FANDOM

Ένα από τα πρώτα πλάσματα του σύμπαντος και κρίσιμο για την συνέχιση της ζωής στον πλανήτη μας ο Αιμίλιος αποτελεί βασικό στοιχείο της ανθρώπινης φύσεως. Όλοι εξαρτώμαστε άμεσα ή έμμεσα από αυτόν καθώς η σωματική και πνευματική καλλιέργεια δεν υφίσταται χωρίς τη συνδρομή του. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι ο Αιμίλιος δεν αποτελεί έναν κοινό θνητό, ούτε και θεό. Είναι μία ψυχοσωματική οντότητα άκρως ανώτερη από το θεό και όλα τα φυσικά όντα οφείλουν υποταγή σε αυτόν.

TheCreationOfLazyFatSlob

Michaelangelo: The Emilian Genesis Vatican,Rome

Οι πρώτοι Ανάξιοι Edit

Ο θεός δημιουργώντας τους πρώτους ανθρώπους τους είπε: "Πηγαίνετε αγαπητά μου τέκνα στον Αιμίλιο να σας δώσει ένα στόχο για τη ζωή σας." Πηγαίνοντας ο πρώτος γονάτισε μπροστά στον Αιμίλιο του πήρε πίπα και ύστερα δάκρυσε από συγκίνηση. Ο Αιμίλιος τον χαστούκισε και του είπε: "Θα ονομάσω εσένα και το έθνος σου ανάξιους. Θα έρχεστε καθημερινά στο ναό μου για θρησκευτική διδασκαλία και σωματική άσκηση(πίπα). Όποιοι αποτυγχάνουν θα μου παίρνουν άλλη μια πίπα, θα φωνάζουν είμαι ανάξιος και θα αυτοκτονούν. Έτσι θα δημιουργήσω ένα ισχυρό έθνος το οποίο θα με υπηρετεί." Οι προσδοκίες του Αιμιλίου όμως διαψεύστηκαν. Το ανθρώπινο γένος κατέπεσε στην αμαρτία με αποτέλεσμα τη φυσική του φθορά και την απομάκρυνση από την θρησκευτική διδασκαλία. Ο Αιμίλιος, σαν σπλαχνικός πατέρας, δεν εγκατέλειψε το ποίμνιό του. Έδωσε εντολή στους θρησκευτικούς διδάσκαλους και στους ιερείς να χτίσουν τους περίφημους Αιμιλίους ναούς, όπου θα τονίζεται η ανάξια φύση και η ακαταλληλότητα του ανθρώπου καθώς επίσης και η σημασία της ιερής πίπας. Η ανάξια φύση του ανθρώπου όμως δεν του επέτρεψε να αντιληφθεί το έργο του Αιμιλίου σαν ευεργεσία. Αμέσως το θεώρησαν σαν τιμωρία και αρνήθηκαν τον Αιμίλιο και εξόρισαν τους ιερείς του στο Αυνανιστάν. Τα τελευταία του λόγια ήταν: "ΑΝΑΞΙΟΙ ! Θα έρθει η στιγμή που θα σέρνεστε και με μαύρο δάκρυ θα έρχεστε στον ναό μου να μου πάρετε πίπα και φωνάζοντας " ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΞΙΟΣ " θα αυτοκτονεί ο ένας μετά τον άλλο."

Η συνέχεια της ανθρωπότητος Edit

Δυστυχώς, η προφητεία του Αιμιλίου επαληθεύτηκε. Πείνα, φτώχεια, εξαθλίωση, φυσικές καταστροφές, πόλεμοι, αναξιοκρατία, ΠΙΠΕΣ, αποτέλεσαν και αποτελούν μία σκληρή πραγματικότητα. Αιμιλιοφορίες, Αιμίλιοι Πόλεμοι (1ος 1914 - 1918 και 2ος 1939 - 1945). Η συνεισφορά του Αιμιλίου στην έκβαση των πολέμων ήταν καθοριστική. Για παράδειγμα στις 2 Φεβρουαρίου 1943, κατά την προέλαση του γερμανικού στρατού στο Στάλινγκραντ (σημερινό Αιμίλιονγκραντ) έγινε η απόλυτη ανατροπή. Ο Αιμίλιος αναδύθηκε από τις στάχτες και τα ερείπεια της πόλης

