Αιώνιος Άκυρος

“Μα τόσος πόνος χωρίς γέννα;”

- Η μητέρα του Αιώνιου Άκυρου για τον νεογέννητο Αιώνιο Άκυρο.
Aiwnios Akyros

Ο Αιώνιος Άκυρος από αρχεία της CIA σε αγώνα στο Michigan.

Ταυτότητα: Πρόκειται για μία οντότητα, γνωστή από όλα τα κινηματογραφικά, ζωγραφικά, και οποιαδήποτε άλλα καλλιτεχνικά έργα καθώς και από όλες τις περιστάσεις της καθημερινής ζωής.

[επεξεργασία] Καριέρα

Ο Αιώνιος Άκυρος, γεννήθηκε το 500 π.Χ. στη περιοχή της νυν κομπαρσοκρατορίας της Νέας Ζηλανδίας. Καθώς σε ένα χρόνο από τη γέννηση του συμπλήρωσε το εκατοστό έτος της ζωής του, έγινε δεκτός στην Ακαδημία του Μπακ Νόρρις για επαγγελματίες υπερ-κομπάρσους. Παράλληλα με τη φοίτηση του στην Ακαδημία εργάστηκε ως κάδρο σε μία τοπική πινακοθήκη, ως αναγνώστης και σχολιαστής διαφημιστικών φυλλαδίων σχετικά με πολυκαταστήματα για ηλικιωμένους, και ως Πρωθυπουργός της Δημοκρατίας της Ερυθροσμαραγδένιας Φλοκάτης.

[επεξεργασία] Απέλαση

Το 498 π.Χ. αποφασίστηκε η απέλαση του Αιώνιου Άκυρου από την Ακαδημία, καθώς το πιστοποιητικό σπουδών του κρίθηκε άκυρο από τη Γραμματεία. Η οργή του Άκυρου ήταν μέγιστη και τον οδήγησε στη περίφημη και γνωστή μέχρι σήμερα Απεργία Πείνας...

Αλλά Ποιος Νοιάζεται Αφού Την Κάνει Ο Αιώνιος Άκυρος Και Αφού Είναι Άκυρος Δεν Πρόκειται Να Νοιαστεί Κανένας (ή εναλλακτικά Α.Π.Α.Π.Ν.Α.Τ.Κ.Ο.Α.Α.Κ.Α.Ε.Α.Δ.Π.Ν.Ν.Κ.).

Παρά τη σφοδρή αυτή προσπάθεια, ο Αιώνιος Άκυρος δεν κατάφερε να επαναφέρει την φοίτηση του στην Ακαδημία, παρόλα αυτά όμως αποφάσισε να ασκήσει τις ικανότητες του στην Υψηλή Κομπαρσική. Άλλωστε το ταλέντο του στον τομέα ήταν και είναι μοναδικό και αναγνωρίστηκε από τη στιγμή της γέννησης του: