Άρτα

  • “THIS IS ARTA!!!”
- Λεωνίδας

Η Άρτα είναι κομβικό σημείο στο φανταστικό σύμπαν του Ντάντζεον εντ Ντράγκονς. Είναι κάπου αλλού. Στην Άρτα επίσης ζούνε πολλοί Νάνοι οι οποίοι έχουν κατέβει από τις υπόγειες σπηλιές του Άρη. Εκεί μαζί τα ξαδέλφια τους τα Ελφ κάνουν πολλές αγαθοέργιες για τον λαό των Ελ. Επίσης στην Άρτα υπάρχουν πολλοί Τάκεις (βλέπε Τάκης).

Η Άρτα αναφέρεται στη λαογραφία των Ελ στα απόκρυφα κείμενα τους για τις μαύρες τρύπες. Λέγεται ότι είναι ο τόπος εξορίας όσων δοκίμασαν ατυχώς να περάσουν μέσα από κάποια μαύρη τρύπα, πραγματικά όμως είναι πολύχρωμες και είναι κατασκευή του Μπομπ του Μάστορα, ένας από τους πιο γνωστούς Ελ. Όσοι λοιπόν έχουν κολλήσει στην Άρτα τα έχουν πάρει στο κρανίο πολύ άσχημα και επειδή δεν μπορούν να φύγουν έχουν κάνει μία συνομωσία τρομερή και φοβερή (ωσάν κλανιά από φασόλια γίγαντες) και έχουν ορκιστεί να καταστρέψουν τα πάντα στην πόλη. Από εκεί πηγάζει και ο μύθος για το γιοφύρι της Άρτας, όπου το βράδυ οι συνομώτες το χαλάνε, αλλά οι Νάνοι και τα Ελφ την ημέρα το ξαναφτιάχνουν, αφού έχουν και βιβλίο με οδηγίες του Μπομπ του Μάστορα. Οι Νάνοι και τα Ελφ όταν τελειώνουν με το γιοφύρι, κάθονται και ψαρέυουν πάνω στο γιοφύρι. Ο μέγας (προφήτης- βιβλιοπώλης- φυσικός- γλαστρούλα- τρελός- ο_νέος_θεός κ.λ.π) Δημοσθένης Λιακόπουλος έχει εκδόσει βιβλία με θέμα την Άρτα, το γιοφύρι της και το ψάρεμα με καλάμι. Το πρώτο έχει τίτλο "Γίνε χτίστης σε 21 μέρες. Τα μυστικά του Μπομπ", και το δεύτερο "Αρχιτεκτονική και Δολώματα". Φυσικά υπάρχει και σε προσφορά/πακέτο με δώρο ένα (ποικιλόχρωμο) Ντιβιντί στο οποίο αναλύονται οι τεχνικές του Μπομπ του Μάστορα για τη κατασκευή των τρυπών, και πως ο πολύς κόσμος τις θεωρεί μαύρες και όχι πολύχρωμες, όπως πραγματικά είναι. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Άρτα αποτελεί σημειακό παράδοξο, βρισκόμενη σε ίση απόσταση από οποιοδήποτε σημείο του σύμπαντος, και συγκεκριμένα, στου διαόλου τη μάνα.

[επεξεργασία] Εξωτερικές συνδέσεις

128px-Sound-icon.png THIS IS ARTA!! - Ηχητικό απόσπασμα της ταινίας 300: Ο Λεωνίδας ενθαρρύνει τους Αρτινούς με τους οποίους κατόπιν θα κατακτήσει το βαπόρι απ' την Περσία.