250px-Bundesarchiv Bild 183-B24575, Friedrich Paulus

Friendrich Paulus

γοητεύοντας ολόκληρο το γερμανικό στρατό. Άνδρες, σκυλιά, άρματα, αεροπλάνα, όλα αυτά γονάτισαν ενώπιον του Αιμιλίου για την μετάληψη της ιερής πίπας. Οι στρατιώτες δάκρυσαν από συγκίνηση, κατάνυξη και μεταμέλεια ενώ κατάλαβαν πόσο ανάξιοι και τιποτένιοι ήσαν ενώπιον του μεγίστου και ανωτάτου θρησκευτικού ηγέτου. Το συγκινητικό αυτό κλίμα όμως διέκοψε ο αιφνίδιος θάνατος του στρατάρχη Friedrich Wilhelm Ernst Paulus ο οποίος πνίγηκε κατά την μετάληψη της ιερής πίπας. Ο γερμανικός στρατός άναρχος ως ήταν σε συνδυασμό με το δριμύ ψύχος ηττήθηκε κατά κράτος. Η μέγιστη αυτή πανωλεθρία εξόργισε και παράλληλα προβλημάτισε τον ίδιο τον Αδόλφο Χίτλερ σχέτικά με την προσωπικότητα του Αιμιλίου. Ο ίδιος κάλεσε τον Αιμίλιο στο Βερολίνο για να συζητήσουν τα αίτια της αποτυχίας. Ύστερα από πολύωρη συζήτηση μεταξύ των, ο Αιμίλιος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο Χίτλερ ήταν ανάξιος. Τότε, ζήτησε από τον Χίτλερ να του πάρει πίπα και αφού το έκανε με δάκρυα στα μάτια, φώναξε δυνατά : " Ich bin anaxien " και αυτοκτόνησε. Άλλες φήμες υποστηρίζουν πως ο Αιμίλιος τον λυπήθηκε ως σπλαχνικός πατέρας και τον έσωσε την τελευταία στιγμή αλλάζοντάς του φύλο.

RIAN archive 602161 Center of Stalingrad after liberation

Το κέντρο της πόλης μετά την εμφάνιση του Αιμιλίου

Αδολφίνα Χιτλερίνα-0

Ο Χίτλερ μετά την αλλαγή φύλου, γνωστός και ως Αδολφίνα Χιτλερίνα.

Ο θάνατος του Χίτλερ αποδιοργάνωσε τις δυνάμεις του Άξονα - που ονομάστηκε Ανάξονας - και το 1945 επήλθε η οριστική του διάσπαση η οποία παράλληλα σήμανε το τέλος το τέλος του Β' Αιμιλίου Πολέμου και την αρχή μιας νέας εποχής αρμονίας και ευημερίας. Παρατηρείται έντονη στροφή στροφή στον Αιμίλιο και την διδασκαλία του. Στο πλαίσιο αυτό χτίζονται νέοι ναοί, αγάλματα ενώ η ιερή πίπα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων.

Colombia-Cartagena-Old-Town-Reclining-Fat-Lady-Statue-1440x961

Χαρακτηριστικό άγαλμα του κοιμώμενου Αιμιλίου.

Αιμίλιος & πολιτισμός Edit

Αιμίλιος και επιστήμη Edit

Σημαντική ανάπτυξη στις επιστήμες παρατηρήθηκε τόσο στην πολεμική όσο και την μεταπολεμική εποχή. Συγκεκριμένα:

