Αγάπη

Love
Τρεχάτε χριστιανοί!

Αγάπη είναι μια σπάνια και θανατηφόρα ασθένεια που προσβάλλει συνήθως άτομα άνω των 18 ετών αν και υπάρχουν πολλά συμ-πτώματα αγάπης σε εφήβους. Προσβάλλει άντρες και γυναίκες οι οποίοι μετά χάνουν το μυαλό τους από τον ιό S.A.G.A.P.O και αφήνουν πίσω τους φίλους και λοιπά. Δημιουργός του θανατηφόρου αυτού ιού ήτο ο Μιχάλης Ρακιτζής, τον ανακάλυψε τυχαία στο εργαστήρι του ενώ αποτελεί μικρότερο στέλεχος του ιού του γάμου και συνεπώς πρόδρομος αυτού. Τα πρώτα σημάδια του ιού είναι ακατάσχετα γέλια σε σημείο μαλακίας ενώ μόλις 1 ώρα μετά την προσχώρηση του στον οργανισμό αρχίζουν τα κλάματα. Ραγδαία ήταν η μετάδοση και αναμετάδοση του ιού την περίοδο 2002-2003 κατά την eurovision.

[επεξεργασία] Άντρες

Lovefllst
Ζευγάρι προσβεβλημένο με τον ιό της αγάπης.

Οι άντρες είναι οι ανήξεροι άνθρωποι που δεν πιστεύουν ότι θα αγαπήσουν ποτέ γιατί έχουν το σκεπτικό του Πώς θα βλέπω κάθε μέρα την ίδια φάτσα; και γουστάρουν τις αρπαχτές με τις γυναίκες. Όταν ένας άντρας προσβληθεί από την αγάπη τότε έχει έρθει το τέλος του. Η οικονομική και κοινωνική του θέση καταρρέει καθώς υπάρχουν αντιπαραθέσεις του τύπου Πότε θα μου πάρεις δαχτυλίδι; και Είσαι όλη μέρα με τους φίλους σου και με αφήνεις μόνη μου!. Επίσης, δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για τον άντρα, καθώς πρέπει να δουλεύει για να ζήσει η οικογένεια λες και η γυναίκα δεν έχει χέρια.

[επεξεργασία] Γυναίκα

Χριστός και Παναγία. Αυτό το είδος έχει φτάσει σε επίπεδο μαζοχισμού καθώς θέλει πως και πως να πάθει...Αγάπη. Από την μεριά της γυναίκας την συμφέρει να παντρευτεί γιατί ο άντρας όταν λείπει στην δουλειά υπάρχει χρόνος για τον εραστή της. Σύμφωνα με αυτές Δεν μπορείς να παραμελείς τον εραστή σου... Έχει και αυτός αισθήματα ξέρεις.... Σύμφωνα με τους άντρες Ουφφ, τώρα θα έχω καθαρό σπίτι και δύο γυναίκες. Αυτή είναι ζωή. Η αγάπη δεν είναι τόσο επικίνδυνη μέχρι να προσβληθεί το άτομο από τον ιό Οικογένεια.

Morolove
Χριστός και Παναγία!

[επεξεργασία] Έφηβοι

Α καλά. Εδώ γίνεται χαμός. Από τα αρσενικά Πω ρε μαλάκα είχε ένα κωλαράκι!. Από τα θηλυκά Αχχ είμαι ερωτευμένη μαζί του!. Σε τέτοιες περιπτώσεις η σχέση ανάμεσα στα παιδιά κρατάει κανένα μήνα γιατί η άλλη είναι ερωτευμένη και ο άλλος χόρτασε πια τα βυζιά της και θέλει άλλα πιο μεγάλα και στητά. Σε σπάνιες περιπτώσεις η σχέση κρατάει μέχρι και 8 μήνες στους οποίους τα μόνα που ακούγονται μεταξύ τους είναι Σ' αγαπώ Και 'γω. Μέχρι και ο πατέρας τους θα τους δουλεύει στο τέλος.

