Άγγελος Αναστασιάδης

55-3-thumb-large

Ο Άγγελος Αναστασιάδης ή απλά ο Άγγελος είναι απεσταλμένος του θεού στη γη. Όπως δηλώνει και το όνομα του είναι της οικογένειας των αγγέλων που κατέβηκε για να φέρει την ανάσταση (Αναστασιάδης). Ο θεός βλέποντας τη θεαματική ανέλιξη του ποδοσφαίρου σε δημοφιλία, και παράλληλα την έλλειψη ηθικής σε αυτό το χώρο αποφάσισε να στείλει τον εκλεκτό αυτό άγγελο με εντολή να γίνει παίκτης και αργότερα προπονητής ποδοσφαίρου. Έτσι η καταλληλότερη ομάδα να ξεκινήσει το θεάρεστο έργο του ήταν η ομάδα που προέρχεται από τη Βασιλεύουσα και έχει ως σύμβολο το δικέφαλο αετό. Αναζητώντας βρήκε ότι υπήρχαν 2 ομάδες με αυτό το σήμα, μία στο βορρά και μία στο νότο, τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ. Είχε ακούσει όμως ιστορίες ότι στο νότο τρώνε σουβλάκι με ουγγαρέζα και τζατζίκι οπότε δεν ήθελε να διακινδυνεύσει να γίνει το παιδί παχύδερμο. Έτσι προτίμησε την πιο λιτοδίαιτη μπουγάτσα με τυρί του βορρά, και τον ΠΑΟΚ.

[επεξεργασία] Έτσι ξεκίνησαν όλα !

Photo10161ceb573717c0f1oq5

Ο θεός τον άφησε σε ένα καλάθι το πρωινό της 8ης Μαρτίου 1953 έξω από την εκκλησία των Νέων Επιβατών. Εκεί ο παπα-Χρήστος ή αλλιώς παπαΠΑΟΚ που τελευταία έγινε γνωστός με το σύνθημα "Γεια σου παπά παπά γ.. τον Πειραιά" τον βρήκε σε ένα καλάθι με μια μπάλα ποδοσφαίρου δίπλα του με την υπογραφή του θεού. Από κεί κατάλαβε ότι ο μικρός έπρεπε να ασχοληθεί με τον ατιμωμένο αυτό χώρο.

[επεξεργασία] Ως παίκτης

Μεγαλώνοντας είχε έρθει η ώρα να ξεκινήσει το έργο του. Έτσι ο παπαΧρήστος τον έστειλε στα παιδικά τμήματα του ΠΑΟΚ απ' όπου και άρχισε την καριέρα του. Αγωνίστηκε στη μεγάλη ομάδα του ΠΑΟΚ τη δεκαετία 1971-81 όπου το έργο του ήταν σημαντικό. Κατάφερε να πείσει όλους του συμπαίκτες του να φορέσουν σταυρούς και όσους είχαν μακριά μαλλιά να τα κόψουν. Η λαϊκή ρήση "το γήπεδο θα είναι εκκλησία" είναι όρος που ο ίδιος εισήγαγε στην προσπάθεια να φέρει τον κόσμο κοντά στο θεό. Λέγοντας το εννοούσε ότι θα πρέπει καθημερινά να γίνονται προπονήσεις στο πάτερ ημών και οικογενειακά διπλά ευχέλαια από τον παπαΠΑΟΚ. Ο θεός βλέποντας τη μεγάλη απήχηση που είχε στον κόσμο του ποδοσφαίρου, του χάρισε ένα κύπελλο (1974) κι ένα πρωτάθλημα (1976). Το 1981 βλέποντας ότι είχε ολοκληρώσει το έργο του στο βορρά, μετακινήθηκε στον κολασμένο νότο και στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Το έργο του ήταν άμεσο κι έτσι επιβραβεύτηκε τον επόμενο κιόλας χρόνο με ένα ακόμα κύπελλο (1982). Το 1984 κατάφερε η προετοιμασία να γίνει στη θρησκευούμενη νήσο Τήνο κι έτσι κέρδισε ένα ευλογημένο Ντάμπλ. Βλέποντας ότι είχε καθαρίσει την αμαρτωλή πρώτη κατηγορία, αγωνίστηκε σε μικρότερες αλλά εξίσου ακόλαστες ομάδες.

[επεξεργασία] Ώς προπονητής

Μπαταχτσούδης

Προσωνύμια: κομμωτής (όσοι τα λένε αυτά είναι της πλάκας) , κλειδοκράτορας, μαρμαρωμένος βασιλιάς , το βούτυρο στο ψωμί του Προτάσοφ.. κ.α.

Ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα από μικρές ομάδες και κατάφερε να τις βάλει όλες στο σωστό δρόμο. Ωστόσο στον ΠΑΟΚ είχε εισβάλλει ο αντίχριστος με τη μορφή του Γεωργίου Μπαταχτσούδη, οπότε ο θεός αποφάσιζει να τον ξαναστείλει εκεί ως προπονητή. Στην επανεμφάνιση της ομάδας στα αμαρτωλά ευρωπαίκά σαλόνια, τέθηκε αντιμέτωπος με τους φίλους των κόκκινων διαβόλων, τους κανονιέριδες της κολάσεως που καμουφλάρονταν με το όνομα Άρσεναλ τους οποίους και εξάγνισε με το αγιασμένο γκόλ του επανήλθον στο σωστό δρόμο και φρεσκοκουρεμένου Ζήση Βρύζα. Ωστόσο αυτό δεν άρεσε στον αντίχριστο Μπαταχτσούδη ο οποίος τον απέλυσε το 1999 φοβούμενος τη μετατροπή της ομάδας σε μοναστήρι. Το 2000 πήγε στον ειδωλολάτρη Ηρακλή όπου συνάντησε ανθρωποφάγους ζουλού (Χάγκαν, Νιρέν Ντεμπά) αλλά και το γνωστό εγκληματία πολέμου του 2ου παγκοσμίου ο οποίος είχε έφεση στην κατασκευή προϊόντων καθαριότητας εκείνη την περίοδο και λεγόταν Σαπουντζής. Φήμες της εποχής ανέφεραν ότι οπαδοί της εβραϊκής κοινότητας Παπαναστασίου κατά καιρούς εξαφανίζονταν με υπεύθυνο αυτόν. Την επόμενη εκκλησιαστική σεζόν πήγε στον Παναθηναϊκό όπου έμεινε στην ιστορία για τον περίφημο τριπλό εξαγνισμό (3-1) επι των απεσταλμένων του πάπα, Γιουβεντίνων.