  • Στην ιατρική εντοπίστηκαν νέες, θανατηφόρες ασθένειες: αιμίλιος του προστάτη, αιμίλιος του παχέος εντέρου, αιμίλιος του μαστού, αιμίλιος του πνεύμονα και σοβαρές παθήσεις όπως ογκώδης αιμίλιος κακοήθης και καλοήθης αιμίλιος, αιμιλιορραγία, αιμιλιοσαρκία, αιμιλιοφιλία, κίρρωση της αιμίλιας κοιλότητας, αιμιλιουρία, σκλήρυνση κατά αιμίλιο, πιπώδες οίδημα μετά την ιερή πίπα,σύνδρομο επίκτητης αιμιλιακής ανεπάρκειας (Αimilian Imune Deficiency Syndrome - AIDS), παιδική αιμιλιακή διαταρραχή, αιμιλιοβλογιά, θανατηφόρος αιμίλιος πυρετός και σοβαρές ψυχολογικές διαταρραχές. Η κρισιμότερη από αυτές είναι η Αιμιλιακή παλλινδρόμηση η οποία εμφανίζεται κυρίως σε άτομα ηλικιών 4 - 17 και 35 - 75. Σύμφωνα με αναφορές ειδικών τα συμπτώματα είναι πολυδιάστατα και ποικίλουν όσον αφορά το φύλο και την ηλικία. Στην πρώτη ηλικιακή ομάδα εμφανίζονται μετά τη μετάληψη της ιερής πίπας. Το παιδί περνά από τρία στάδια. Τα αγόρια στο 1ο στάδιο αισθάνονται απέχθεια για τον Αιμίλιο, έχουν αυτοκτονικές τάσεις καθώς και κρίση αλλαγής φύλου. Στο 2ο στάδιο (αν δεν έχουν αυτοκτονήσει) πέφτουν σε βαθιά κατάθλιψη από ταπείνωση και μεταμέλεια για την συμπεριφορά τους και έχουν την τάση αναζήτησης του Αιμιλίου για συγχώρεση. Στο τρίτο στάδιο, εφόσον δεν επιτύχουν την πνευματική και σωματική ένωση με τον Αιμίλιο επαναπίπτουν στην κατάσταση της άρνησης και επιδιώκουν να αξιωθούν και να γίνουν θεοί μέσω αυτοτιμωρίας και αυτοτραυματισμού. Η πλειοψηφία των ψυχιάτρων κάνει λόγο για 2 φράσεις που φωνάζουν τα αγόρια πριν αυτοκτονήσουν:1)ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΞΙΟΣ και 2)Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ. Όσον αφορά τα κορίτσια τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Αυτοκτονόυν ή τις τρώει ο Αιμίλιος αν δεν έχει κάτι άλλο να φάει γιατί είναι ΑΝΑΞΙΕΣ να φέρουν στον κόσμο τους ένδοξους διαδόχους του. Και αν έχετε απορία γιατί ρωτήστε τον Αιμίλιο αφού του πάρετε φυσικά πρώτα πίπα. Το ίδιο ισχύει και για την άλλη ηλικιακή κατηγορία μόνο που τα συμπτώματα δεν είναι τόσο έντονα. Σε ορισμένες περιπτώσεις στο αρχικό στάδιο εμφανίζονται και εξανθήματα στο σώμα.
    Αρχείο:Ca paxeos 03 02.jpg
    1523039528665

    Αιμιλιακή παλινδρόμηση στο αρχικό στάδιο

Rs 600x600-161206064342-600.the-walking-dead.zombie.ch.120516

2o στάδιο παλινδρόμησης.

