Αγγλική Φιλολογία Αθηνών

Η Αγγλική Αθηνών ή ως είθισται η ΑΠΟΛΥΤΗ Σχολή, καθώς αποτελεί μία ξενόγλωσση σχολή που όμως συνδυάζει τις σπουδές της αγγλικής και της ελληνικής φιλολογίας, αποτελεί πόλο έλξης κυρίως ατόμων με προσανατολισμό στο εξωτερικό και δη τη λατρεμένη Αγγλία ή την πολυαγαπημένη Αμερική.

Αν είσαι πρωτοετής, μπαίνεις και έρχεσαι ευθύς αμέσως αντιμέτωπος με τη σκληρή πραγματικότητα του ότι έχεις πολλά ψωμιά να φας ακόμη μέχρι να αγγίξεις έστω και λίγο το Βρετανικό όνειρο των σπουδών πάνω στη γλωσσολογία (λατρεία αγάπη, αγάπη λατρεία) και καταλαβαίνεις πως η αγάπη που είχες για την ξένη λογοτεχνία και μάλιστα για τα κλασικά έργα της "British Fiction" αρχίζει και παίρνει τη μορφή φιλολογικής ανάλυσης. Βέβαια, όταν πηγαίνεις στη βιβλιοθήκη στον 9ο κατά το δειλινό ή όταν φεύγεις από την 428 κατά τις πεντέμιση ενός χειμωνίατικου απογεύματος, όλες οι μνήμες της ρομαντικής ιδιοσυγκρασίας σου επανέρχονται και σε οδηγούν να ατενίζεις με αισιοδοξία και χάρη το γεγονός ότι βρίσκεσαι ακόμη στην Ελλάδα.

Γενικότερα, μόλις μπαίνεις στη Φιλοσοφική του Ε.Κ.Π.Α. σε πιάνει ένα δέος αρχικά από το αγαλματάκι της Αθηνάς και εν συνεχεία από τους 9 ορόφους μπετό που σε φιλοξενούν, οι οποίοι θυμίζουν Χόγκουαρτς, κάτι που εν μέρει ισχύει αν λάβει κανείς υπόψη τις ομοιότητες με τις αίθουσες, τα κάδρα, τις βιβλιοθήκες (ειδικά της ψυχολογίας που είναι σαν το τμήμα μυστηρίων),το άλσος που ομοιάζει στο Μαγεμένο Δάσος, τη γενικότερη διαμόρφωση του χώρου και μερικές μαγικές παρουσίες, όπως φοιτητές που κάνουν στο αμφιθέατρο μετά ξόρκια, φοιτήτριες που όπως η Ερμιόνη κάνουν χρήση της χρονομηχανής και παίρνουν μαθήματα που συμπίπτουν στο πρόγραμμα, καθηγήτριες που κυκλοφορούν σαν την Τρελόνι και φυσικά τα μαγικά ασανσέρ που δεν ξέρεις που θα σε βγάλουν.

[επεξεργασία] Γραμματεία και εξυπηρέτηση φοιτητών

Πάντα δίπλα στον πρωτοετή! Σε βάζουν να ολοκληρώσεις μόνος σου την εγγραφή σου, σου τυπώνουν οδηγίες για τις δηλώσεις μαθημάτων με βοηθητικές εικόνες που όμως θα δεις ότι μόνος σου θα τη βρεις την άκρη στο τέλος και έχουν μια διάθεση για βοήθεια και οδηγίες που όταν δειλά-δειλά πας να απευθύνεις ερώτηση προσέχεις μη σε κάψουν με τα μάτια ή πετρώσεις.

[επεξεργασία] Οι φοιτήτριες

Αποτελούν το μήλον της έριδος για πολλές σχολές όπως η Μαθηματική, η Φυσική, η Σχολή των Τοπογράφων, η Ιατρική κλπ. Ειδικά οι μαθηματικοί είναι από τις μόνιμες παρουσίες στα αμφιθέατρά μας για να βρουν το ταίρι τους, μπαίνουν με σαγηνευτικά χαμόγελα όλο υποσχέσεις και αντιμάχονται τους Μετσοβίτες σε παρουσία. Οι φοιτήτριες της Αγγλικής με τον αέρα της ξενόγλωσσης φιλολόγου αναγνωρίζονται μαζί με τις φοιτήτρις Ιατρικής ως οι πιο ερωτικές και πρόσχαρες φοιτήτριες.