ΑΤΙ (Άλλοεγώ)

(Ανακατεύθυνση από Άλογο)

ΑΤΙ (Άλλοεγώ) - ανορθόγραφο - Άλογο

Το γνωστό σε όλους ΑΤΙ, που από τα φλόκια του φτιάχνουμε τη ΦΛΟΚΑΤΗ. Η καταγωγή του από το θαλάσσιο προϊστορικό θηλαστικό 'ΙΠΠΟΥΣ ο ΒΡΥΧΙΟΣ' εξετάζεται... To συναντούμε σε ομάδες να βόσκει σε λιβάδια και κάμπους τους γνωστούς Ιππόκαμπους, στις τούντρες της Κεντρικής Ασίας και συγκεκριμένα στην ΙππΑσία...

Κυκλοφορεί σε 3 χρωματισμούς συνήθως: άσπρο , μαύρο και πράσσειν-ο. Ο τελευταίος χρωματισμός συναντάται μάλιστα σε μουσική γκρούπα με το πιασάρικο όνομα Πράσσειν Άλογα.

Ανατρέχοντας στα ιστορικά αρχεία της εποχής, ανακαλύπτουμε ότι ο Ομέρ Βρυώνης ηγάπα τα άλογα και δη του Φαλήρου. Μη έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι στις ιπποδρομίες έτρεχε δικό του άλογο εξ ου και το ομώνυμο άσμα “Το άλογο του Ομέρ Βρυώνη” τραγουδισμένο από τον τροβαδούρο της εποχής Διονύσιο Σαββόπουλο ενώ στα φωνητικά χλιμίντριζε η Κακομοίρα. Φυσικό και επόμενο ήταν το κοινό να παραληρεί και να φωνάζει “ Τούρκοι βαστάνε τα άλογα” ή “Τούρκοι βαστάτε τα άλογα” τα οποία είχαν αφηνιάσει όχι μόνο στην θέα αλλά κυρίως στην εκτέλεση της Κακομοίρας καθώς έβγαινε από την τούρτα Σοκολατίνα την πασπαλισμένη με άχνη και ψιλοκομμένο αμύγδαλο.

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι “Το άλογο του Ομέρ Βρυώνη” στην προσπάθεια του να υπερπηδήσει κάποιο εμπόδιο, περδικλώθηκε και έσπασε το πόδι του. Μάλλον από κει βγήκε μετά η φράση: ποντάρισες σε κουτσό άλογο,λαμάκαααα...

Μετά από αυτό το θλιβερό γεγονός ο Ομέρ Βρυώνης μην αντέχοντας την κοροϊδία για το κουτσό άλογο, παρήγγειλε “ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα” παρακαλώ, ένα άσπρο όπως τα όνειρα που έκανε παιδί και ένα μαύρο σαν την πικρή του την κατάμαυρη ζωή.

Το άλογο όμως δεν συναντάται μόνο στο μουσικό στερέωμα. Απεναντίας χλιμιντρίζει και στον κινηματογράφο με πολύ μεγάλη μάλιστα επιτυχία. Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης Βαγγέλης Σερντάρης, το 1973 γύρισε την ταινία “Το κορίτσι και το άλογο”, μια ταινία -σταθμός(Λάρισα-Οινόη-Αθήνα). Στον ρόλο του κοριτσιού η φαρδοκάπουλη φοράδα Άννα Φόνσου και στον ρόλο του αλόγου...το άλογο.

Το άλογο επίσης κατέχει σημαντική θέση και στα λεσβιακά πανηγύρια όπου συναγωνίζονται στην επίδειξη, τις φιγούρες και τον χορό. Σε πολλά πανηγύρια μάλιστα γίνονται και ιπποδρομίες με παλλεσβιακή συμμετοχή. Δεν με αξίωσε ακόμη ο Ύψιστος να πάω σε τέτοιου είδους πανηγύρι αλλά φαντάζομαι πως γυμνές λεσβίες Αμαζόνες-φορώντας μόνο ζώνες- καβαλικεύουν τα άλογα με στυλ αλα Στέλλα Μπεζαντάκου και επιδίδονται μετά μανίας σε ιππικούς αγώνες και όχι μόνο.

Παρ' όλη την εκτεταμένη έρευνα που έχω κάνει στο Ίντερνετς, δυο ερωτήματα δυστυχώς θα μείνουν αναπάντητα.

Ερώτημα ααααα: σκοτώνουν τ' άλογα όταν γεράσουν;

Ερώτημα βου: είναι αλήθεια ότι τα άλογα κοιμούνται όρθια;

[επεξεργασία] Βλέπε επίσης