Όνομα και πράμα

[επεξεργασία] Sexample

Στο όνομα και πράμα είναι πολύ απλό το τι κάνουμε, μετατρέπουμε το όνομα σε πράμα. Πχ όταν ακούσατε για πρώτη σας φορά το επίθετο Αλογοσκούφης σίγουρα θα σας ήρθε στο μυαλό μια παράξενη εικόνα.Σκοπός είναι να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε και να περιγράψουμε την εικόνα. ---> Σκουφιά Ο καθένας βέβαια με το δικό του τρόπο και τη δική του φαντασία.

[επεξεργασία] Επίθετα

Υπάρχουν και μερικά επίθετα τα οποία είναι δύσκολο να τα περιγράψεις όπως το Εικόναxηνοφώτης,επίθετα δηλαδή μόνο για ενήλικες.Ένα άλλο επίθετο το επίθετο Καραμαν-λή προκαλεί σκιάξιμο σε πολλούς έλληνες και κινέζους. Μια εντύπωση , μια εικόνα που θα μπορούσε να δημιουργηθεί στο μυαλό είναι αυτή ---> Καρατεμανκαραμαν2 Ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό του επιθέτου Ψωμι-άδης.Είναι λίγο τρομακτικό στη σκέψη και λίγοι θα ήθελαν να φάνε τέτοιο ψωμί!Πάντως, όταν το ακούει κανείς του έρχονται στο μυαλό εικόνες όπως : Αρτοπωλειον10 Μιας και μιλάμε για επίθετα ας σκεφτούμε μερικά ακόμη.Π.χ το επίθετο Λάτση αν το λέγαμε ανάποδα θα εμφάνιζε στη σκέψη μας την Τσίλα.Τα επώνυμα Παπανδρέου και Παπαρη-γα θυμίζουν παπά η πάπα η και τα 2 μαζί. Να μια εικόνα --->Paparigapapas που ίσως έρχεται στο μυαλο.Ενα άλλο αρκετά περι-εργο ειναι το chip-rush πως άραγε να είναι ένα τσιπάκι που βιάζεται? θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι ----> Tsipraki.Μερικοί λιγούρηδες πάλι,όταν ακούνε Τσιπρας σκέφτονται τσιπούρες.Το επίθετο Αλαβάνος μπορεί κάλιστα να μας φέρει στο νου έναν Αλβανό.Το επώνυμο Παπαπαναγιώτου φέρνει μνήμες απ'το τραγούδι : το παπάκι πάει στη ποτομιά.Όταν ακούμε το επώνυμο Αντώναρος έρχετε στο νου μας ένας άντρακλας με κάτι μύες να!Αντωναρος.Επίσης μπορύμε να φανταστούμε το Σημίτη μισογύνη να δέρνει κάποια γυναίκα.Γιατί μισογύνη?Γιατί τη μισεί (Σημίτη αντίστροφα).Ενδιαφέρον είναι και το επίθετο ο-μπάμια.Μοιάζει κάπως έτσι --->Ομπαμια .Όταν ακούμε Κοντολίζα rise (ανέβασμα) σκεφτόμαστε μια κοντή λίζα που προσπαθει προφανώς να ανεβεί κάπου για να το παίξει και καλά ψιλή.Κοντηλιζαραις.Τώρα, όλοι μας γνωρίζουμε για τον Γεώργιο Θάμνο (τζόρτζ bush).Ας τον φανταστούμε λιγάκι έτσι όπως θα έπρεπε να ήταν. --->Georgebush Έχω φάει στάκ και δεν ξέρω πως να ξεστακάρω!

Αυτό που βλέπετε δεν έχει κατηγορίες. Αυτό σημαίνει πως ολόκληρη η κοινωνία της Φρίκης (!) μπορεί να χαθεί. Αν δεν έχετε πρόβλημα, βοηθήστε στην κατηγοροποίησή του, αλλά γρήγορα, ε; (Ιανουάριος 2010)

Το άρθρο αυτό δεν έχει ιντερβικιές.Πηγαίνετε γρήγορα να του βάλετε τις απαραίτητες ιντερβικιές, γιατί αλλιώς θα πάτε εδώ.