Αβιδοσύνη

Diamond-caution Προσοχή! Το άρθρο αναφέρεται σε συνανθρώπους μας που τους έχει λασκάρει η βίδα
και δεν πρέπει επ' ουδενί να συγχέεται με το πρόβλημα όσων τους έχει στρίψει η βίδα.
Είναι καθαρά πρόβλημα Μηχανολογίας.

Όπως προκύπτει και ετυμολογικά (α-βιδοσύνη) αβιδοσύνη είναι η έλλειψη βίδας. Από αυτή τη φριχτή ασθένεια πάσχουν πολλοί δύστυχοι άνθρωποι. Ο λαϊκός όρος της αβιδοσύνης είναι ηλιθιότητα. Οι επιστήμονες προσπαθούν από αρχαιοτάτων χρόνων να καταπολεμήσουν αυτή τη μάστιγα της ανθρωπότητας, χωρίς όμως ουσιαστικά αποτελέσματα. Υπάρχουν υποψίες ότι η ασθένεια είναι μεταδοτική, κάτι που υποστηρίζεται από τα σύγχρονα δεδομένα.

[επεξεργασία] Είμαι και εγώ αβίδωτος;

Υπάρχει τρόπος για να μάθετε! Η αβιδοσύνη είναι πολύ ύπουλη ασθένεια, δεδομένου ότι όσοι είναι φορείς δεν το αντιλαμβάνονται, και κάνουν παρέα με άλλους ανθρώπους, μεταδίδοντάς την έτσι εν αγνοία τους. Όταν κάνεις παρέα με ένα αβίδωτο άτομο για πολλή ώρα, μετά από λίγο αρχίζει το κεφάλι σου να τα παίζει. Σε χρόνιες περιπτώσεις καταντάς ασθενής.

Ορίστε μερικά από τα πιθανά συμπτώματα αβιδοσύνης. Στην περίπτωση που επιβεβαιωθεί η κατάστασή σας, συστείνεται να ζητήσετε ιατρική βοήθεια.

  • Εάν βλέπετε μεσημεριανάδικα μετά μανίας
  • εάν κοροϊδεύετε τον Τσακ Νόρις (Θεέ μου σχώρα με)
  • εάν χρησιμοποιείτε το τζιπ για να πάτε ως το περίπτερο που βρίσκεται στο διπλανό τετράγωνο
  • εάν καπνίζετε σε μέρη για μη καπνιστές
  • εάν φοράτε καπέλο σε εσωτερικό χώρο
  • εάν ανυπομονείτε να μάθετε όλα τα κουτσομπολιά
  • εάν επιμένετε ότι ο 'τάδε' ή ο 'δείνα' είναι ο σωτήρας της χώρας
  • εάν παρκάρετε στραβά πάνω στο πεζοδρόμιο
  • εάν παρκάρετε μπροστά σε ράμπες
  • εάν σταματάτε το αυτοκίνητο στο δρόμο για να φλυαρίσετε με ένα φίλο σας ενώ όλοι οι άλλοι περιμένουν
  • εάν αναφέρετε συχνά το όνομα του ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ...
  • εάν γράφετε στη Φρικιπαίδεια

Επίσης υπάρχουν πολλά ακόμη συμπτώματα της ασθένειας, που δεν καταγράφονται εδώ, γιατί έχω κι άλλα πράματα να κάνω. Υπενθυμίζουμε ότι η αβιδοσύνη κατατάσσεται στις πιο ύπουλες αρρώστιες, γιατί τα συμπτώματα ποικίλουν από άτομο σε άτομο, δηλαδή υπάρχει ισχυρή αλληλεπίδραση ατόμου και ασθένειας. ΠΧ. μια γυναίκα θα βάφει τα μαλλιά της ξανθά ακόμα κι αν δεν της πάνε, αλλά ένας άντρας θα επιμένει να φοράει γυαλιά ηλίου μέχρι και τη νύχτα, για να είναι κουλ.

[επεξεργασία] Αίτια της αβιδοσύνης

Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, η αβιδοσύνη είναι γενετική ασθένεια -δηλαδή αν το 'χεις δεν τη γλιτώνεις. Μετά όμως, από μακροχρόνιες και κοπιαστικές αναλύσεις, οι λαμπροί επιστήμονες των Ελ κατάφεραν να εντοπίσουν το μηχανισμό της αβιδοσύνης!! Ακούστε και θαυμάστε:

Όταν γεννιόμαστε και είμαστε πολύ, πολύ μικροί, το κεφάλι μας είναι μικρό και τα κόκαλα μαλακά. Επειδή το κεφάλι πρέπει να μεγαλώσει ώστε να μεγαλώσει ο εγκέφαλος και να έχει χώρο να χωρέσει όλα όσα έχει να του προσφέρει το 'Εμείς κι ο Κόσμος', τα κόκαλα πρέπει να μεγαλώσουν... Επειδή αυτό είναι κομματάκι δύσκολο, τα κόκαλα κρατάνε μια απόσταση... Και στην κορυφή του κεφαλιού υπάρχει μια τρύπα, η οποία καλύπτεται από μεμβράνη. Έτσι, τα κόκαλα έχουν χώρο για να μεγαλώσουν, λίγο... (αλήθεια!!)

