Αηδία

“Τι αηδίες μου τσαμπουνάς, ρε;”

- Δημοσθένης Λιακόπουλος για την αηδία

“Η αηδία είναι μια αίσθηση που σου προκαλείται όταν τρως σπανακόρυζο.”

- Ανώνυμος Φρικηπαιδιστής για την άποψή του περί αηδίας (η οποία διαγράφτηκε από τους Επώνυμους Φρικηπαιδιστές)

“Έχω να φάω τέτοιο φαγητό από τον Στρατό”

- σύζυγος για το φαγητό της κυράς του

“- Άι χαβ εν αηδία!!”

- οι αλασκιανοί ινουίτες για την αηδία

“Δις ιζ δε αηδίαλ τεντ φορ ας, ντάρλινγκ”

- οι αλασκιανοί ινουίτες για την αηδία

Η αηδία είναι μια από τις βασικές αισθήσεις του ανθρώπου, στις οποίες συγκαταλέγονται ο φόβος, ο τρόμος, η φρίκη, η αναισθησία, η οργή και η ασχήμια.

Την αηδία μπορούν να προκαλέσουν πολλά πράγματα, όπως η θέα ενός μάτσου κοπράνων, η παρακολούθηση ελληνικής τηλεόρασης, η προβολή πασχαλινών ταινιών της Disney, αλλά και η θέα ενός emo.

[επεξεργασία] Ο παράγων "Αηδία Χ"

Όσοι ακούν Iron Maiden θα έχουν γευτεί προ πολλού την αηδία, καθώς ο Eddie θυμίζει σε αηδιαστικό βαθμό την Μάργκαρετ Θάτσερ. Το ίδιο ισχύει και για όσους έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα φαγητά στα Goody's είναι στην ουσία αποφάγια από το κρέας κοπρόσκυλων που τρέφονται με ξεφτισμένα σώβρακα. Κι ας μην ξεχνάμε τη συνεχή ακρόαση σκυλάδικων στο ραδιόφωνο από τα ελληνικά λεωφορεία.

[επεξεργασία] Οι αηδίες στην αρχαιότητα

Στην σύγχρονη Ελλάδα αηδίες ακούμε καθημερινά. Όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι πάντα. Κατά την αρχαιότητα για να ακούσει κανείς αηδίες έπρεπε να παει στα club όπου εμφανίζονταν οι αοιδοί και οι ραψωδοί. Οι δεύτεροι συνήθως απήγγειλαν ραψωδίες ενώ οι πρώτοι όπως είναι ευννόητο απήγγειλαν μόνον αηδίες.

[επεξεργασία] Στη Φρικηπαίδεια

Τα αηδιαστικά άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα άρθρα που θέλουν σβήσιμο, ή που για κάποιο συγκεκριμένο λόγο ξύπνησαν την οργή των Βριλ. Απλώς, δεν ανήκουν στην κατηγορία των "καλόγουστων άρθρων" (γιατί; Ποιο ανήκει;), γι' αυτό όσοι πορώνεστε με την κακογουστιά και το στομάχι σας αντέχει όταν βλέπει σκηνές με πτώματα που το στέρνο τους έχει μετατραπεί σε οδοντόκρεμες Theramed, μη λησμονήσετε να επισκεφθείτε την κατηγορία "Αηδιαστικά άρθρα", που θα βρείτε αν γυρίσετε τους βολβούς των ματιών σας λίγο πιο παρακάτω απ' όσο επιτρέπουν οι βλεφαρίδες σας, προσέχοντας παράλληλα να μην σκιστούν τα ματόκλαδά σας ή να πέσουν οι μύξες σας στο πληκτρολόγιο.

Και προσοχή στην πυτιρίδα που πέφτει στο τραπέζι από τις τρίχες των μαλλιών σας! Μην τη γλείψετε, φτύστε την και μετά ρουφήξτε την με το σάλιο σας! Και μετά καταπιείτε την! Και μετά αεριστείτε τόσο δυνατά, ώστε... εντάξει, το πιάσατε το νόημα.

[επεξεργασία] Συνηθισμένες παραφράσεις της λέξης "αηδία"

  • Ο Κυριάκος έκλασε και αηδ(ε)ιασε η αίθουσα!
  • Θα ήθελα την αηδ(ε)ια σας για να παντρευτώ την κόρη σας.
  • Έφυγες και το σπίτι πλέον είναι αηδ(ε)ιανό...
  • -Τι λέει ρε Γιάννη, πώς πάει? -Σκατά ρε φίλε... -Πφφ...Μια απ' τ'αηδια...