Άρης Αιτωλικού

Άρης Αιτωλικού
ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ.jpg
 
Όνομα Άρης Αιτωλικού
Έτος ίδρυσης 1926
ΈδραΑιτωλοκαρνανία
ΧρώματαΚίτρινο-Μαύρο
Κόκκινο-Μουσταρδί
ΠρωτάθλημαFriki League
Σεζόν2010 - 2011
Όνομα οπαδώνΑνεπιθύμητοι
 
Ανεπιθύμητοι

Ο Άρης Αιτωλικού είναι μια πασίγνωστη ομάδα που ιδρύθηκε από μερικούς Θεσσαλονικιούς-Βριλ όταν αυτοί βρέθηκαν στο Αιτωλικό για διακοπές. Είναι μία ομάδα που χάρη στα σατανικά Βριλ κερδίζει σε κάθε αγώνα στο Α' τοπικό πρωτάθλημα Αιτωλοκαρνανίας.

Ο Άρης Αιτωλικού ιδρύθηκε το 1926 και απαριθμεί 50.000.000 πρωταθλήματα στις ερασιτεχνικές κατηγορίες και η διοίκηση του φιλοδοξεί να κατακτήσει άλλα τόσα στις επαγγελματικές (αν φτάσει ποτέ).

[επεξεργασία] Η ιστορία (συντομευμένη έκδοση)

Η ιστορία του συλλόγου είναι τεράστια. Εν αρχήν η ομάδα ήταν στα Κουρδουμπούλια του Τσακ Νόρις, αλλά τέσσερις αιώνες πριν την δημιουργία της, μεταφέρθηκε στο μυαλό ενός Βριλ-υπηρέτη. Έτσι λοιπόν τα Βριλ κατάφεραν να δημιουργήσουν την ομάδα που θα είχε περισσότερους τίτλους και από τις συμμετοχές του Γιώργου Νταλάρα σε Λαϊκά CD.

Η ομάδα αρχικά δεν πήγαινε καλά. Ωστόσο ο Πανμέγιστος Δρακουμέλ με ένα μαγικό Μαντσούνι κατάφερε να της δώσει ώθηση για να διαλύσει κάθε ομάδα που θα έβρισκε στο πέρασμα της μέχρι να φτάσει στην πρώτη εθνική κατηγορία Ελλάδας. Μέχρι να φτάσει όμως ο Άρης, η κατηγορία ονομάστηκε Super Ligd και έτσι το φίλτρο θα ίσχυε μέχρι το Α' τοπικό.

Τα Βριλ δεν άφησαν την αγαπημένη τους ομάδα έτσι. Με ενισχύσεις παιχτών Βριλ, όπως ο Δημόκριτος Πουτσίδης, ο Σημιοτόντας Βριλάκης και ο Μάρκος Ζάσταβας, ο Άρης ανέβηκε 314,774755 κατηγορίες περίπου.

[επεξεργασία] Πρωταθλήματα

  • 1951
  • 1952 (Κατέκτησε τριάντα πρωταθλήματα περίπου στη χρονιά)
  • 1956
  • 1974 (Κατέκτησε πενήντα έξιπρωταθλήματα περίπου στη χρονιά)
  • 1980 (Περίπου εκατόν έντεκα πρωταθλήματα περίπου στη χρονιά)
  • 1985 (Κατέκτησε πέντε χιλιάδες πρωταθλήματα περίπου στη χρονιά)
  • 1999 (Κατέκτησε πενήντα χιλιάδες πρωταθλήματα περίπου στη χρονιά)
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010

[επεξεργασία] Κύπελλα

  • 1952
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004

[επεξεργασία] Ευρωπαϊκή πορεία

Τρία Τσου Λου (Champion' s League):

  1. 1953
  2. 1985
  3. 2005

Τι, θέλετε κι άλλα;

[επεξεργασία] Οι μεγάλες χρονιές

Το 1926 λοιπόν ο Άρης Αιτωλικού ιδρύθηκε. Αλλά ας δούμε τις σημαντικότερες χρονιές της ομαδάρας.