[επεξεργασία] Οικογένεια και λίγη Ιστορία

Μετά την προσβολή του ιού το ζευγάρι διασταυρώνεται δημιουργώντας κάποια γλοιώδη πλάσματα που δεν έχουν συνείδηση ή την εξυπνάδα ενός ανθρώπου. Τα πλάσματα αυτά ονομάζονται μωρά. Ένα μωρό δημιουργείται με τον τύπο M*-->8------> + Γ*()= Μ*8>/Μ*|) με το πρώτο Μ να συμβολίζει τον άντρα και το δεύτερο Μ το μωρό. Η λέξη μωρό εμπνεύστηκε από τους Ελ οι οποίοι έκαναν εξετάσεις στους Αρχαίους Έλληνες όσον αφορά την αναπαραγωγή. Η λέξη μωρό βγαίνει από την λέξη μωρός που στα αρχαία σημαίνει ηλίθιος και εξηγεί την σημερινή κατάσταση. Τότε τα μωρά έβγαιναν φυσιολογικά και σκληρά για να αντέχουν στην σκληρότητα. Μια μέρα όμως οι Ελ έχασαν τον έλεγχο του ιού S.A.G.A.P.O και ο ιός πρόσβαλε τον Αδάμ και την Εύα. Έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη σχέση ζήλιας μεταξύ του Κάιν και του Άβελ οι οποίοι πέθαναν αγκαλιά στην 11η Σεπτεμβρίου στα γραφεία της Chlimintzouras Offices στους Δίδυμους Πύργους. Φλας μπακ, πάμε πίσω στα αρχαία χρόνια όπου όλοι οι ανθρώποι ήταν Έλληνες. Ο Αδάμ και η Εύα έκαναν παιδιά σε όλο τον κόσμο, με διαφορετικές παραμορφώσεις και σκιν, και τους χώρισαν σε ομάδες.

[επεξεργασία] Ασπρουλιάρηδες

Ύπουλος λαός που κατοικεί στην Ευρώπη και μισή Ρωσία και έχει αυξηθεί αρκετά (τεχνολογικά) ώστε να καταστρέψει τον ιό αλλά πρέπει να γυρίσουν σπίτι πριν της δύο γιατί αλλιώς θα έρθει το Τέρας. Αν και είναι κακοί και καταστρέφουν το περιβάλλον, προσπαθούν να βγάλουν τον κόσμο από την μιζέρια του προκαλώντας άλλους ιούς όπως το Aids ή την Γρίπη τον χοίρων (όινκ).

[επεξεργασία] Κιτρινιάρηδες

Λαός μικροτσούτσουνος αλλά τρομακτικός. Πολλαπλασιάζεται με τρομακτικούς ρυθμούς (45435435436436,5436256256 παιδιά το δευτερόλεπτο!) και καταστρέφει τα μπαμπού που ανήκουν στα πάντα. Έχουν επίσης μεγάλη τεχνολογική αύξηση και ανοιχτούς κώλους για να μπορούν να αντιμετωπίζουν τα πυρά των Ασπρουλιάρηδων.

[επεξεργασία] Μαυρουλιάρηδες

Σοφός και ήσυχος λαός όταν δεν έχει προβλήματα. Οδηγήθηκε στην σκλαβιά πολλές φορές αλλά με την τεχνική του Καποέιρα έκοψε τους κώλους των Ασπρουλιάρηδων και κατάφεραν την (στα χαρτιά) ισότητα, καθώς υπάρχουν πολλοί ρατσιστές αλλά και οργανώσεις με σκοπό εξόντωσης τους (λέγεται πως η Κου Κλουξ Κλαν είναι εταιρεία αιμοσταγών Βριλ).

[επεξεργασία] Κοκκινιάρηδες

Κυνηγετικός λαός που εξαφανίστηκε μετά την άφιξη των Ασπρουλιάρηδων στην Αμερική. Γούσταραν να χορεύουν τον χορό της βροχής, της φωτιάς, της μιζέριας και τσιφτετέλι και έδιναν παράξενα ονόματα στους ανθρώπους όπως Χοντρή αγελάδα, Σοφός σκύλος και Γιώργος Νταλάρας. Έχουν μείνει πολύ λίγοι Κοκκινιάρηδες και ζουν στην Κεντρική και Λατινική Αμερική.

[επεξεργασία] Ασπρόμαυροι

Λαός βρωμερός που ζει στην Κεντρική Ασία και στα σύνορα Αφρικής και Ασίας. Έχει ως χαρακτηριστικό την μαμακία και να προστατεύει (χαχα!) το πετρέλαιο του από τους Ασπρουλιάρηδες που τους γαργαλάνε την μασχάλη. Του αρέσει η ανατολίτικη μουσική και χοροί όπως Ο χορός της Κοιλιάς, Ο χορός του ποδιού, Ο χορός του κώλου και ο Χορός για τον Π....

Σημείωση: Όλοι οι παραπάνω λαοί, όπως ξέρετε και είναι κατανοητό, είναι και ήταν Έλληνες.

[επεξεργασία] Εσωτερικοί σύνδεσμοι

[επεξεργασία] Εξωτερικοί σύνδεσμοι

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.