Αυτά όταν είμαστε μωρά. Όταν μεγαλώνουμε όμως, και το κρανίο έχει τις φυσιολογικές του διαστάσεις και είναι γεμάτο με παραγράφους του 'Εμείς κι ο Κόσμος', δεν υπάρχουν άλλα κενά, εκτός από ένα: ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ. Μάλιστα κύριοι. Έχετε μια τρύπα στο κεφάλι σας.

Γι' αυτό λοιπόν, ο οργανισμός παράγει μια βίδα, η οποία έχει ως αποκλειστικό ρόλο να φράξει αυτή την τρύπα και να προστατέψει τον εγκέφαλο! Όμως, όταν ο άνθρωπος φέρει την ασθένεια της αβιδοσύνης, η βίδα... λασκάρει (εξού και η γνωστή φράση) και πέφτει κάπου στο πάτωμα. Λέγεται μαλιστα, ότι οι πρωτόγονοι άνθρωποι ανακάλυψαν τις βίδες όταν σκόνταψαν πάνω σ' αυτές που έπεφταν από τους συνανθρώπους τους, και έτσι προάχθηκε η σύγχρονη επιστήμη και πρόοδος.

Τότε, ο εγκέφαλος έρχεται σε επαφή με τον εξωτερικό αέρα. Αυτό έχει ολέθρια αποτελέσματα, καθώς ο αέρας φθείρει τα εγκεφαλικά κύτταρα και σιγά σιγά τα αντικαθιστά. Μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όλος ο εγκέφαλος έχει αντικατασταθεί από αέρα (εκτός από ένα μικρόοο κομματάκι κάτω κάτω που είναι υπεύθυνο για την κίνηση και την αναπνοή κι αυτά και είναι πολύ βαθιά για να επηρεαστεί). Εξού και διάφορες πασίγνωστες φράσεις, πχ 'πήραν τα μυαλά του αέρα', 'είναι κουφιοκέφαλος', 'έχεις ένα κενό ανάμεσα στ' αυτιά'.

Δυστυχώς, το άδειασμα του εγκεφάλου δεν είναι το μοναδικό σύμπτωμα. Καθώς ο αέρας εισέρχεται στο κρανίο, αντιδρά με τα τοιχώματα. Έτσι, τα κόκαλα του κεφαλιού υφίστανται μια διαδικασία που λέγεται 'ξύλωση' κατά την οποία μετατρέπονται σε ξύλο. Αυτό αποδεικνύεται από τον ήχο που κάνει το κεφάλι μερικών ανθρώπων άμα τους χτυπήσεις με ένα σφυράκι.

[επεξεργασία] Άλλα συμπτώματα

Μερικές φορές, το σώμα, ενοχλημένο που δεν έχει κεντρικό ηγέτη, κάνει συμβούλιο. Οι μύες γκρινιάζουν γιατί κινούνται ασυνάρτητα, η καρδιά υποστηρίζει ότι πρέπει να αναλάβει την ηγεσία, οι πνεύμονες αντιδρούν λέγοντας ότι αυτοί είναι πολυτιμότεροι, και πάει λέγοντας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ηγέτης ανακυρήσσεται το στομάχι, που αναλαμβάνει να δώσει νέο κεντρικό στόχο ζωής στο σώμα του πάσχοντα. (δηλαδή, κάποιοι αβίδωτοι άνθρωποι σκέφτονται μόνο το φαΐ). Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, νικητής βγαίνει η καρδιά, και τότε προκύπτει κάτι σαν τη Μπέλλα απ' το Twilight.

[επεξεργασία] Τι κάνει η κυβέρνηση;

Το κράτος έχει υποχρέωση να ενημερώσει τους πολίτες έναντι στην αβιδοσύνη, και να ληφθούν προληπτικά μέτρα. Θα γίνει αυτό όμως;

ΠΟΛΙΤΕΣ!!! Έχετε τα μάτια σας ανοιχτά ενάντια στην αβιδοσύνη!! Διαβάζετε βιβλία!! Ακολουθήστε την επικαιρότητα! Χρησιμοποιείστε καπέλο για να μην αφήσετε άλλο εγκέφαλο να φύγει! Η αβιδοσύνη καταπολεμάται!!

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.