Skull-Skethcer-2skulls-1024x543

3ο και καλύτερο στάδιο παλλινδρόμησης

  • Στη χημεία: Σημαντική ήταν η συμβολή του Αιμιλίου στη χημική βιομηχανία ιδίως μετά τον Β' Αιμίλιο Πόλεμο. Κατασκευάζονται τα πρώτα ανθρώπινα σαπούνια από λίπος αναξίου πλούσιο σε αναξιοδωτικά και Ω3 λιπαρά αναξέα. Άλλωστε μην ξεχνάμε και τη φράση: "Τον Αιμίλιο και αν τον πλένεις, τον ανάξιο χαλάς", θέλοντας να μας επισημάνει ότι το σώμα του Αιμίλιου είναι τόσο αγνό και καθαρό που μόνο ένας θεός μπορεί να το καθαρίσει. Δημιουργούνται στα Emilian Labs & Research Inc. νέα χημικά στοιχεία όπως το αγενές αέριο αιμήλιο (119Ehe) και το ανάξιο 120Αa το οποίο χρησιμοποιείται κατά κόρον από τους Σοβιετικούς για την κατασκευή όπλων μαζικής καταστροφής.
  • Στη φυσική: Γίνεται επαναπροσδιορισμός όλων των φυσικών μεγεθών. Όσον αφορά το μέγεθος του χρόνου, ο Αιμίλιος μετά από 10 χρόνια συνεχών και επίπονων μελετών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι κάθε 60 δευτερόλεπτα περνάει 1 λεπτό. Η ανακάλυψη αυτή έφερε ολοκληρωτική στροφή στην πορεία της ανθρωπότητας και άλλαξε την ζωή όλων των ανθρώπων. Διατυπώθηκαν επίσης οι τρεις νόμοι του Αιμιλίου:

1) "Κάθε ανάξιος, που βρίσκεται μέσα σε ένα άδικο σύστημα, διατηρεί την κατάσταση απιστίας, ανάξιας και ταπεινής σκέψης του, εφόσον κανένα εξωτερικό ερέθισμα δεν επιδρά για τη μεταβολή τής συμπεριφοράς του.

2) "Η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε έναν ανάξιο, ισούται με το ρυθμό μετάληψης της ιερής πίπας."

3) " Όλοι οι άνθρωποι είναι ανάξιοι.

Καινοτομίες υπήρξαν και στους υπόλοιπους τομείς αλλά επειδή ο Αιμίλιος είναι ταπεινός και αισθάνεται άσχημα όταν Τον εξυμνούμε σεβαστήκαμε την προσωπική Του άποψη, Του πήραμε μια ιερή πίπα και το βουλώσαμε.

Αιμίλιος και τέχνη Edit

Η επιρροή του Αιμιλίου στην τέχνη είναι φανερή από αρχαιοτάτων χρόνων. Τόσο οι Βαβυλώνιοι όσο και οι Αιγύπτιοι λάτρευαν τον Αιμίλιο ως θεό. Έτσι διάφοροι βασιλικοί και αυτοκρατορικοί τίτλοι εμπνεύστηκαν από αυτόν: Αιμίλιος-Ρα, Φαραώ Αιμιλιαμών κ.α. Στον Αρχαιοελληνικό πολιτισμό ο Αιμίλιος εμφανίζεται πρώτα πρώτα στη μυθολογία: Ο Αιμίλιος και η λερναία ΠΙΠΑ, Ο Θησέας και ο μανωλόταυρος, ο Αιμίλιος και οι Αργοναύτες, ο Αιμίλιος και το ανώμαλο Δέρας, Ο Αιμίλιος της Ρόδου κ.α. Από τον Αιμίλιο εμπνεύστηκε και ο μέγας ποιητής της Γεωμετρικής εποχής ο Όμηρος. Ονομάστηκε έτσι διότι τον κρατούσε αιχμάλωτο ο Αιμίλιος στο ναό του για να του φτιάχνει ποιήματα που να τον εγκωμιάζουν και να τονίζουν το μεγαλείο και την ομορφιά του. Μάλιστα ιστορικοί της εποχής (όπως ο Αιμύλος που αργότερα ο Αιμίλιος του είπε "αίσχος ανάξιε" και ονομάστηκε Αισχύλος) υποστηρίζουν πως ο Όμηρος έχασε την όρασή του κατά την μετάληψη της ιερής πίπας, καθώς τυφλώθηκε από τη λάμψη και την δύναμη του ιερού πέους. "Λαμπερόν και κρατερόν ἠν το Ἁιμῖλιον πέος ὠς εγῶ εκτυφλώθην". Τα χρόνια του μεγάλου ποιητή κοντά στον Αιμίλιο του έδωσαν την έμπνευση για τη συγγραφή των δύο πασίγνωστων ομηρικών επών: Της Αιμιλιάδας και της Οδύσσειας.

Αιμίλιος και μυθολογία Edit