  • 1953 : Η άνοδος της ομάδας στην 1555522364η κατηγορία φέρνει πανικό στο Αιτωλικό. Όχι γιατί ανέβηκε κατηγορία, αλλά επειδή καλή επιτυχία στην πρεμιέρα ευχήθηκε στην ομάδα ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης. Ευτυχώς ο Άρης κατόρθωσε να πάρει το πρωτάθλημα, ένα πρωτάθλημα που ήταν από τα πιο δύσκολα, εξαιτίας της ευχής του επίτιμου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας
  • 1985 : Οι οπαδοί του Άρη πανηγυρίζουν την άνοδο στην ένατη κατηγορία του τοπικού Αιτωλοκαρνανίας στο τέλος της σαιζόν. Τεράστια μεταγραφή κάνει ο Άρης, αφού φέρνει στην ομάδα τον Ηλία Χαζογκολίδη, μετά από ένα θρίλερ μεταγραφικών διαπραγματεύσεων.
  • 2001 : Το Αιτωλικό πανηγυρίζει τη νίκη της ομαδάρας του Άρη επί του Παναιτωλικού, στον μεγάλο αγώνα για άνοδο στην τέταρτη ερασιτεχνική κατηγορία.
  • 2010 : Η μεγάλη χρονιά,η χρονιά στην οποία όλα έγιναν! Η Αρειανάρα έφτασε στο Α' τοπικό Αιτωλοκαρνανίας και τα Βριλ πέτυχαν τον σκοπό τους. Οι μοχθηροί ( Κατά τα Βριλ πάντα ) Αλ ωστόσο σε συνεργασία με τον όμιλο Μοιραράκη, προσπαθούν να βρουν πλαστά έγγραφα προκειμένου να ρίξουν την ομάδα του Άρη. Αλλά μάταια, ο Άρης ανεβαίνει συνεχώς και κατακτά την πρώτη θέση στο β' τοπικό, κερδίζοντας την άνοδο.

[επεξεργασία] Οπαδικό κίνημα

Ο Άρης Αιτωλικού διαθέτει εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον πλανήτη,περίπου όσους έχει και ο Ηρακλής. Στο Αιτωλικό που είναι πόλη των Βριλ και μέρος όπου παίζει ο Άρης, είναι συγκεντρωμένοι 50.000.000.000 οπαδοί των κιτρινόμαυρων που σχεδόν σε κάθε αγώνα μαζεύονται έξω από το μικρό γηπεδάκι που έχουν φτιάξει για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου και τραγουδάνε συνθήματα του Άρη Θεσσαλονίκης που τα βαφτίζουν δικά τους.

Άλλα παραρτήματα των ανεπιθύμητων:

  1. Ανεπιθύμητοι Ναυπάκτου
  2. Ανεπιθύμητοι Νεοχωρίου
  3. Ανεπιθύμητοι Γαβαλούς
  4. Ανεπιθύμητοι Γουριάς
  5. Ανεπιθύμητοι Θυρίου
  6. Ανεπιθύμητοι Αντιρρίου
  7. Ανεπιθύμητοι Αστακού
  8. Ανεπιθύμητοι Παναιτωλίου
  9. Ανεπιθύμητοι Πλαγιάς
  10. Ανεπιθύμητοι Τρικόρφου
  11. Ανεπιθύμητοι Λουτρού
  12. Ανεπιθύμητοι Καινούργιου
  13. Ανεπιθύμητοι Δάφνης
  14. Ανεπιθύμητοι Μεσολογγίου
  15. Ανεπιθύμητοι Πέρα Ραχούλας
  16. Ανεπιθύμητοι Κολοκοτρονιτσίου
  17. Ανεπιθύμητοι Δώθε Ραχούλας

Σήμα κατατεθέν των Αντιγραφέων Βριλ-οπαδών του Παναιτωλικού είναι το Ντόπερμαν ή μάλλον το Ροντβάιλερ ή μάλλον το Κανίς, δεν ξέρω!!!!!!!

[επεξεργασία] Οι φιλοδοξίες

Έχοντας κάνει μία φοβερή χρονιά και βρισκόμενος στην κορυφή του Α' τοπικού Αιτωλοκαρνανίας, ο Άρης Αιτωλικού ευελπιστεί να φτάσει σε τίτλους τον Ηρακλή και σε δόξα την Άννα Βίσση. Η διοίκηση που αποτελείται από 55,5 άτομα θα κάνει τα πάντα για να ανέβει ο Άρης στα σαλόνια της Γ' Εθνικής Κατηγορίας κι ας έφυγε η επίδραση του Μαντσουνιού του Δρακουμέλ.