Έντγκαρ Άλλαν Πόε

Edgar-allan-poe
Ο Έντυ.
Πρώτος εξάδελφος του Όσκαρ Ουάιλντ και αυτό τα λέει όλα. Είναι πετυχημένος ποιητής, μουσικοσυνθέτης, στιχουργός και ατζέντης (aka manager) του τραγουδιστή Marilyn Manson. Ο Πόε είναι επίσης ο δημιουργός των Teletubbies, της εκπομπής πέρα από το μύθο.

[επεξεργασία] Βίος & Πολιτεία

Tumblr l1u9syb76C1qbqdzto1 500
Ο Πόε δουλεύει στο γραφείο του. Μπορείτε να διακρίνετε τον Τσίνο και τη Σούλα;
Ο Πόε πέθανε γεννήθηκε το 1809 στη Βοστώνη των ΗΠΑ. Καταγόμενος από πλούσια οικογένεια (ο πατέρας του ήταν μεγαλομαφιόζος της πόλης), στάλθηκε από μικρός εσώκλειστος σε σχολή του Βελγίου για να σπουδάσει Πηρουνική φυσική. Εκεί όμως ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με Γκοθ συγκροτήματα. Παράτησε τις σπουδές του (με αποτέλεσμα να τον αποκληρώσει ο πατέρας του) για συμβόλαιο 10 ευρώ με την Columbia με το συγκρότημα "Κοράκια". Τώρα πια ο Πόε δύσκολα τα βγάζει πέρα. Το 1834, όμως, στο X-Factor αναγνωρίζει το ταλέντο του πρώην συμφοιτητή του, Marilyn Manson, και αποφασίζει να τον μανατζάρει. Ιδρύουν το One man band "Marilyn Manson", όπου ο ίδιος έγραφε τη μουσική και του στίχους. Αμέσως κάνουν μεγάλα σουξέ. To 1997, o Πόε καλείται να δημιουργήσει μια παιδική εκπομπή για το BBC. Και τότε γεννιούνται τα Teletubbies. Από εκείνη τη μέρα (33 ΟκτωΜβρίου αν θυμάμαι καλά) η καριέρα του παίρνει την ανιούσα.
Poe-manson
Ο Πόε με τον Μάνσον.

[επεξεργασία] Προσωπική ζωή

Ο Πόε δεν έχει ποτέ παντρευτεί. Μένει ως εργένης μαζί με τον Τσίνο το Κοράκι του και τη Σούλα τη Γάτα. Μάλιστα αποκαλεί τα ζώα αυτά "πηγές της μαύρης μου έμπνευσης". Οι φήμες για σχέση με τον Marilyn Manson κρίνονται ως αναληθείς.

[επεξεργασία] Είπαν

“Κρα Κραααααα Κρααα Κραα!”

- Ο Τσίνος το Κοράκι για τον Πόε.

“Γράφει και γαμώ τα τραγούδια!”

- Ο Γκουσγκούνης για τον Πόε.

“να κι'άλλος ένας διάσημος γκοθάς"
"Είναι πρώτος μου εξάδελφος. Ο πατέρας μου και ο πατέρας του αδελφές ψυχές...εεε, αδέλφια.”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Πόε.

Άει σιχτίρ πια με τους γκοθάδες, μας τα πρήξατε με αυτά τα κοράκια

- Ένα αγανακτισμένο τρέντουλο για τους αποπάνω του.

“Είναι από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές του εικοστού πρώτου αιώνα που με ενέπνευσαν.”

- Άντζελα Δημητρίου για τον Έντυ.