Αγιά Σοφιά

Image002.jpg

H Αγιά Σοφιά

Μεγάλη χριστιανική εκκλησία με μοντέρνα διακόσμηση από μιναρέδες, στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης, που αυτή τη στιγμή την έχουμε παραχωρήσει στους φίλους και κουμπάρους Ντούρκους.

Η παραχώρηση αυτή έγινε ως δώρο τα Χριστούγεννα του 2004 από τον μεγάλο πρώην πρωθυπουργό της Ελλάδος, Κώστα Καραμανλή, εις ένδειξη τιμής και αφοσίωσης για την διατήρηση της ειρήνης στο Αιγαίο Πέλαγος.
Παρόλα αυτά, χιλιάδες Ελληνίκιοι την επισκέπτονται κάθε χρόνο για ψυχολογικούς λόγους.

[επεξεργασία] Project "Αγία Σοφία"

Tiger.JPG

Το όραμα του Αγίου Μελισσανιδη

Η Αγία Σοφία παραμένει ανενεργή. Οι Ντούρκοι δεν ξέρουν πώς να την εκμεταλλευτούν και την αφήνουν ως ένα άδειο μουσείο.

Την λύση ήρθε να δώσει ο Άγιος Μελισσανίδης, γνωστός και ως "τίγρης της ορθοδοξίας". Ισχυρίστηκε ότι είδε ένα όραμα με την Αγιά Σοφιά να πετάει και ζήτησε την μεταφορά της στη Νέα Φιλαδέλφεια. Αυτό δημιούργησε ντελίριο ενθουσιασμού στις τάξεις των οπαδών της AEK.

Σκοπός του ήταν η μετατροπή της σε "Αγία Σοφία - Sports Center". Θα απαριθμούσε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, 2ο γήπεδα μπάσκετ, γυμναστήρια, γήπεδο του γκολφ, 2ο πισινές ενώ πραγματικό κόσμημα του γηπέδου θα ήταν το "Granitsas Shopping Center" με πολυκαταστήματα και κινηματογράφους.

Όμως το project δεν προχώρησε αφού προσέκρουσε στην σθεναρή αντίσταση τόσο του Ντέμη όσο και των Ντούρκων που είχαν συμφωνήσει σε μία κοινή γραμμή πλεύσης.

Άλλες γλώσσες