Μετά τη μεγάλη αυτή επιτυχία, δεν επαναπαύτηκε και πήγε ξανά στον ειδωλολάτρη Ηρακλή και μετά στον ΠΑ
GOYMENOS IN 485x
ΟΚ. Στην πρώτη κιόλας χρονιά εξάγνισε τους πολεμοχαρείς ειδωλολάτρες με τη βοήθεια του θεού, παίρνοντας το κύπελλο. Την επόμενη σεζόν έγινε η διαδοχή της προεδρίας της ομάδας με τον Γιάννη ΗΓούμενο να αναλαμβάνει χρέη προέδρου. Αρχικά είχε την εντύπωση λόγω ονόματος ότι κι ο ΗΓούμενος ήταν θεόσταλτος, αλλά αργότερα κατάλαβε ότι είναι ένα πονηρό σχέδιο του διαβόλου. Μια μέρα ο ΗΓούμενος τον ανέβασε σε μια βάρκα λέγοντας του ότι θα πάει να πάρει τη Βασιλεύουσα πίσω. Αντ' αυτού τον έστειλε σε ένα παράξενο ξερονήσι με άσχημους ανθρώπους που μιλούσαν σπαστά Ελληνικά και προσέθεταν σε κάθε λέξη το Ν. Εκεί συνάντησε τους πρώην εξαγνιστές βαρβάρων, Κωνσταντίνου και Γιασεμάκη αλλά και τον εξαγνιστή μπεκάτσας Χαραλάμπους. Μία άλλη φήμη αναφέρει ότι λόγω της έμπνευσης του να χρησιμοποιήσει τον τιμωρημένο υπερπαίχτη Λιάσσο Λουκά (σε προκριματικό παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ με αποτέλεσμα να αποκλειστεί ο ΠΑΟΚ), αυτοεξορίσθηκε στον τόπο καταγωγής του παραπάνω με σκοπό να εξαγνιστεί από το λάθος στο οποίο υπέπεσε ..

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά ως προπονητής

Καμινάδα

Ο Άγγελος είχε ένα εντελώς προσωπικό στυλ προπονητικής, οι ομάδες του κάναν πάντα προετοιμασία στο Άγιον όρος όπου προπονούνταν καθημερινά στον εξαγνισμό των αντιπάλων. Χρησιμοποιούσε συνήθως το σύστημα εξαγνισμού 4-4-2 δηλαδή, με 2 εξαγνιστές μπροστά, έναν αριστερό και ένα δεξί ψάλτη, 2 κεντρικούς νεοκόρους, και 4 εξορκιστές να αποκρούουν τις διαβολικές επιθέσεις. Έγινε γνωστός για τα λεγόμενα του σε κάθε συνέντευξη τύπου και ιδιαίτερα για το πράο βλέμμα του και την αποκοιμηστική ταχύτητα του λόγου του. Ποτέ δεν παρέλειπε να εξυμνεί των θεό και την Παναγία γι' αυτό και κατά καιρούς θεωρούνταν γραφικός από τους αντίχριστους δημοσιογράφους. Σε κάθε ομάδα προσπαθούσε να βάλει τους παίκτες στο σωστό δρόμο, όλοι έπρεπε να φοράνε κομποσκοίνια και να έχουν κοντά μαλλιά αλλιώς αντιμετωπίζονταν με φράσεις όπως "Κριάρι" ή "δεν μπορεί το παλικάρι", ανέκαθεν όμως έδειχνε εμπιστοσύνη στους πιστούς παίκτες του, η φράση του "έχω 22 ισάξιους ποδοσφαιριστές" όπως και η συχνή αναφορά του στους ποδοσφαιριστές του ως παλικάρια τονίζει αυτό το γεγονός. Επιπλέον έδινε πολύ βάση στην σωστή διαχείρηση των ποδοσφαιριστών του. Ο Εξορκιστής του, Ζαφειρίου, χρησιμοποιούνταν συχνά και ως νεοκόρος, ο μεγάλος Νεοκόρος Ζαγοράκης στο περίφημο ματς με τους καννονιέριδες τους διαβόλου χρησιμοποιήθηκε ως εξορκιστής.
Γενικά ήθελε όλοι οι παίκτες πιστοί του να μπορούν να παίζουν σε όλες τις θέσεις εξαγνισμού. Ιδιαίτερη έμφαση έδειχνε στο σύστημα εξαγνισμού μέσω καμινάδας όπου ζήταγε από τους παίκτες να στείλουν την μπάλα στον θεό ώστε να κατέβει θεόσταλτη στους επιθετικούς εξαγνιστές.

[επεξεργασία] Ρήσεις

“Με τη βοήθεια του Χριστού, θα τους γαμήσουμε την Παναγία.”

- Άγγελος Αναστασιάδης