Όζον

Το όζον (Ο3) είναι ένα θαυματουργό αέριο, που ανήκει στην ίδια κατηγορία ουσιών με το κρυπτονίτη και τη φραπελιά. Το όζον έχει εκπληκτικές ικανότητες, είναι αόρατο, άγευστο και μυρίζει σαν μπριζόλα χοιρινή. Επιπλέον είναι γιατρειά για πολλές αρρώστιες και απολυμαίνει το νερό. Αυτό το κορυφαίο προϊόν το έφερε για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο Ανδρέας Φικιώρης δείχνοντας μέσα από την εκπομπή πόσο καλό κάνει στη σεξουαλική ζωή και στο χέσιμο. Προσοχή το όζον σε μεγάλες συγκεντρώσεις προκαλεί δυσάρεστες επιπτώσεις όπως διάρροια και συνεχής στύση.

Επίσης, το όζον σχηματίζει ένα στρώμα ψηλά στην ατμόσφαιρα που προστατεύει τα αεροπλάνα και τα πουλιά από τις υπέρυθρες ακτίνες και τις ιώσεις. Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρίες φοβούμενες ότι θα χάσουν τη πελατεία απελευθέρωσαν ουσίες που διέσπασαν το προστατευτικό στρώμα. Το αποτέλεσμα ήταν η γουρουνογρίπη και οι τρύπες στα δόντια (τρύπα του όδοντος). Είναι το κύριο συστατικό της πατροπαράδοτης δίαιτας με αέρα κοπανιστό.

[επεξεργασία] Ετυμολογία

Σε αντίθεση με αυτά που υποστηρίζει ο Πλεύρης, ότι προέρχεται από τη φράση ο ζων (ο ζωντανός), σύμφωνα με το Μπάμπη Νιώτη είναι αντιδάνειο από την Αγγλία. Όπως αναφέρει και το λύμα: Όζον, το (ζώον < zoon < ozon < όζον).

[επεξεργασία] Παραγωγή

Το όζον παράγεται από μια ειδική οζονογεννήτρια. Η γεννήτρια ρουφάει αέρα από ένα ειδικό άνοιγμα. Ο αέρας φιλτράρεται μέσα από μια καθαρή κάλτσα (κατά προτίμηση λευκή) και απορροφητικό χαρτί τουαλέτας. Όταν ο αέρας βρωμίσει τη κάλτσα την βάζουμε στο πλυντήριο, τη πλένουμε με οζονισμένο νερό και μετά τη στεγνώνουμε σε κενό αέρος, σε θάλαμο της NASA. Όσοι δεν έχουν αυτό το βασικό εξοπλισμό πρέπει να πάρουν καινούργια συσκευή. Ο καθαρός πλέον αέρας περνάει μέσα από ένα ισχυρό πουτσόμορφο μαγνήτη ώστε να ιονιστεί το οξυγόνο του αέρα. Το οξυγόνο διασπά τους ήδη υπάρχοντες δεσμούς του και σχηματίζει σε επαφή με το άγιο ξύλο νέους δεσμούς, προορισμένους να διαρκέσουν για μία ζωή μέχρι να τους χωρίσει ο Τσακ Νόρις ή ο χλωροφθοράνθρακας. Οι νέοι αυτοί δεσμοί φτιάχνουν ένα τριπλό υπεροξυγόνο, το όζον (Ο3). Το όζον που έχει παραχθεί χωρίζεται από τον υπόλοιπο αέρα και είναι έτοιμο για κατανάλωση.

Οι οζονογεννήτριες κοστίζουν περίπου 400 με 4.000 ευρώ. Οι κατασκευαστές τους λένε ότι το πιο δύσκολο κομμάτι να βρεθεί είναι το απορροφητικό χαρτί τουαλέτας, και αυτό ανεβάζει τη τιμή τους.

[επεξεργασία] Κατανάλωση

Υπάρχουν δύο τρόποι το όζον να καταναλωθεί. Ο πρώτος τρόπος είναι μέσω της αναπνοής και ο δεύτερος με πόση. Στην πρώτη περίπτωση γεμίζεται ένα κενό αεροσωλήνα με όζον και όποτε νιώσετε δυσάρεστα παίρνεται μια τζούρα. Ο δεύτερος θεωρείται πιο εύκολος. Με ειδικό αναπνευστήρα που καταλήγει σε μια ελαφρόπετρα, το όζον περνάει μέσα στο νερό. Είναι εύκολο στη χρήση. Γεμίζεται ένα ποτήρι νερό και μετά βάζετε μέσα τον αναπνευστήρα για περίπου 10 λεπτά. Μετά μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα το νερό. Δεν πρέπει να το αναμείξετε με αλκοόλ. Θα βλέπετε το Φικιώρη στον ύπνο σας.

Ο Τσακ Νόρις πίνει συνέχεια νερό με όζον.

[επεξεργασία] Μαγικές ιδιότητες

Το όζον:

  • Απολυμαίνει το νερό
  • Κρατάει τα φρούτα φρέσκα για ένα χρόνο, αν βρίσκονται σε νερό με όζον
  • Θεραπεύει την δυσκοιλιότητα
  • Θεραπεύει την σεξουαλική ανικανότητα
  • Θεραπεύει τη μυωπία (ο Φικιώρης έχει αστιγματισμό)
  • Θεραπεύει τους κάλους στα πόδια και στον εγκέφαλο
  • Θεραπεύει τον αρνοκεφαλισμό
  • Προλαμβάνει το εγκεφαλικό και τη ηλιθιότητα
  • Χαρίζει ευεξία και πνευματική υγεία
  • Χαρίζει νέες ιδιότητες (κάνει το Χριστό φαντάρο και το Μωάμεθ μπαλαρίνα)
  • Κάνει το σκατό παξιμάδι, ιδίως αν πεινάτε
  • Κάνει τα πατώματα και τα πλακάκια να λάμπουν
  • Καθαρίζει τα πιάτα και διασπά τα λίπη (το συστήνουν οι 33 κατασκευαστές)
  • Απομακρύνει τη πλάκα (το συνιστά το 75% των άνεργων οδοντιάτρων)
  • Δίνει πίσω ζωή (ο Ιησούς έδωσε στο Λάζαρο οζονισμένο νερό)
  • Σας κάνει ελκυστικούς στο αντίθετο φύλο
  • Σας κάνει εκατομμυριούχους
  • Σας πάει στο φεγγάρι και πίσω
  • Ανανεώνει τηλεκάρτες
  • Σας πληρώνει τα χρέη
  • Σώζει την ΑΕΚ και το Παναθηναϊκό ταυτόχρονα

Προσοχή όμως το όζον σε μεγάλες συγκεντρώσεις είναι επικίνδυνο:

  • Κάνεις τις αγελάδες τρελές
  • Προκαλεί ευκοίλια και διάρροια
  • Συνεχή στύση
  • Τσούξιμο στα μάτια και άλλου στο σώμα
  • Γεμίζετε με παξιμάδια
  • Προσπαθείτε να πείσετε τους άλλους ότι το όζον κάνει καλό

[επεξεργασία] Πηγές

  • Το κουτί της Θεοδώρας: Επεισόδιο Όζον
  • Εγώ και το Όζον: Βιογραφία του δρ Φικιώρη.
Άλλες γλώσσες