφτ, οι οποίοι φυσικά έχουν προμηθευτεί το απαραίτητο πακέτο επέκτασης λιωσίματος και ανυπαρξίας "Ραθ οφ δε λιτς κινγκ", στην απλή αναφορά των αρχικών OS, η απάντηση ειναι ομόφωνη: Νορμάλ ή χιρόικ;

[επεξεργασία] Απόσταγμα

Καταλαβαίνετε βέβαια πως αυτές οι θεωρίες κάθε άλλο παρά κάπου μας οδηγούν (εκτός απ' την παράνοια), οπότε και μάλλον τα μυστικά της λέξης αυτής θα μείνουν για πάντα κρυμμένα.

[επεξεργασία] Είπαν για τα παραπάνω

“Σαρανταπέντε φοιτητές κι εξήντα πτυχιούχοι επάλευαν να βρούνε, ακριβοδίκαιος τι θα πει, μα τώρα πια δεν ζούνε.”

- Δημώδες με σαφείς γκοθ και ντουμ επιρροές

“Μην ανησυχείς παιδί μου, κι εμένα για χαζό με είχαν αλλά τους έδειξα εγώ!”

- Αϊνστάιν για τον φοιτητή του Λιούις

“Μερικές φορές λυγίζουν και οι δυνατοί...”

- Μπαμπινιώτης

“Εεε... ...Αισθάνομαι... Πωωω, πωωω. Τι υπέεεροχα κορίτσια έχουμε εδώ απόψε;”

- Σάκης Ρουβάς

“Σαααααααααααααααααααααακηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη........!”

- Χλέμπουρας υποδυόμενος μια ορδή από Ρουβίτσες

“Γεια σου ρε Captain Obvious!”

- Χλέμπουρας^2 όσον αφορά το άνωθεν σχόλιο

“Το NaClVI είναι εντελώς λανθασμένος τύπος! Ειλικρινά, αν το ξαναδώ δεν θα φύγεις ζωντανός από την αίθουσα!”

- Χημικός εν εξάλω κατάσταση