Ήλιος

Ο ήλιος είναι κάτι σαν μια μεγάλη μπάλα, ο οποίος βρίσκεται μέσα στο διάστημα μακριά, είναι γύρω στην μία ώρα με τα πόδια, από τη γη. Επίσης ο ήλιος είναι κάτι σαν μεγαλη γεννήτρια που παράγει φως και ακτινοβολία -- κάτι που χρησιμοποιούν πολλές κυρίες για να γίνουν σαν την Τσίλα -- το οποίο είναι εκτυφλωτικό (μπορείς να πεθάνεις αν το κοιτάξεις κατάματα) καθώς και θερμότητα που είναι τόσο μεγάλη, ώστε τα ζαλίζει όλα, ακόμα και τους Βριλ, έτσι εξηγείται άλλωστε και η ασυνεχής κυκλική κίνηση των 9 πλανητών που βρίσκονται γύρω του, που ζαλίζονται από την θερμότητα του. Κάνουν συχνά στάσεις για να τα βγάλουν γιατί ζαλίζονται υπερβολικά και με μεγάλη ταχύτητα.

[επεξεργασία] Θερμοδυναμικότητα

Για να παράγει όλο αυτό το εκτυφλωτικό φως, την ακτινοβολία, και την ζαλιστική θερμοτητα, ο ήλιος χρησιμοποιεί μυστηριώδεις ανεξάντλητες πηγές ενέργειας, που κρύβονται στο εσωτερικό του. Κανείς δεν γνωρίζει από πού προήλθαν αυτές οι πηγές ενέργειας, ενώ ελάχιστοι τις έχουν δει από κοντά. Ένα πολύ μικρό τμήμα αυτών των πηγών ενέργειας (0.00000000000000000000001%) έχει φτάσει (άγνωστο πως) εδώ στη γη, και είναι γνωστό ως ηλιακές μπαταρίες.

[επεξεργασία] Προσελήνωση

Ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει πατήσει ανθρώπινο πόδι πάνω στον Ήλιο επειδή καίει αλλά φήμες λένε ότι πάνω του ζουν κάποια φλεγόμενα μικροσκοπικά ανθρωπάκια που το ύψος τους δεν ξεπερνά τα 12,4 εκατοστά. Λέγεται από μια μερίδα επιστημόνων ότι είναι μια παραλλαγή των Βριλ και είναι κοκκινωπά (λόγω και της φλόγας και των πιθήκων). Ο Ήλιος συνήθιζεται να λατρεύεται σαν θεός από κάποιους αρχαίους και νέους ημιανθρώπους που είναι και δούλοι του.

[επεξεργασία] Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας

Ο Ήλιος κατάφερε να κυριαρχήσει στο σύμπαν μετά απο πολλούς κατακτητικούς πολέμους. Γνωστότερος όλων είναι "Ο Πόλεμος Των Άστρων" που αργότερα έγινε και μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία. Μόνο ο Χάρις Πότερ κατάφερε να φτάσει εκεί με το μαγικό του τσιμούχι αφού του έκανε πολλά πράγματα- μέσα σε όλα και μαγικά. Όταν έφτασε εκεί πέρα αντίκρισε 2 γιγάντιες τσίχλες που τον ενημέρωσαν ότι δεν μπορεί να εισέλθει αν δεν σκοτώσει τον Ντάμπλιντορ. Έτσι αναγκάστηκε να φύγει αφού δεν μπορούσε να σκοτώσει τον αγαπημένο του. Αυτή είναι η μόνη γνωστή απόδειξη ύπαρξης του Χάρις Πότερ ετεροθαλή αδελφού της Ερμιόνης. Αυτές είναι οι μέχρι τώρα γνώσεις μας για τον θεό Ήλιο ή αλλιώς Βαλ ή Ρα.