Αδιέξοδο

Diakopees.jpg

Τυπικό αδιέξοδο για όσους δεν ξέρουν κολύμβηση.

Κοινός τόπος των απανταχού οικονομολόγων, πολιτικών, δήθεν ειδημόνων, ανίκανων, Γότθων και λοιπών ημίθεων της παγκόσμιας διανοητικής ελίτ. Εικάζεται ότι πρόκειται για τόπο σπάνιας φυσικής ομορφιάς, αφού όσοι πάνε αργούν να επιστρέψουν. Εντούτοις, λίγα είναι γνωστά για τις δραστηριότητες και τις δυνατότητες αναψυχής που προσφέρει ο τόπος αυτός, εφόσον σε ανάλογη ερώτηση οι περισσότεροι επισκέπτες απάντησαν πως κατά την διάρκεια της παραμονής τους δεν έκαναν τίποτα. Αρκετοί μάλιστα υπαινίχθησαν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να κάνουν κάτι. Εξαίρεση αποτελεί ένας αδιεξοδούχος φαντάρος που παραδέχτηκε ότι βαρούσε μ@λ@κί@. Το σίγουρο πάντως είναι ότι κάποιος άλλος έχει τρομερά συμφέροντα στο Αδιέξοδο, δεδομένου ότι ΟΛΟΙ πήγαν εκεί με προτροπή του.

Πισοκύλοντας.PNG

Γραφική παράσταση αδιεξόδου.

Σκάνδαλο ξέσπασε όταν κατά τη διάρκεια των στρατιωτικών επιχειρήσεων στο Ιράκ, αλλά και κατά την παλινόρθωση της δημοκρατίας στη δύστυχη αυτή χώρα, ο Αμερικανός πρόεδρος Μπους επισκέφτηκε επανειλημμένως το προαναφερθέν θέρετρο, πολλές φορές μάλιστα παρέα με υπουργούς, στρατιωτικούς και μέλη του Κονγκρέσου. Μετά, δε, τον ισχυρισμό του ότι κι αυτός υπήρξε θύμα κάποιου άλλου, η Διεθνής Επιτροπή Κοινής Γνώμης απαίτησε τον άμεσο εντοπισμό και την προσαγωγή του τελευταίου στην δικαιοσύνη. Μερικοί δημοσιογράφοι εξέφρασαν την άποψη ότι ο Αμερικανός πρόεδρος βρέθηκε στον εν λόγω τόπο με δική του πρωτοβουλία. Οι κακοδοξίες τους ελέχθησαν ως κακόδοξες και οι δημοσιογράφοι, στο όνομα της Δημοκρατίας, της Νέας Δημοκρατίας, του Καλού και της Ειρήνης Παπά, έχασαν τα πολιτικά τους δικαιώματα.

Η Ιντερπόλ αναμένεται να διεξάγει έρευνες αμέσως μετά την επιστροφή του διευθυντή και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου από το Αδιέξοδο, όπου πήγαν πρόπερσι τέτοιο καιρό για ολιγοήμερες διακοπές.