Όχημα Καύσης Ανθρωπίνων Περιττωμάτων

Funny vehicles 2 Contest Funniest Vehicle-s400x329-15560-580

Το πρωτότυπο Ο.Κ.Α.Π.

Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των αυτοκινήτων. Γνωστό και ως Ο.Κ.Α.Π. (στα αγγλικά: O' Cop). Έχωντας αποτελέσει την πιο πρόσφατη εφεύρεση του Μπομπ του Μάστορα το Ο.Κ.Α.Π. μπορεί να αποδείξει άνετα την αξιοπιστία του. Είναι το πιο φιλικό προς το περιβάλλον όχημα που κυκλοφορεί στην αγορά, αφού καίει ανθρώπινα περιττώματα, τα οποία αποτελούν φυσικά ανανεώσιμη πηγή ενέργειας (ε δε θα τελειώσουν ποτέ).

[επεξεργασία] Εμφάνιση

Bizbk

Μοντέλο για Πολιτικούς

Το πρωτότυπο Ο.Κ.Α.Π. (ShitCarOriginal) είναι χαμηλό όχημα με τέσσερις ρόδες, με μία μόνο θέση (αυτή για τον οδηγό) και χωρίς σκέπαστρο. Ο οδηγός κάθεται στο Κάθισμα Καυσίμων, το οποίο συνδέεται με το ντεπόζιτο. Ίσως να μην σας γεμίζει το μάτι αλλα η εταιρεία μας σας καθησυχάζει καθώς το παραπάνω όχημα αποτελεί απλώς ένα μοντέλο. Διάφορες πιο εξελιγμένες μορφές κυκλοφορούν στην αγορά.

[επεξεργασία] Λειτουργία

Wssc01

Σχεδιάγραμμα του Σκατομετατροπέα.

Το Ο.Κ.Α.Π. διαφέρει από τα συμβατικά οχήματα ως προς την εκκίνηση. Ο οδηγός θα πρέπει πρώτα να εφοδιάσει το όχημα με καύσιμα, δια της αφόδευσης, και μετά να τραβήξει το Μοχλό Καυσιμοποίησης (καζανάκι). Έπειτα περιμένει για λίγα λεπτά, μέχρις ότου τα επεξεργαστεί ο Σκατομετατροπέας. Όταν γίνει αυτό θα ανάψει το λαμπάκι αριστερά του τιμονιού. Τότε μπορεί ο οδηγός να βάλει μπροστά, χρησιμοποιώντας το κλειδί. Το πλεονέκτημα του Ο.Κ.Α.Π. είναι ότι με κάθε κομμάτι περιττώματος, βάρους 200 γραμμαρίων και άνω, μπορεί να διανύσει απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων.

[επεξεργασία] Προειδοποίηση 1

Το Ο.Κ.Α.Π. είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο και γι’ αυτό δεν πρέπει να πετιούνται χαρτιά μετά την αφόδευση.

[επεξεργασία] Προειδοποίηση 2

Όπως το λέει το όνομα του οχήματος, ο Σκατομετατροπέας επεξεργάζεται μόνο ανθρώπινα περιττώματα. Η χρήση ζωικών περιττωμάτων θα επιφέρει προβλήματα και τελικά θα καταστρέψει το όχημα.

[επεξεργασία] Μοντέλα

1177547132

Το μοντέλο PriveShitCar.

Τα δικαιώματα της ευρεσιτεχνίας έχει αγοράσει η Lada. Εκτός από το μοντέλο που σχεδίασε ο Μπομπ ο Μάστορας (ShitCarOriginal)

Unusual-toilet35

Ειδικό μοντέλο για ανάπηρους

PriveShitCar: μια δίκυκλη έκδοση για όσους επιθυμούν να απομακρύνουν τα αδιάκριτα βλέμματα μακριά. Πρόκειται μάλιστα να κυκλοφορήσει και το οικογενειακό Shithefamily, ίσως στις αρχές Φεβρουαρίου του
3280594 d440 625x1000

Το μοντέλο ειδικό για τα παιδιά

2011.

ShitKid: Ειδικό μοντέλο προκατασχεδιασμένο για παιδιά-πάσχοντες του τσιρλιού. Μετατρεπόμενο και σε παιχνίδι το ShitKid έιναι κατάλληλο και για ηλικίες απο 0 έως 18 ετών. Πρόκειται να κυκλοφορείσει στις αρχές του 2011.

IncapadableShit: Μοντέλο κατάλληλο για ανάπηρους και ηλικιωμένους, με ειδικές ανέσεις όπως μασάζ στον κώλο κι θόρυβος τρεχούμενου νερού για ευκολία στην αφόδευση στους δυσοίκιλιους.