Άη Δίας

Merge.jpg Κάποιο λαμόγειον δημιούργησε 2 άρθρα για το ίδιο θέμα. Αποδεικνύεται με μαθηματικά του λυκείου
ότι αυτό το άρθρο πρέπει να συγχωνευτεί με το άρθρο Δίας.

Ο "'Άη Δίας" είναι σημαντικός άγιος και ιερός πατέρας της Ελληνορθόδοξης εκκλησίας, προστάτης του ηλεκτρισμού και των αρπακτικών.

[επεξεργασία] Βιογραφία

Ο Άη Δίας γεννήθηκε στην Αλαμπάμα, μικρός οικισμός της Πιερίας που ύστερα μετονομάστηκε σε Δίον. Ακούγοντας τις εντολές του Κυρίου, ανέβηκε στον Όλυμπο για να κατεβάσει τις δέκα εντολές και στους Έλληνες. Στα μέσα της διαδρομής έμαθε πως ο Μωυσής τον είχε προλάβει και γνωρίζοντας ότι οι Έλληνες (Ε) δεν θα δεχόντουσαν ποτέ να ακολουθήσουν έτσι εύκολα τα βήματα των Ι (Ισραήλ), ίδρυσε την δικιά του Θρησκεία, το Δωδεκάθεο, για να ηλεκτρίσει την ατμόσφαιρα και να αποπροσανατολίσει την Κοινή Γνώμη, φρουρό της καθαρότητας του ελληνικού πνεύματος.

Οι βασικές προσταγές της νέας θρησκείας προερχόταν κατευθείαν από τα ήθη και έθιμα του χωριού του Άη Δία, την τότε Αλαμπάμα. Σύμφωνα με αυτά, άνδρες και γυναίκες ήταν ελεύθεροι να συνευρίσκονται και να συνουσιάζονται με όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους ανεξάρτητως βαθμού συγκένειας: γονείς, αδέρφια, εγγόνια, κλπ. Χαρακτηριστικό είναι ότι με την πτώση του Δωδεκαθεϊσμού και την αδυσώπητη δίωξή του από τους Βυζαντινούς Αυτοκράτορες, μια μερίδα εναπομείναντων Δωδεκαθεϊστών κατέφυγε προς την Ατλαντίδα για να βρει λύτρωση. Ύστερα από μια τρομακτική καταιγίδα, η θάλασσα τους ξέβρασε στις ακτές της Βόρειας Αμερικής, όπου αναγκάστηκαν να μείνουν εκεί, ιδρύοντας το ομώνυμο κρατίδιο, Αλαμπάμα.

Παρόλου που ο Άη Δίας ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό περίπου το 1000 π.Χ, ο Θεός του έδωσε την εντολή να κρατήσει μυστική την ανακάλυψη του επειδή μια ανακάλυψη τέτοιου μεγέθους έπρεπε να εφευρεθεί από το εκλεκτό έθνος, το Ισραήλ. Έτσι λοιπόν οι ανθρωπότητα παρέμεινε βυθισμένη στο σκοτάδι για τα επόμενα 2700 χρόνια. Βυθισμένος σε κατάθλιψη, παραδόθηκε στις σαρκικές απολαύσεις του Ολύμπου, τεκνοποιώντας ασύστολα. Σε λίγα χρόνια το κοντινό του θεϊκό περιβάλλον απαρτίζονταν μόνο από συγγενείς του.

"Work in progress"