Άνοιξη

Άνοιξη! Η εποχή που όλα ανθίζουν και η φύση ερωτοτροπεί. Όλα τραγουδούν τον χαρμόσυνο ύμνο του έρωτα, από το πιο ταπεινό χαμομηλάκι μέχρι το πιο ποταπό γαϊδουράγκαθο. Η εποχή που ο Ρωμαίος γνώρισε την Ιουλιέτα. Η εποχή που οι άνθρωποι κοιτάζονται στα μάτια και ευθύς γνωρίζουν ότι βρήκαν κάποιον/κάποια να περάσουν μια νύχτα, όχι σε ξενοδοχείο, αλλά στο βουνό. (Προσοχή στα φίδια! Δαγκώνουν!).

Έλα όμως που αυτά είναι βλακείες και η Άνοιξη δεν είναι αληθινή εποχή, αλλά είναι και αυτή κατασκευασμένη από την μεγάλη φατρία των ανθοπωλών, ώστε να ξεπουλήσουν ότι εμπόρευμα τους έχει περισσέψει από την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Προσοχή! Τα περισσότερα λελούδια που πουλάνε είναι κλεμμένα από τα μπουζουξίδικα που τραγουδάει η Έφη Θώδη για αυτό και τα πουλάνε σε αστρονομικές τιμές.

[επεξεργασία] Άλλες εποχές

Καλοκαίρι ή αλλιώς Ψευτοκαλόκαιρο το θερμό. Κατά καιρούς έχει παρατηρηθεί μια απότομη αλλαγή από τον καλό καιρό της Άνοιξης σε υπερβολική ζέστη. Αυτό οφείλεται στις προσπάθειες των ζαχαροπλαστών να πουλήσουν όλα τα ληγμένα παγωτά που έχουν στην κατοχή τους από το 1921. Τα όπλα που χρησιμοποιούν για τους σκοπούς τους είναι πολύ προχωρημένα τεχνολογικά για να τα αναλύσουμε σε αυτό το κείμενο.

Χειμώνας Παρακμιακή περίοδος του έτους κάτα την οποία χιονίζει σε όλες τις χώρες του κόσμου εκτός από την Ελλάδα. Μελετητές λένε πως το αίτιο του φαινομένου είναι το νέφος του Πύργου και η συμβολή του στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Προέρχεται δε από το "Χι" (Hellas) και "μόνο" ύστερα από παραφθορά, προφανώς γιατί μόνο εδώ δεν χιονίζει.

Φθινόπωρο Η εποχή που ξεκινούν οι μαθητικές υποχρεώσεις των νέων. Η ονομασία προέρχεται από το "φθινές" και "οπώρες" δηλαδή λαχανικά. Βέβαια το έθνος μας έχει φροντίσει και γι' αυτό οπότε το Φθινόπωρο όλα τα λαχανικά είναι ακριβά.

Άλλες γλώσσες