Άρθρο 16

[επεξεργασία] Εφημερίδα της Φρικηπαίδειας

[επεξεργασία] Η σημασία του

Το άρθρο 16 έχει τεράστια πολιτιστική, πολιτική, οικονομική, παιδική, εφηβική, κοινωνική, μαλακιστική, μηχανική, ηλεκτρική, χημική, μαθηματική, φυσική, αναχρονιστική, ουμανιστική, λιακοπουλική, ομπαμική, πετρουλική και πουτινική σημασία, αλλά και γεροντική άνοια.
ΓΙΑΤΙ;
Γιατί το άρθρο 16 είναι μετά το 15.

[επεξεργασία] Άρθρο υπ'αριθμόν 16

Αγαπητοί φίλες και φίλοι, στην εφημερίδα της Φρικηπαίδειας συνεχίζουμε το αφιέρωμα στους φοινικικούς αριθμούς. Ο αριθμός μας για σήμερα είναι το 16.

Το 16 είναι ο αριθμός που δημιουργείται όταν βάλουμε δίπλα-δίπλα το ΕΝΑ(1) και το ΕΞΙ(6). Γειτονεύει με το 15 και το 17, αλλά του αρέσει πολύ να κάνει παρέα με το 22 και το 69.

[επεξεργασία] Το 16 και οι έφηβοι

Το 16 είναι η αγαπημένη ηλικία των εφήβων, αφού την περάσουν. Είναι τότε που όλοι ανεξαιρέτως γίνονται τα γνωστά μας τρέντουλα. Επίσης τους αρέσει να το χρησιμοποιούν για να κάνουν καταλήψεις ενάντια στη Μαριέττα.

[επεξεργασία] Το 16 στο Kama Sutra

Παρακαλείται ένας σωβρακοφανής ενήλικας με πείρα να γράψει γιατί εγώ είμαι άπειρος ακόμη

[επεξεργασία] Άρθρο 16 και (παρα)Παιδεία

Το άρθρο 16 αποτελεί άρθρο του Συντάγματος (όχι της πλατείας) της Ελληνίκιας Δημοκρατίας. Περιληπτικά αναφέρει πως δικαίωμα να αφήνουν αμόρφωτους τους Έλληνες έχουν μόνο μερικοί απιφανείς Βριλ, γνωστοί και ως Αγκαντέμικς. Το μέγα συμβούλιο των Ελ συνπροεδρευόμενο από τους Μάστερ Τζεντάι Ελ Κωνσταντίνο Καραμανλή και Γεώργιο Παπανδρέου απεφάνθει πως το αυτό πρέπει να σταματήσει και οι Ελληνίκιοι να έχουν το δικαίωμα επιλογής του ποιος θα τους αφήσει ξύλα απελέκητα και μάλιστα και με το δικαίωμα να πληρώνουν. Κλυδωνισμοί εμφανιστήκανε στο συμβούλιο όταν ο Γ. Παπανδρέου αποστάτησε μετά από πρόταση των Βριλ να του χαρίσουνε μια σουβλακερί στα Άνω Πετράλωνα και 2 αυγά Μόρντορ.

Το άρθρο αυτό δεν έχει ιντερβικιές.Πηγαίνετε γρήγορα να του βάλετε τις απαραίτητες ιντερβικιές, γιατί αλλιώς θα πάτε εδώ.