Ακαδημαϊκός

Ακαδημαϊκός ή αλλιώς ο κύρ. καθηγητής.

[επεξεργασία] Προϋποθέσεις

Πτυχία

Η εξέλιξη στην ακαδημαϊκή κοινότητα είναι μακρόχρονη και επίπονη. Ξεκινάει από τα πρώτα φοιτητικά χρόνια, όταν ο φοιτητής δεν ξέρει τι του γίνεται και εντυπωσιάζεται από τις παπαρίες που λέγονται κατά την διάρκεια του μαθήματος αλλά και τα έγχρωμα πόστερ αντιγραφές από ξένα επιστημονικά άρθρα που διακοσμούν τους άθλιους τοίχους της σχολής. Τα πόστερ δεν πρέπει να συγχέονται με τις κομματικές αφίσες για εκδρομές στη Μύκονο και φοιτητικά πάρτυ. Τα δεύτερα έχουν και κάποιο σχετικά ενημερωτικό -επιστημονικό σκοπό. Στη συνέχεια ο φοιτητής καταγοητευμένος από τον μέγα παπαρολόγο, τον πλησιάζει και τον γλύφει ατελείωτα στα τελευταία έτη για να πάρει ένα θέμα του κώλου για πτυχιακή. Αν το γλείψιμο είναι καλό, ο καθηγητής θα εκμεταλλευτεί τον φοιτητή σαν σκλάβο, από επιτήρηση μέχρι μεταφορές κιβωτίων και δεμάτων. Λίγοι φοιτητές γουστάρουν να τους φέρονται έτσι, αυτοί όμως ξεχωρίζουν και θα διαπρέψουν. Ο επιβλέπων καθηγητής, θα τους δείξει τα θέματα του μεταπτυχιακού και θα τους πάρει από κοντά του για πιο δύσκολες εργασίες, πχ καφέ, φωτοτυπίες. Έτσι δύσκολα ο φοιτητής έχει ανέβει ένα σκαλί στην ακαδημαϊκή σκάλα. Τώρα πλέον ως μεταπτυχιακός φοιτητής γνωρίζει πολλά σε σχέση με την επιστήμη του, λέμε τώρα.

How to cheat

Ως μεταπτυχιακός φοιτητής έχει τρομερές αρμοδιότητες, πχ είναι υπεύθυνος για το κουτούπωμα των μεταπτυχιακών αλλά και ψαρωμένων φοιτητριών. Το κουτούπομα είναι το αποτέλεσμα τις επιστημονικής συνδιάλεξης και ερμηνείας πολύμπλοκων φαινομένων δηλαδή να σφυρίξει κρυφά τα θέματα των εξετάσεων σε υποψήφια θύματα. Άλλες αρμοδιότητες του μεταπτυχιακού είναι να κάνει ότι πει ο καθηγητής, ε και που και που να γράψει καμιά λέξη για την διπλωματική του. Μετά από 2-3 χρόνια γλειψίματος ο καθηγητής νιώθει υποχρεωμένος να πάρει τον φοιτητή για διδακτορικό υποψήφιο. Του υπόσχεται γνώσεις και 100 χαρτζιλίκι. Ο άσχετος από εργασία και δουλειά μεταπτυχιακός δέχεται γιατί νομίζει ότι μια ζωή θα κουτουπώνει φοιτήτριες, και επίσης θα μπορεί να κερνάει που και που κανένα σφηνάκι σε κανένα γκομενάκι τώρα που θα βγάλει τα πρώτα του λεφτά.

Για την απόκτηση του διδακτορικού τίτλου απαιτούνται χρόνια σκληρής εργασίας και αφοσίωσης. Είναι αρκετά δύσκολα. Πολλές φορές ο υποψήφιος σκέφτεται να τα παρατήσει. Οι περισσότεροι φίλοι του, έχουν δουλειά, γκόμενες και αμάξι ή είναι άνεργοι και τρώνε τα λεφτά του μπαμπά, δηλ έχουν την καλύτερη δουλειά! Ο υποψήφιος έχει κάνει μπάκα από τα σφηνάκια και κανένα πιπινάκι δεν του κάθεται. Άσε που τον θεωρούνε και βλαμένο. Μετά από τόσα δεινά και 5-10 χρόνια σκλαβιάς ο καθηγητής αποφασίζει ότι ο σκλάβος του θα τα παίξει και αποφασίζει μαζί με το συμβούλιο των σοφών να του απονείμουν τον διδακτορικό τίτλο. Αυτό αποτελεί και το πρώτο σημαντικό βήμα για να γίνει ακαδημαϊκός και να καταξιωθεί όπως και οι άλλοι καθηγητές του.

[επεξεργασία] Η καθημερινότητά του

Γενικά ο ακαδημαϊκός είναι ένα πολύ ήσυχο ανθρωπάκι ευρείας αποδοχής από την κοινωνία. Συχνά τα κανάλια όταν δεν έχουν να βγάλουν τον Ζορρό ή άλλο μαϊντανό καλούν καθηγητές για να αναλύσουν το θέμα. Ο ακαδημαϊκός την βρίσκει με το να είναι κλειδωμένος σε ένα δωμάτιο και να παριστάνει ότι δουλεύει. Στην αλήθεια τον παίζει με τσόντες που κατεβάζει από το ταχύτατο ιντερνέτ της σχολής. Σύμφωνα με τις έγκυρες μαρτυρίες και προσωπικές αποκαλύψεις καλλίγραμμων μοναχικών κυριών οι ακαδημαϊκοί διαβάζουν paper και πίνουν τσάι όλη την ώρα.