Αβυθηνία

Πειρατοκρατία της Αβυθηνίας
Πρώην Νιγηριανό Προτεκτοράτο της Βορείας Κάπου αλλού

लोकतंत्रएक यूबीमैंएकएकजेएस
पूर्व कहीं और संरक्षित

Flagof abythinia
 
Αβυθηνία
Πληθυσμός2.000.000 κατ.
Πυκνότητα πληθυσμού-12 κατ/τετρ. χλμ.
ΠρωτεύουσαΜαgικhιαδέρι
ΘρησκείαΠασταφαριανισμός
ΕθνικότηταΖουγκλέβιοι
Επίσημη γλώσσαΟύγκα Ούγκα
ΚυβέρνησηΔιτάκτωρας: maGulica StruBulien

“Τί εννοείς δεν υπάρχει στο χάρτη;”

- Εγώ στο θείο μου για την Αβυθηνία.

Η Αβυθηνία είναι χώρα της Μέσης-Ωκεανίας, κάπου μεταξύ της Νήσου των Χριστουγέννων και της Νέας Ζηλανδίας λίγο πιο βόρεια από κάπου αλλού. Η χώρα αυτή αποτελείται από ένα σύμπλεγμα αμμωδών παραλιών και κοραλιογεννιών υφάλων χωρίς άλλη ξηρά, με μέση διάμετρο 35 μέτρα και έκταση 45 τετραγωνικά χιλιόμετρα το ένα. Ο πληθυσμός ανέρχεται στους 200.000 κατοίκους, ενώ οι περισσότεροι είναι Νιγηριανοί, από την εποχή της αποικιοκρατίας όπου η Αβυθηνία ήταν Νιγηριανό προτεκτοράτο.

[επεξεργασία] Ιστορία

Απολιθώματα ιθαγενών έχουν βρεθεί από το 300.000π.χ. Ανακαλύφθηκε το μοναδικό είδος Homo Trivizus με το χαρακτηριστική ανωμαλία του τριστηθιακού συνδρόμου ή αλλιώς Ασταρτίαση. Νέες έρευνες έχουν δείξει ότι πιθανώς να πρόκειται για διασταύρωση ανθρώπου και αγελάδας του είδους Cowς Quatrotitous με τέσσερα μαστάρια. Ο άνθρωπος έχει δύο, άρα η διασταύρωση τρία!

Οι ιθαγενείς δεν ανέπτυξαν πολιτισμό και όταν ανακαλύφθηκε από το μεγάλο εξερευνητή Τσόλκα για τη Νιγηριανή Αυτοκρατορία βρισκόντουσαν πάνω στα δέντρα, αν και είχαν αναπτύξει ήδη τους πομπούς για να μπορούν να επικοινωνούν από απόσταση. Ξέρετε με τόσα δέντρα και θηρία να σε κυνηγούν έπρεπε να βρεθεί τρόπος να μη χάνεται η επαφή...

Οι Νιγηριανοί εγκατέστηασν μια πόλη τη Νέα Σουζιλανδιακιπαραγκουαημάρινα, καθώς στο σύμπλεγμα βρεθήκανε μπανάνες. Αρχικά δεν έδωσαν σημασία στους ντόπιους, όταν άρχισαν αν τους κλέβουν τις μπανάνες αποφάσισαν να τους εκπολιτίσουν, ώστε να σταματήσουν να διεκδικούν το εθνικό τους φρούτο και να το πωλούν πλουσιοπάροχα στους Νιγηριανούς εμπόρους.

Το κράτος ιδρύθηκε το 1896 με διακήρυξη για να στείλει δικούς του αθλητές στους Ολυμπιακούς αγώνες, καθώς οι κάτοικοι ήταν παγκόσμιοι πρωταθλητές στο άλμα (σε όλα τα είδη) και δεν ήθελαν τα πρωτεία να περάσουν στην Νιγηρία. Η Αυτοκρατορία πώλησε τα δικαιώματα επανακατάληψης του νησιού στην Σκωτία, οι οποίοι τους ένταξαν στην κοινοπολιτεία χωρίς να τους ρωτήσουν και το διέδωσαν στον κόσμο.

[επεξεργασία] Χλωρίδα και πανίδα

Καθώς όλο το κράτος αποτελείται μόνο από παραλίες δεν υπάρχει έδαφος που να μην είναι ποτισμένο από τη θάλασσα. Γι αυτό σε αυτά τα νησιά έχουν αναπτυχθεί νέοι εξελιγμένοι Φοίνικες με θαλάσσιες ρίζες, ενώ οι κοραλλιογενείς ύφαλοι βγαίνουν και πάνω στους κορμούς τους! Όλα τα ζώα εξαναγκάζονται να αιωρούνται πάνω στα δέντρα.

[επεξεργασία] Εξωτερική πολιτική

Το κράτος έχει αναγνωρίσει το Μπουζουκιστάν και το Λίβανο, ενώ διατηρεί σχέσεις με τη Νιγηρία, την ΕΕΕ και τη Χώρα του Ποτέ. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός σε Τάκηδες, γιατί δεν έχει καθόλου δρόμους.

[επεξεργασία] Δημογραφικά χαρακτηριστικά

  • Πάνω στα δέντρα: 56%
  • Πειρατές: 14%
  • Νιγηριανοί: 1%
  • Ποτιώτες: 15%
  • Τάκηδες: 14%

[επεξεργασία] Εξωτερικοί σύνδεσμοι

Άλλες γλώσσες