Ακίρα Κουροσάβα

Akirasha

Ο Ακίρα ντυμένος σαμουράι. Αρματωσιά: μυγοσκοτώστρα εποχής και Κατάνα

“Πρόκειται για ένα κύκλωμα Ραν του καθηγητή Κουροσάβα.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για την επίδραση του Ακίρα Κουροσάβα στη σύγχρονη κουλτούρα

Εγεννήθη το 1888888888 π.Χ. στην Ιαπωνία. Μικρός ήθελε να γίνει αγγειοπλάστης, αλλά η μητέρα του, φημισμένη ζωγράφος της εποχής, τον παρακίνησε να μιμηθεί το επάγγελμα του πατέρα του, του Μήτσου του Περιπτερά. Μην μπορώντας να αποφασίσει, ο Κουροσάβα έγινε σκηνοθέτης.

[επεξεργασία] Πρώιμη ζωή

Ο Ακίρα Κουροσάβα άρχισε να γυρίζει ταινίες στην τρυφερή ηλικία των 10000000 ετών, με μια κάμερα του φιλμ των 35mm. Έκτοτε, συνεχίζει να γυρίζει ταινίες μέχρι και σήμερα, ή μάλλον μέχρι χθες που ξαφνικά επέθανε ο συγχωρεμένος.

[επεξεργασία] Μετέπειτα ζωή

Ο Κουροσάβα εξακολουθεί να γυρίζει ταινίες μέχρι και σήμερα. Φυσικά, για να μην αποκαλύψει την ταυτότητά του, κοτζάμ ζόμπι, χρησιμοποιεί ονόματα άλλων σκηνοθετών. Η κίνησή του αυτή βέβαια ωθεί τους κριτικούς κινηματογράφου να λένε, "Πάλι τον Κουροσάβα προσπάθησε να μιμηθεί ο Ταραντίνο!".

[επεξεργασία] Αργότερη/Μελλοντική ζωή

Είναι άγνωστο το τι άλλο θα σκαρφιστεί ο πανούργος Ιάπων σκηνοθετάνθρωπος για να στοιχειώσει τα όνειρά μας. Ένα είναι σίγουρο: αν δείτε μια σκηνή σε μια ταινία που να σας θυμίζει το Ραν, το Ρασομόν ή τους Επτά Σαμουράι, να ξέρετε ποιος προσπαθεί να κλέψει και να αντιγράψει τον εαυτό του...

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες